Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 847 ggr
Frosstis
2017-02-05 16:00

Vad köper du för alla hjärtans dag?

Ja, vad köper/gör du till/för din partner för alla hjärtans dag? :) Säg gärna kön och ålder på din partner :)

Annons:
Lia
2017-02-05 18:22
#1

Jag brukar få ett smycke av min pojkvän (21 år) så jag misstänker att han planerat något sånt ^^ Själv ska jag (22 år) ta honom med mig på bio helgen efter :) På själva alla hjärtans dag kan vi nog ses några timmar på kvällen så då tänkte vi laga mat ihop och titta på film och spela spel.

[Tuulikki]
2017-02-05 18:56
#2

Han är kille, 22.
Han ska få något han behöver men tycker är tråkigt att köpa själv. Blir nog kläder av något slag, vi rensade ut hans garderob och det fanns inte mycket kvar när vi (jag) var klara😇

Han gillar inte att få saker, så jag tar passar på att ge när det är födelsedag/jul/alla hjärtans dag😎

vendelay
2017-02-05 19:08
#3

Min partner är man och 27 år. Brukar inte köpa något speciellt, vi brukar göra något mysigt. Antingen går vi på restaurang eller något sånt. I år har vi pratat om att ha en mysig hemmakväll och baka något och se på film tillsammans 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Lizelda
2017-02-05 21:54
#4

Kille, 22

Vad jag vet så har han varken köpt eller planerat något då han inte ens är hemma då och dessutom väldigt sällan köper saker. Jag å andra sidan älskar att ge honom presenter då han blir så väldigt glad… Så jag har skickat efter ett kort med en axolotl på där det står "I love you Axolotl" samt ett halsband med en bebisaxolotl i samma färg som hans favorit :) Hoppas bara att de hinner komma hit i tid.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

powerade
2017-02-06 16:39
#5

Hade tänkt ta min pojk på 23 på bio. ( våran första alla hjärtans dag) Men han jobbar så det får väl bli när vi har tid. Förväntar mig ingenting. Får hellre någon små sak för att han kan istället på alla hjärtans dag då många förväntar sig att man ska få något:p

Carrosh
2017-02-11 09:28
#6

Ingenting. Firar det inte, då jag tycker det är överreklamerat. Kärlek kan man visa hela året. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Honestyisdead
2017-02-12 10:20
#7

#6 Det ena utesluter ju inte det andra. Har aldrig förstått mig på sådana kommentarer.

Carrosh
2017-02-16 12:52
#8

#7 Om jag ska utveckla det lite så tycker jag själv att det känns onödigt att fira på en dag som precis alla andra firar på - det känns ju inte så speciellt. Vill ju hellre välja dagar själv att fira på, inte bara för att man "måste" för att det står i kalendern. Tycker det blivit en sån onödig hajp kring det där och det fokuseras för mycket på kärlek i vald relation och för lite på kärlek till vänner, familj osv. Det är det som jag tror gör att många känner sig ensamma och misslyckade för att de inte har någon partner på alla hjärtans dag. Det är alltså hajpen kring det som jag ställer mig tveksam emot.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: