Familjen

Internetvänner

2017-03-06 08:24 #0 av: Mirjamis

Halou! Asså jag är 04-tjej som undrar hur man får sånnadär internetvänner, har typ hört många som har skaffat sig massa roliga kompisar på internet☺️ Vet ni några bra hemsidor för sånt?

Anmäl
2017-03-06 08:38 #1 av: Herveaux

iFokus.se Skämtar
Här är det enkelt att hitta folk med samma intressen.

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-03-06 13:19 #2 av: vendelay

Detta forum är jättebra för att få vänner. Jag har fått flera vänner här som jag pratar med regelbundet och en som jag träffar också i verkligheten :) det lättaste är att gå med i en sajt som intresserar dig, kanske gillar du katter eller matlagning eller en viss TV-serie? :)

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2017-03-06 16:25 #3 av: Vrilen

Se om du hittar något spel du gillar?

Hittade mina internet vänner genom Star Stable. Dom började jag prata med för 4 år sen och nu är vi mer som en familj, så ja det går och få väldigt bra vänner genom internet!

Anmäl
2017-03-07 17:46 #4 av: NesoOberon

iFokus.se (fast olika inriktningar) är väl det bästa, men du..! Var försiktig så att du inte träffar på några dumma människor eller pedofiler. Berätta alltid för dina föräldrar (eller någon annan vuxen du litar på) om någon är elak mot dig, eller om du upplever något obehagligt på internet. Lycka till!

Anmäl
2017-03-07 17:46 #5 av: NesoOberon

iFokus.se (fast olika inriktningar) är väl det bästa, men du..! Var försiktig så att du inte träffar på några dumma människor eller pedofiler. Berätta alltid för dina föräldrar (eller någon annan vuxen du litar på) om någon är elak mot dig, eller om du upplever något obehagligt på internet. Lycka till!

Anmäl
2017-03-08 20:19 #6 av: Katniss

Jag hittade min bästa kompis på instagram, vi hade båda djurkonton och hon frågade om tips.

R.I.P. Anton 💔
Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.