Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1804 ggr
Juwel34
2017-03-13 17:10

Hängiga bröst

Asså faaaaann!! Hjälp mig!! Jag har sååå hängiga bröst, går inte att beskriva, nästan som två påsar som bara dinglar OCH jag är 16 år gammal. Jag mår så sjukt dåligt över detta och behöver hjälp och råd. VAD SKA JAG GÖRA?????? Hört att landstinget kan betala för vissa med besvär men vet inte…

Annons:
Maria
2017-03-13 17:11
#1

Även om landstinget kan betala så gissar jag att man avvaktar till 18 år då man brukar ha vuxit färdigt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Devya]
2017-03-13 17:24
#2

Jag har också hängiga bröst men min sambo fullständigt avgudar dem. Jag har haft komplex för dem men jag har nu lärt mig att älska dem lika mycket som min sambo älskar dem. :)

Det som kanske skulle löna sig för dig är att jobba på din självkänsla? Kanske prata med någon? Du får nog knappast hjälp för att operera dem, det tror jag att du kan glömma direkt. Om du upplever problem med ryggen för att de är väldigt stora och tunga, då är det kanske lite annorlunda.

vendelay
2017-03-13 18:37
#3

Inte vad du vill höra - men lär dig att älska dina bröst som de är. Om det är helt omöjligt kan du operera dem när du blivit myndig men hängiga bröst tror jag absolut inte att du får något bidrag för att operera. 

Titta på videon här. Hon älskar sina bröst 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Honestyisdead
2017-03-13 20:14
#4

Mina bröstet växte till 22-23. Du får nog lugna dig lite.

Och mååånga kvinnors bröst hänger. Är fullt normalt.

Lizelda
2017-03-15 00:58
#5

Här är en till med hängiga bröst. Utan bh så är de överallt och ingenstans men det gör inte särskilt mycket, de har andra bra kvalitéer. Lagom stora och orimligt mjuka, man kan inte få allt och jag är ändå förhållandevis nöjd!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Upp till toppen
Annons: