Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1332 ggr
[Isabelle4567]
2017-05-03 21:32

Skämde ut mig, hjälp!!!

Hej! Nu är det såhär att jag måste bara få skriva av mig lite snabbt! Idag i skolan så skulle vi börja ha idrott ute, vilket jag inte gillade då vi skulle springa en ganska lång runda som uppvärmning och jag tycker verkligen att det är hemskt jobbigt att springa långa rundor :/ Det kanske inte låter som ett jättestort problem men jag mår så dåligt av det här då jag är en utav dem lite tystare i klassen och kan liksom inte skoja bort det som hände när jag bara är med mina 2 tystare kompisar! Hur som helst så joggade vi sen råkade jag snubbla på min kompis fot så jag ramlade ner på knäna och stod på alla fyra, sen ställde jag mig upp igen och det var bara att fortsätta jogga ;( VERKLIGEN ALLA SÅG!! (Går i sjunde klass om det vore till någon nytta)

Annons:
Aleya
2017-05-03 21:43
#1

Vad är det som är pinsamt? Alla kan falla. Och alla kollade nog snarare för att se vad som hände och om det gick bra tänker jag.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Galenidjur
2017-05-03 21:43
#2

Och? Du ramlade och det är något som alla gör nån gång i livet. Var glad att du inte skadade dig.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Herveaux
2017-05-03 21:44
#3

Äsch då, det där tror jag de flesta i klassen hade glömt när lektionen var över. 🙂
Försök att inte tänka på det, det tror jag som sagt inte någon annan gör.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

OlgaMaria
2017-05-03 21:48
#4

Om det hände någon annan - skulle du tycka att den personen borde skämmas?

Hoppas och tror att du tänker - nej. Och så ska du tänka om dig själv också. Finns väl ingen anledning att skämmas över det. Du gjorde inget fel. Alla kan ramla. Det är inget att skämmas över.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

vendelay
2017-05-03 21:48
#5

Jag var också den tysta i skolan och hade jag snubblat hade jag knappt överlevt skammen. Såhär några år senare inser jag ju att det var ingen annan som brydde sig. Min kompis i klassen kunde skämta om det efteråt och det tyckte jag var jobbigt men tro mig, om du bara struntar i det eller bara skrattar åt dig själv så glöms det bort på nolltid. Du kommer klara det galant. Alla snubblar ju :)

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Chinesecrestedlover
2017-05-03 22:00
#6

Hej Isabelle4567!

Det är nog mest du själv som tycker att det är pinsamt, i din ålder tyckte jag att allt var pinsamt 🙂 så jag förstår dig, men tror inte att övriga tyckte att du var pinsam. 

Jag har ramlat (vid två tillfällen) nu i vuxen ålder och slog i knäna dessa båda gånger (först ena och sedan flera år senare det andra) och jag hade inte samma tur som dig. Jag är funktionsnedsatt p.g.a. detta och har ont och massor med problem med båda mina knän = sjukskriven på 50 %…så kan det gå om man har otur. 

Försök vara glad för att du inte gjorde dig illa och kunde springa vidare. Tänk på att alla kan ramla, gamla som unga och det är inget att skämmas för. 

Mvh/Chinesecrestedlover

Annons:
Whippetgerbilen
2017-05-04 09:56
#7

Jag förstår att det är jobbigt när sånt händer, jag som också är den tysta skulle också tycka det var pinsamt om jag ramlade, däremot så skulle jag inte ens tycka det var pinsamt om någon annan ramlade utan jag skulle tänka oj typ. Så jag tror verkligen inte att du behöver oroa dig för det❤️

Dogs is my world ♥

Upp till toppen
Annons: