Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 941 ggr
Toffie.cupcake
5/19/17, 5:46 PM

Konversationer raderas på snap

Hej! Jag har kommit på att mina snap-konversationer raderas efter 30 dagar. Alltså om jag inte har snapat med en person på 30 dagar så blir det en sån grå ruta istället, som om man aldrig snapat. I-landsproblem egentligen men är lite tråkigt bara, för ingen annan har det så och hittar ingenstans vad man kan göra åt det. :(

Annons:
[SuperNaturalBeing]
5/19/17, 11:23 PM
#1

#1 så det ska alltså inte vara så alltså? För mina konversationer på snap raderas typ direkt. Stänger jag ner programmet och öppnar det igen så är konversationerna raderade . Trodde att det var så det funkade bara.

Toffie.cupcake
5/20/17, 3:15 PM
#2

Aha, det låter nästan ännu märkligare🤔 Du har inte råkat aktivera någon konstig inställning eller nåt?😐

Flöffo
5/20/17, 6:17 PM
#3

De ska raderas om man inte sparat genom att hålla inne texten. De borde dock inte försvinna om man inte öppnat dem.

//Flöffo

[SuperNaturalBeing]
5/20/17, 7:59 PM
#4

#3 ah ok. nej mina raderas inte innan jag läst meddelandet i alla fall, men så fort jag gjort det och sen stängt ner programmet så försvinner allt.

Kaninenochjag
5/20/17, 9:26 PM
#5

#4 Du måste ju spara? Annars försvinner allt.

[SuperNaturalBeing]
5/21/17, 12:09 AM
#6

#4 och hur skulle jag veta det? I ingen annan chatt jag nånsin använt måste man manuellt spara alla chattmeddelanden för att de inte ska försvinna. Visst att bilderna försvinner, det är ju hela poängen, men chatten? Rätt korkat. Inte för att det stör mig så mycket dock, jag använder i princip aldrig snap. Ingen skickar bilder till mig och jag skickar inte bilder själv och jag har chattat kanske 2 eller 3 gånger där. så vem bryr sig :)

Annons:
Toffie.cupcake
5/21/17, 10:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Att dom inte går att läsa igen fattar jag, men att det blir såhär, så att det ser ut som att man aldrig snapat. Det kan vara en vanlig röd ruta för att jag har fått en vanlig bildsnap t.ex men om vi inte snapar mer inom 30 dagar så får jag en sån grå ruta 🤔

Upp till toppen
Annons: