Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 557 ggr
Malle121
2017-06-18 22:51

Killproblem

Jag har ett problem. Jag gillade en kille i min Klass i höstas. Men så tyckte han om min bästis. Efter ett tag så berättade jag för honom att jag gillade honom och då berättade han att han gillade min andra bästis. Och sen blev dom tillsammans men bara i typ 2 veckor. Och då försökte jag komma över honom. Men jag är svag för att om en kille säger att den gillar mig då börjar jag automatiskt typ gilla honom (jag är tjej). Så klassens största "peddo" förstå mig rätt (han frågar om bröstbilder osv hela tiden till alla tjejer i min klass) ( vi går i sjuan) och sen berättade han att han gillade mig och typ började fråga mig om bilder och om jag skulle kunna ligga me honom osv. Men jag sa nej för jag gillar inte honom men jag träffar honom ganska ofta för våra kompisar är bra kompisar. Och jag är rädd att jag börjar gilla honom nu bara för att han har sagt att han gillar mig. Och d vill jag inte. Så jah undrat vad jag ska göra för att kunna hantera sånna hör saker. För det spelar ingen roll vem d e. Utan VARJE gång någon säger att dom gillar mig så. Så om du har läst detta får du jätte järna slriva vad jag kan göra👌

Annons:
vendelay
2017-06-18 23:25
#1

Kan det vara så att du gärna vill vara kär och därför upplever att det är så du känner varje gång en kille säger att han gillar dig? Kanske om du spenderar mer tid på dig själv, med att bygga upp din självkänsla osv, så kanske det kan bli lättare? Jag vet inte, det är bara en tanke. Hoppas det löser sig för dig, den där killen ("peddot") låter inte som en bra kille alls.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

EndlessEternity
2017-06-19 14:35
#2

Kan förstå att det kan vara lättare att komma över sin crush om man börjar gilla någon annan. Jag tror att du känner så mot "peddot" för att du vill komma över din crush. Men ibland så måste man gå vidare genom att sörja och tänka på just den personen, och inte använda någon annan person som en slags vägg mot dina känslor.

FrknAnnorlunda
2017-06-19 18:08
#3

Försök att, varje gång han säger att han gillar dig, tänka "Det är klart han gillar mig, jag är ju fantastisk, och därför förtjänar jag någon som är så j*vla mycket bättre än honom, så jag klarar att vänta på the love of my life." Prinsen kommer, var säker på det. Ibland tar det bara lite tid :)

Upp till toppen
Annons: