Annons:
Etikettövrigt
Läst 935 ggr
Melden
6/19/17, 9:40 PM

Pojkvänn/internet

Hej jag har börjat prata med en kille över snap och innan ni tänker att han kanske är äldre eller ett peddo så är han inte det för min kompis vet vem han är. Iallafall så har han och jag börjat prata lite och han verkar ganska sjyst men kanske inte min stil på utseende. Men jag försöker träna mig på att inte bara gå efter utseendet. Jag vill iallafall fråga honom ifall vi kan hänga kanske kolla på bio eller nåt kul lixom. Men jag är såå rädd att han ska träffa mig in real life och antingen inte känna igen mig eller inte tycka jag är lika snygg som jag är på mina bilder. Eller att när han och jag är så kommer det bli pinsam tysnad eller något annat hemskt. Va ska jag göra ska jag skita i allt eller ska jag köra på det. Och ifall han dissar mig så skiter jag bara i honom snälla ge tips på va jag ska göra

Annons:
Bellie
6/19/17, 10:44 PM
#1

Hej!

Jag sitter i precis samma sits som du. Jag har precis (för några dagar sen) börjat prata med en kille på Snap som min kompis tyckte att jag skulle passa bra med och hon går i hans klass. 

Men eftersom att din kompis känner honom kanske du kan fråga om din kompis vill följa med i början så att det inte blir så stelt. Ni kanske inte behöver gå på en dejt med din kompis som tredje hjulet men ni kan väl bara umgås, typ gå ut och äta som vänner i början med din kompis där en två gånger. Sen vet ni hur det känns att vara med varandra så då kan ni gå på bio och sånt som liksom dejter utan din kompis där. Så skulle jag gjort iallafall (och kommer förhoppningsvis göra, haha :D). :)

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Carrosh
6/20/17, 5:28 PM
#2

Passa på att ses om ni vill det! Ni har ju inget att förlora på det. Ni kanske får skitkul och trevligt? Det vet ni ju inte förrän ni faktiskt ses. Vad är det värsta som kan hända?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: