Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 765 ggr
Tortioseshell
2017-06-20 00:22

Vet inte riktigt vad jag ska göra

Hej!

Ännu ett "kärleks" inlägg från mig, heh…

Sååå… Min kompis la till sin kompis på min Snapchat och min kompis sa att hon skulle be honom "haffa" mig när dom va nästa gång (min kompis och han är bara kompisar, min kompis har dessutom en pojkvän) och jag hade inget emot det även om det inte blir något mellan oss två så är det ju ändå kul att lära känna fler personer tänker jag. Men det känns ju inte riktigt äkta om han nu gör det… Han känner ju inte mig och vi har aldrig pratat utanför Snapchat. Eller så är det äkta för att han kanske tycker jag är söt eller snygg eller nåt. Aja vet inte…

Iallafall… Min kompis snackade om att hon "shippade" oss och massa sånna saker och hon tyckte verkligen att jag skulle "haffa" honom också men som sagt känner jag inte honom. 

Okej. När jag han hade lagt till mig skrev han hej och vad gör du och allt det där och min kompis hjälpte mig att hålla konversationen uppe så länge det gick (vilket inte var så länge men det blev inte stelt eller nåt så det var ju bra) och efter det skickade vi bara selfies (inte så snygga dock, haha). Men nu vet jag inte riktigt hur jag ska få "bollen att fortsätta rulla"… Det har gått typ 3 dagar utan att vi har pratat, vi har bara skickat bilder nu…

Grejen är den att jag är väldigt snart 15 och min mamma (vet inte vad min pappa tycker) vill/tycker inte att jag ska ha pojkvän än för att hon tycker att jag är för liten. Själv så har hon berättat att hon hade sin första seriösa pojkvän när hon har 15 vilket måste betyda att hon har haft pojkvänner innan hon var 15. Jag tycker det är lite orättvist faktiskt… Jag vet att jag bestämmer själv vad jag vill men jag bryr mig väldigt mycket om min mammas "opinion" (kommer inte på vad det heter på svenska) och jag vill inte göra något som får henne att bli besviken eller arg för jag är lixom en "good girl". Dessutom tror jag att det skulle bli riktigt stelt om jag kom hem med en kille, kanske inte så mycket med mamma men med pappa skulle det nog bli jättestelt, heh… Dock verkar den här killen väldigt gullig och snäll, som en sån kille mina föräldrar skulle gilla. :D 

En annan sak som är lite jobbig är att han tydligen "håller på" med en annan tjej, dom är inte på G men min kompis sa att han har försökt "haffa" henne förut men jag skulle "ta hennes plats" enligt min kompis då… Vet dock inte hur jag känner för det… Men det är inget som händer mellan dom nu så vet inte om det ens va något någon gång men aa… Men vet inget, fattar inget…

Men som sagt, aldrig varit i ett förhållande förut och mamma verkar inte vilja att jag ska ha pojkvän nu, vet inte ens om han verkar gilla mig, vi har ju bara hörts på Snapchat i några dagar. Jag får en liten känsla av att han kanske gör det men det är svårt att börja gilla någon efter typ 3 dagar, eller? Han är iallafall jättegullig och snäll. :D

Vill också bara säga tack till alla som svarar och hjälper de som skriver inlägg, ni är fantastiska personer! <3

See yah... 


Annons:
Tortioseshell
2017-06-20 12:15
#1

putt

See yah... 


Tortioseshell
2017-06-21 21:11
#2

Puttt

See yah... 


Upp till toppen
Annons: