Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1648 ggr
Linn Is The New
6/22/17, 8:16 PM

Sex utan att döma (x)

Nu ska jag skriva lite om sex, och varför vissa människor dömer ämnet och människorna som gör det. Jag tycker det är ett viktigt ämne.

Nästan alla människor har sex någon gång i livet. Det kan vara oralt, vaginalt, analt och annan njutning. Vissa förlorar sin oskuld tidigare, och vissa väntar en längre tid.                                                                                                                                                                                    Man ska aldrig skynda med sex, och man ska aldrig tvinga sig själv kolla på porr för att man kanske blir pressad till att göra det. Man ska ta det i sin egna takt, och om man känner för det i just den heta stunden, vem skulle stoppa dig? Tyvärr dömer många människor andra personer för att dessa har haft sex med flera personer.  Om en tjej har legat med flera olika killar/tjejer, blir hon oftast kallad hora. Om en kille har legat med flera tjejer/killar så blir han oftast klappad på ryggen som han vore en trofè jägare.

Låt folk ligga med vilka dom vill, det är inte ditt sexliv.  Hejdå!

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
mangemani4
6/22/17, 8:24 PM
#1

kommer alltid att finnas personer som dömer och ska ha en åsikt om allt de inte har nått med att göra, går licksom inte att göra nått åt det, men däremot så kan man göra något åt sig själv, dvs  att kämpa så att man blir stark nog att inte bry sig om vad andra människor tycker,å känner man ingen stress och press och de har inget som helst inflytande på dig.

vet att det är väldigt svårt för unga att inte bry sig, men det är aldrig för tidigt att börja arbeta med sig själv så att man inte bryr sig.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Upp till toppen
Annons: