Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1390 ggr
Linn Is The New
6/25/17, 12:36 AM

Vill skrämma skiten ur min pojkvän

Som rubriken lyder, jag vill skrämma skiten ur min pojkvän. Han säger nämligen att han ALDRIG blir rädd för skräckfilmer, men han sitter samtidigt och små-lipar över zombies i ett av hans spel. Han har inte sett många skräckisar i sitt liv. Så nu får ni komma med riktigt läskiga skräckfilmer.

Inte den där typisk skräck amerikanska filmen där en snygg tjej skriker och är instängd i ett hus om ni fattar vad jag menar.

Alltså en riktigt läskig film, helst med småbarn. Dårhus och sådant funkar bra. Ingen censur, bara ren skräck. Så kom med förslag!

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
Candy123
6/25/17, 12:59 AM
#1

The conjuring, lights out

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Magrat
6/25/17, 12:43 PM
#2

It, den nya har premiär i September? Om inte annat är även den gamla läskig.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Herveaux
6/25/17, 11:59 PM
#3

Efter att jag och maken sett Ringu (det japanska originalet som amerikanarna gjorde sin skräp-remake The Ring av) hade vi mardrömmar i flera veckor.

Jag rekommenderar att du rotar runt bland asiatisk skräck helt enkelt, helt annan typ av skräck än den västerländska.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: