Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 1106 ggr
[Littlepig]
7/5/17, 12:47 AM

Vilken affär har bäst underkläder?

Är ganska lost i underklädesdjungeln och köper mest från budgetaffärer (H&M, Gina, Cubus, Lindex m.m) och märker att de har olika hållbarhet. Så vilka köper ni av, och vilka håller länge även fast de är "billiga" (jämfört med dyrare som kostar runt 400 per trosa? Tipsa gärna om någon speciell modell, eftersom jag inte riktigt vet vad som är värt att satsa på.

Annons:
Linn Is The New
7/5/17, 2:21 AM
#1

Gina är ju då en personlig favorit. Skit fina modeller, och finns både för det sexigare tillfället till mensveckan. Jätte fina. H&M tycker jag faktiskt har dåligare kvalité. Kan säga att jag har gina trosor som har hållt läääänge. Cubus vet jag inte om det är budget för mig. Victoria secret är bra, men dyrt och jag tycker dem är sjukt överskattade.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[Tuulikki]
7/5/17, 2:53 AM
#2

Hunkemöller!

[rumelle]
7/5/17, 7:03 AM
#3

Gekås

parsley
7/5/17, 7:59 AM
#4

Jag (som inte ät tonåring, utan mer tant) brukar skicka efter från Timarco. Har hittat en modell från Triumph, som jag gillar. Av kedjorna tror jag Lindex är bäst, men de verkar inte ha så mycket bomull utan mer funktionsmaterial.  Kapp-Ahl har blivit sämre de senaste åren, åtminstone på vardagsunderkläder av bomull. Kolla Twilfit om du har någon sådan butik i närheten.  Modell är svårt att säga, eftersom olika personer föredrar olika. Hittar du någon du gillar, köp gärna flera.

Carrosh
7/6/17, 11:46 AM
#5

Jag gillar Cubus bäst när det kommer till budget. Bra passform (för mig iaf), bra hållbarhet och bra pris. Men jag antar att man får prova sig fram för att hitta rätt för en själv.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[pusselbit]
7/7/17, 7:05 PM
#6

H&Ms underkläder är inge vidare.. aldrig prövat Gina tricots heller, Lindex och cubus är i alla fall bra, jag handlar oftast(uteslutande) från cubus!

Annons:
Upp till toppen
Annons: