Annons:
Etikettfamiljen
Läst 1228 ggr
G1RL
7/16/17, 11:09 PM

Glömde framme trosskyddet

Hej alla! Det är så att jag glömde framme ett trosskydd på toan och har ej mens. Min mamma hittade det och fråga om det hade hänt något och att vi kunde prata. Vill inte berätta att jag använder trosskydd ibland för att vara på den säkra sidan. Känner mig sååå pinsam nu. Vad ska jag göra?

Annons:
[AnimeV4]
7/16/17, 11:12 PM
#1

Slappna av!😃Det låter som att din mamma är väldigt snäll som frågar dig och erbjuder sig att lyssna om du har något du vill prata om. Och glöm inte att din mamma haft mens i många år😉

Jaguar_
7/16/17, 11:25 PM
#2

Jag har dagligen trosskydd och större trosskydd vid mens. Mestadels har jag trosskydd för att jag hatar när den rackaren leker städfirma och det blir äckligt blött och sedan stelnar allt innan man kanske hinner hem från jobbet. Detta händer inte om man alltid har trosskydd och hjälper även lite om man får mens under dagens gång och inte har större trosskydd med sig. Inget fel i detta och din mamma verkar vara underbar! Prata med henne om allt det där. Hon kan en hel del och har års erfarenhet precis som #1 skrev 👍

Om du inte har fått mens än och bara ha vanliga dagliga flytningar så tycker jag inte det är fel att använda trosskydd heller för den delen.🙂

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Anonymos
7/17/17, 6:23 PM
#3

Jag tycker att det är klokt av dig att du använder trosskydd även om du inte fått din första mens. 🙂 Jag visste inte ens vad trosskydd var innan jag fick mens vilket har lätt till en hel del förstörda trosor och chock i trosan när mensen väl kommit. 

Din mamma vill nog bara hjälpa dig. Hon kanske tror att du har fått mens och vill vara ett stöd för dig? Det är inget pinsamt alls.

Kram!

/Anonymos

powerade
7/18/17, 1:50 PM
#4

Är verkligen ingenting som är pinsamt med detta, det tillhör kroppen bara och din mamma har dessutom varit där själv:)

[EM L]
8/1/17, 7:16 PM
#5

Hon låter som att hon tar emot det vad du en säger!
Så lita på henne och säg redan i början av samtalet att du tycker att detta är jobbigt att prata om!

Upp till toppen
Annons: