Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 779 ggr
NordicSunset
7/24/17, 8:54 PM

CD skiva "Vänner"

Hej! Jag har nu, i flera dagar, letat ihjäl mig efter en gammal CD skiva jag köpte på bokmässan år 2005. Hittar den ingenstans (är dock säker på att jag inte slängt den). Googlar hit och dit men hittar inte den på internet heller. Det konstiga är att jag hittade den på någon hemsida förra året, men så dum som jag var beställde jag inte hem den och nu är hemsidan puts väck. Nu undrar jag om det är någon som vet vad för skiva det är jag pratar om, och om ni råkar veta vart jag kan få tag på den? Tror inte någon har den, men jag hoppas. Själva skivan var blå, och på omslaget var det några människor som sprang på stranden, så stod det "vänner" ovanför dem. Kommer inte ihåg namnen på låtarna, men kommer ihåg bitar av texten på vissa. Typ "Ha det äran idag, på din födelsedag, vi gymnar dig idag för det är din dag idag" och "En god vän det vill jag ha, en god vän det vill jag va, en god vän som ställer upp i alla lägen".. Är desperat efter skivan som ni kanske märker. Hehe. Och det kanske är värt att tillägga att det var barnlåtar (inte låtar som typ bä bä vita lamm utan målgruppen var nog tonåringar på den tiden) på den. Den som vet vart jag kan hitta den/har den och kan tänka sig sälja den till mig (O:)) är bäst!!!

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
yeahsica
7/24/17, 10:21 PM
NordicSunset
7/24/17, 10:35 PM
#2

#1 Det är den! TACK så JÄTTEmycket! Skrek rätt ut när jag såg att det var den! Tacktacktack! <3 Får jag fråga hur du hittade den? Vad sökte du på?

Be the best version of you.

  • Zoella
yeahsica
7/24/17, 10:50 PM
#3

Vad bra! Kul att kunna hjälpa till :)

Sökte på låttexterna (med lite modifikationer), hamnade på en youtubevideo för en av låtarna där det länkades till den där hemsidan och sökte sen efter den där skivan på hemsidan.

Upp till toppen
Annons: