Annons:
Etikettövrigt
Läst 721 ggr
Hoseok
8/12/17, 4:41 PM

FORMULÄR: Svåra saker i livet

Hej finisar! Jag håller på att skapa en youtube-serie som är riktat till tonåringar gällande svåra saker i livet. Det är allt ifrån depression till självmord till alkohol till droger till abusive förhållanden etc etc. Det hade betytt SÅ MYCKET om ni vill fylla i detta formulär med era historier gällande något ämne. Det finns fler ämnen än de jag nämnde här uppe!

Ni är HELT anonyma och jag kanske kommer använda er historia i en video. Syftet med dessa videos är att jag som har en publik i åldern 10-20 ska nå ut till dessa och prata om svåra saker och förhoppningsvis skapa förståelse och hjälpa.

Ni behöver inte skriva wall of text.

Även om ni inte vill dela med er av en historia så kan ni fylla i formuläret för statistikens skull! Det tar inte lång tid.

Tack. <3

P.S: Skriv till mig privat om ni vill se videon eran historia kanske är med i, så löser vi det.

>> LÄNK <<

Annons:
DogeLove
8/12/17, 4:48 PM
#1

Har fyllt i formuläret nu skrev dok ingen historia! :)

500
8/12/17, 11:31 PM
#2

Hur har du tänkt dig berättelserna? Alltså hur vill du ha dem skrivna? Jag har nämligen skrivit noveller om de jobbigaste perioderna av mitt liv då det har varit mitt sätt att bearbeta dem / lägga dem bakom mig. Men en novell är kanske inte så passande?

Hoseok
8/13/17, 12:59 PM
#3

#2 Superlånga texter är svåra för mig att ta med i en video då jag ska läsa upp flera historier! Så helst att de är lite kortfattade med mycket detaljer. Till exempel att man beskriver en speciell händelse, hur det fick en att må, hur man mår över händelsen idag, etc.

Snuffles
8/13/17, 2:55 PM
#4

Vad kommer det vara för videor? Kanske kan skriva om när jag förlorade min mamma

Vrilen
8/13/17, 2:58 PM
#5

Valde psykisk ohälsa inom familjen eftersom det inte fans någon om psykisk ohälsa bland vänner.

Hoseok
8/13/17, 5:29 PM
#6

#4 Det kommer vara videor där jag läser upp historier + delar fakta och mina åsikter om varje ämne.

Annons:
ipopuma
8/13/17, 6:07 PM
#7

Kan du länka videon sen när den är klar?

Hoseok
8/13/17, 7:14 PM
#8

#7 Absolut! Det kommer vara flera videos i en serie. Men kan posta dem här :)

vendelay
8/13/17, 8:34 PM
#9

Jag vill också gärna att du länkar till videosarna, tror det kommer vara mycket lärorikt och viktigt att lyssna på.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: