Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 593 ggr
Saffira
8/20/17, 8:20 PM

Mellanblödning pga ppiller eller oskyddat samlag ?

Hej, är så att jag igår och idag har märkt blod när jag har torkat mig efter ett wc besök. Har haft oskyddat samlag denna helgen flera gånger och går på p piller där jag just nu har lagt ihop 2 kartor och är i slutet på den andra.  Undrar mest nu om någon av er skulle kunna gissa om det beror på oskyddat samlag som skapat någon irritation i underlivet, för har även gjort sjukt att kissa efter samlaget eller om det är en genombrottsblödning pga ppillrena ? Hade planerat att lägga ihop en tredje karta nu efter att denna tar slut eftersom att jag ska utomlands om några dagar och helst skulle vilja slippa mensen, men är kluven i hur jag ska göra just nu. Är inte mycket blod, inget som rinner ut utan det märks bara när jag torkar mig.

Annons:
Calcifer
8/20/17, 8:22 PM
#1

Om du haft oskyddat sex och nu har ont skulle jag mer oroa mig för eventuella sjukdomar.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

ApanAnn
8/20/17, 8:26 PM
#2

Äter du ihop kartor och får mellanblödning är det bra att pausa och låta det blöda, men svid plus blod låter som en tur til gyn,..

Tant är ingen ålder, det är en livsstil!

Saffira
8/20/17, 8:32 PM
#3

#1 & #2 Men har hört att det inte är så ovanligt att det svider när man kissar direkt efter samlag, eller är det bara någon falsk fakta ?

Calcifer
8/20/17, 8:38 PM
#4

#3 Har det bara svidit en gång eller varit pågående? Har du någon klåda? Om det bara varit en gång just efter sex skulle jag inte oroa mig men mer än så då tycker jag det kan vara bra med ett gynbesök för säkerhetsskull.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Saffira
8/20/17, 8:42 PM
#5

#4 Har oftast svidit bara ca 1-2 h efter och sedan har det varit som normalt, svider inte numera på kvällen. Har inte heller upplevt någon klåda alls varken direkt efter samlaget eller nu.

Saffira
8/20/17, 8:43 PM
#6

Tycker ni jag ska ta p pillrena som jag normalt skulle göra eller ska jag göra en paus ?

Annons:
Honestyisdead
8/22/17, 4:47 PM
#7

Hur många piller har du kvar på kartan?

Att få mellanblödningar är väldigt vanligt när man hoppar över mensen.

Juwel34
9/12/17, 1:45 PM
#8

Jag får ibland mellanblödningar om jag lägger ihop kartor, bara att släppa fram mensen! Om de är så att du missat att ta ett p-piller någon dag kanske bero på det också, jag får alltid mellanblödningar om jag missar ett piller!

Upp till toppen
Annons: