Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1865 ggr
[pasd]
9/16/17, 8:55 PM

Tecken på att han är intresserad?

Hej! Jag undrar om det finns några speciella tecken för om en kille är intresserad av en, och i det här fallet för en som man inte känner, utan typ om han är intresserad av en på avstånd, typ riktigt förstadiet. Typ kroppsspråk, ögonkontakt, beteende osvosv. 

"Ömsesidig ögonkontakt som signalerar attraktion börjar med en kort blick och utvecklas till ett repeterat bollande av ögonkontakten" , vad har ni att säga om dethär?

sorry för flummig fråga men har lite bråttom hahah.

Annons:
Calcifer
9/16/17, 9:08 PM
#1

Det är totalt omöjligt att svara på. Visst, kan det vara att han kollar lite extra på en, ger en ett leende, osv. Men det kan också vara en blyg kille som snarare undviker eller bara kollar när man inte ser etc. 

T:ex finns det en kille som jobbar på ICA här i stan, som alltid hejar på mig eller ger mig ett leende eller en nick och småpratar med mig om jag står i hans kassa. Visst, det kanske betyder att han på avstånd är lite intresserad. Eller så är han en trevlig person som är utåt och gillar sitt jobb och tycker om att prata med kunderna - speciellt stamkunder.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Carrosh
9/17/17, 9:09 AM
#2

Det enda säkra sättet att veta är att fråga rakt ut. Är du själv intresserad? Fråga om en dejt vetja! Lycka till!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Littlepig]
9/17/17, 9:42 AM
#3

Ögonkontakten är viktig när det kommer till attraktion men det behöver inte vara så när man inte känner varandra. Det är jättesvårt att säga, man behöver nog närmre kontakt för att kunna avgöra sådant.

Upp till toppen
Annons: