Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 4475 ggr
[Tuulikki]
3/30/13, 12:51 PM

Första kyssen

Minns du din första kyss? 

Följdfråga; hur var den? 🙂

Annons:
[PuffBuck]
3/30/13, 12:54 PM
#1

Det var med min flickvän, lite pirrigt att kyssas sådär på busstationen bland folk ^^' Vi var dock "bara" tillsammans ungefär ett halvår men är nu fortfarande vänner :)

[00livia]
3/30/13, 1:02 PM
#2

Inte direkt en sån där "film-första-kyss" men det var mysigt, hihi 😛Inget jag ångrar eller liknande. Vi är inte tillsammans längre men bra vänner.

Wellcraft
3/30/13, 1:17 PM
#3

Min första kyss var riktigt kass. Var rätt så berusad och även han, han hade haft känslor för mig en längre tid men jag besvarade nog bara kyssandet för jag tyckte det vara spännande haha!

Minns dock hur jag satt där och tänkte "vänta nu.. är det ingenting mer än det här?" har ju hört folk som sagt att det känns som fyrverkeri i hela kroppen osv så satt jag där och kände ingenting förutom en sträv tunga. Blev rätt besviken.

Som tur var har jag fått uppleva hur riktiga kyssar ska kännas med min nuvarandra pojkvän. Rätt kasst att kyssas när man inte är kär.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[Tuulikki]
3/30/13, 1:25 PM
#4

Absolut ingen Hollywood-kyss. Men det var mysigt i alla fall, och jag tyckte om killen, som tyckte om mig tillbaka🙂Helt okej var det, men efteråt tänkte jag "jaha, var det inget mer?" xD

Inaarah
3/30/13, 2:15 PM
#5

Hm.. Nä, någon Hollywoodkyss var det långt ifrån, men det var mysigt. Egentligen var väl kyssen inte särskilt speciell, snarare stämningen - och det är det jag minns nu i efterhand. 🙂

CaptainBunchie
3/30/13, 2:46 PM
#6

Vet inte riktigt vad jag ska räkna som första kyss men.
För jag och en tjejkompis lekte när vi var yngre och då testade vi typ att kyssas. :p

Men min första kyss tycker jag är med mitt ex. Och jag är själv förvånad över hur romantiskt och "perfekt" det var. Ryser av att bara tänka på det. 😃
Kan vara för att jag var helt tokkär och överväldigad över allt som hände.

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Annons:
Cazzos
3/30/13, 6:39 PM
#7

Jag och mina tjejkompisar brukade kyssa varandra när vi gick på lågstadiet (mellan tvåan och femman). T.o.m. grovhångla ibland, haha, det känns så sjukt pinsamt att skriva det här men det var så länge sen så whatever 😊

Men det är ju inte riktigt samma sak, var mest pga nyfikenhet och för att experimentera, och jag har läst på internet om det och det verkar vara väldigt vanligt…

Har dock inte kysst någon pga förälskelse, än (?!) 😭


nykanin
3/30/13, 7:11 PM
#8

De va med kille jag fortfarande är tillsamans med… Båda är nog ganska så blyg men tillslut blev de en sjukt lyckad kväll som slutade med en kyss ;)

Mvh Linnéa

Greigh
3/30/13, 7:15 PM
#9

hmm, mellanstadie och högstadie-kyssar har det väl varit titt som tätt.
Men jag minns min första förälskelse-kyss i mitt första förhållande, som om det var igår :)

Fridaaaa
3/30/13, 7:34 PM
#10

Första riktiga kyssen minns jag mycket väl.
(räknar ej pussandet på killarna när man var liten)

Var med mitt ex. Vi hade bestämt träff och han följde med mig upp till stallet för jag skulle filma/fota en vän till mig.
Och vi småretades med varandra osv och vips kysste vi varandra. Kom liksom naturligt. Vi blev ihop den dagen med.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Zlarviig]
3/30/13, 10:57 PM
#11

Min första kyss var med min kompis "flört".. Jag var ute med honom och våra gemensamma killkompisar och så sov jag hos honom eftersom vi åkte hem så sent på natten. Det var när vi låg i sängen och skulle sova. Jag blev fasthållen och tvingad till den… Så den var helt enkelt urusel… 😮

Min första "riktiga" (dvs frivilliga) kyss var faktiskt med min tjejkompis.. Jag kommer inte ihåg ett smack av det eftersom vi båda var fulla och helt borta men tydligen så var det jag som hade frågat om någon ville strula med mig och tre sekunder efter låg vi på marken och höll på att käka upp varandras ansikten.. 😂

Frida B
3/30/13, 11:08 PM
#12

Tog "har inte kysst någon" men skulle tagit att jag inte minns då jag var typ 4 första (och ända) gången xd har kort på det.. Men tycker inte att det räknas, så nej :/ Känns som jag kommer vara ensam hela livet, allt känns väldigt långt borta.. Aja, carpe diem 😃

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Potatisen
3/31/13, 10:05 AM
#13

Min första kyss var med min bästa vän. Han och jag är inte tända på varandra, men ändå så har vi legat och hånglat ned varandra lite då och då. Vår första kyss var helt ok, men inte jättebra. Har aldrig kysst någon som jag har varit förälskad i.

Annons:
[Taxie]
3/31/13, 2:57 PM
#14

Pussades med en kille när jag var 8 år, hahaha men det var inte direkt seriöst ;) Min första riktiga kyss var när ett ex skulle åka hem så gick jag med honom en bit till där han skulle bli hämtad. Det spöregna men jag gick med ändå och så blev de endel kyssar i regnet. Var jättemysigt tyckte jag ^^ Var 13 år då.. nu är jag 18 år :)

Duvethon
3/31/13, 3:15 PM
#15

#11 Haha! I've been there too ;)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[MikeW]
3/31/13, 4:12 PM
#16

Jag TROR jag kommer ihåg.. Jag hade många tjejer när jag var liten (player xD)
så jag är osäker på vilken min första var. Jag kommer ihåg tre tjejer när jag var liten som jag hade pussat. Jag var typ samma ålder när jag var tillsammans med dom tre så jag är inte säker vilken som var den första.

Det kan ha varit en tjej som hette My.. Tror det är henne.

Jag kommer ihåg iaf att jag och my låg i det rummet där man sov middag, och vi pussade varandra där.

Fast vi var inte ens tillsammans tror jag. Det var typ bara pussa för skojs skull eller något. Jag hade inte ens några känslor för henne då tror jag.

Quenzi
3/31/13, 5:07 PM
#17

Jag var väll 6 eller något sånt med en killkompis bara för att jag ville se hur det var, men det var bara äckligt. Någon "riktig" har jag inte haft än.

PJUM

LLLINN
3/31/13, 5:13 PM
#18

"Tränade" på att kyssas i sexan med en tjejkompis hahah men jag räknar inte det. Min första kyss var på ett disco typish - the wave. Går ut på att massa 95killar ska grinda mot 98or i leggings. Tyvärr var jag en av ungarna i leggings o började dansa med nån helt ok kille, tänkte typ yolo och så började vi hångla. De va ingen dålig kyss men det kändes ju ingenting. Har hittills inte haft någon Fyrverkeri-kyss än, väntar fortfarande på prince charming ;)

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

[trabajo]
3/31/13, 5:42 PM
#19

Det var med min killkompis i Mallorca. Våra mammor är väldigt bra kompisar så vi skulle åka utomlands med deras familj. Vi hade typ tittat på varandra under början av resan och en dag när vi skulle bada så drog han ner mig i vattnet och kysste mig. Jag tyckte det var jättebra då, minns hur mycket jag tyckte om honom. 🙂

[Noxblood]
3/31/13, 8:11 PM
#20

Minns och minns… det var den 24 november förra året… Lite tidigt att glömma >.<

Annons:
Bananbullar
4/2/13, 7:39 PM
#21

Jag och min killkompis låg och kollade på film tillsammans med andra. Vi hamnade under samma täcke och jag kommer ihåg att jag tänkte: "Nu kommer det. Nu kommer han kyssa mig. Åh hjälp mig! Vad ska jag göra..!!"

Men det kom naturligt, även om det inte var en wow upplevelse.


Eldlilja
4/3/13, 9:55 AM
#22

Jag väntar fortfarande på att min crush ska upptäcka mig 😐… Men men, ska kanske bjuda ut honom så vi får väl se 🤪

Afturelding
4/3/13, 10:18 AM
#23

Ja, min första riktiga kyss delade jag med min sambo när jag var 15, så det minns jag :) Det var mysigt!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Siffran2]
4/3/13, 10:23 AM
#24

Jag ska förhoppningsvis på min första kyss på fredag kväll, hoppas i alla fall på det. 😊

Då ska jag och en kille jag är kär i, plus ett till par ha filmkväll och jag vet att han gillar mig och vill bli ihop med mig.

Jag ser verkligen fram imot det och det pirrar i magen såfort jag tänker på det! 😃

Reggen
4/4/13, 1:16 PM
#25

kommer aldrig glömma… jävla äckelmorbror

[rocklover]
4/4/13, 1:31 PM
#26

#25 D: ..kysste din morbror dig!?

BunnyHope
4/4/13, 6:20 PM
#27

#26 #25 menade väl att dom kysste varandra?🤔 En kyss är väl när 2 människor kysser varann?🤔

Hälsningar Lova & Kaninen Harry
Du är saknad...
Edward 31/8-11 5/7-12

Annons:
[rocklover]
4/4/13, 6:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

#27 ja, det var det jag menade 

jag har inte fått den än…

[Ebidda98]
4/4/13, 6:30 PM
#29

Har aldrig kysst någon, hehe ^^

litengris
4/4/13, 6:37 PM
#30

Många små töntiga pussar på dagis när man lekte puss-pjett, haha, men räknar inte dem. Men min första riktiga, med tunga o allt var väl i slutet på 2011, eller början på 2012. Minns inte helt säkert men det var med min dåvarande kille… konstig men rolig grabb det..

XOXO

 Liten Gris ♥
Peak303
4/4/13, 9:19 PM
#31

Den var rätt udda.. Låg och kollade på film med den killen jag då var kär i. Var inte alls beredd på att han skulle kyssa mig så den var mest bara konstig..

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Frosstis
4/4/13, 10:42 PM
#32

#24 Naww *likelike* ♥

[Siffran2]
4/6/13, 10:50 AM
#33

#24 Jag fick den, dock på kinden, men det får räcka för tillfället! 😇😉

Men vi är ihop nu i alla fall! 😃

:')
4/7/13, 7:53 PM
#34

Någon mer än jag som är runt 15 och aldrig kysst någon? 😞

Annons:
Eldlilja
4/7/13, 7:54 PM
#35

#34: Jag jag jag😃!

:')
4/7/13, 7:56 PM
#36

#35 Yaaaaaaay 😃❤️

Frida B
4/7/13, 8:04 PM
#37

#34 jag! Är 16… ^^

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Gaiezza
4/7/13, 8:17 PM
#38

Fick en riktig "hollywood kyss" ;)

På en strand. I solnedgång. Av en grymt snygg kille😍

Bacon, svaret är bacon. 

:')
4/7/13, 8:18 PM
#39
Blodfot
4/8/13, 10:48 AM
#40

Min första var med min pojkvän, vi myste och jag ville verkligen men jag minns hur nervös jag var, men helt plötsligt så pussade han mig, mitt livs bästa ögonblick!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[Featherz]
4/19/13, 9:07 PM
#41

Fick min igår😃

Annons:
[rocklover]
4/19/13, 9:07 PM
#42

#41 :3 who?

[Featherz]
4/19/13, 9:09 PM
#43

En kille jag tycker om bara, hihi😊 Är för feg för att lägga ut detaljer xD

Revolt
4/19/13, 9:44 PM
#44

Jag räknar inte med sånt på typ lågstadiet för även jag var lite player när jag var liten, hahaha😊

Men det var på hans säng, och jag var 14, framför en film vi inte kollade på så mycket…😞minns inte mycket av den filmen :P

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[stefanmurhagen81]
11/5/15, 2:18 AM
#45

Jag har heller aldrig kysst nån än och jag är 34 😮

[Túrwen]
11/5/15, 7:41 AM
#46

Haha jag och en kille på dagis brukade pussa varandra på munnen men ska nog inte räkna det. Första gången det var mer seriöst och i romantiskt syfte var när jag var 15.

Ravynsfair
11/5/15, 2:28 PM
#47

Hoppades på att det skulle vara speciellt men det var mest "Hej hej, puss puss"… 🤔
Min dåvarande pojkvän pussade mig bara snabbt, var inte beredd… HAHA!

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

[Zachapacka]
11/5/15, 7:14 PM
#48

jag är 16, har aldrig kysst någon, inte ens i närheten :P

Annons:
felle-j
11/5/15, 8:07 PM
#49

Är 18 och har hittils inte kysst någon. 🙂

Lotoz
11/5/15, 11:12 PM
#50

Jag va berusad men  minns att tjejn hade riktigt goa läppar så det gick rätt smooth endå hahha

Peace

Jojaton
11/6/15, 4:34 AM
#51

Jag kommer inte ihåg min första kyss. Minns mycket väl med vem det var, vi var tillsammans till och från mellan trean och sjuan/åttan, men kommer inte ihåg kust första kyssen - så antar att den inte var så speciell!

Johanna - Instagram

[Majbot]
11/6/15, 10:56 AM
#52

Den var hemsk haha, killen hade ingen koll.. Ungefär om att någon försökte käka upp munnen på en 😂

Jetaime
11/6/15, 12:37 PM
#53

Nja, jag kan inte direkt komma ihåg… Kan vara så att jag förträngt det också.

Birkis
11/6/15, 7:03 PM
#54

Ja det var nu i veckan, vi låg i hans husvagn medans resten av gänget satt utanför i han bil och väntade på oss för vi skulle åka och äta. Just då var det inget speciellt men under veckan har det bara blivit bättre och bättre!😉 Han lyckades lämna sugmärken från igår, lagom kul att åka hem idag..en kompis lyckades sminka över det skapligt. Jag bor på internat och han bor nere på byn för er som undrar dessutom är han ett par år äldre därför har han bil.😃

// Birkis

Kaninernasbästa
11/6/15, 9:52 PM
#55

Har aldrig kysst en kille, men kaninernas pussar är helt underbara XD

Annons:
Whippet
11/6/15, 10:33 PM
#56

Ja… Blev jagad av en kille på dagis som kysste mig :3 Blev livrädd.

I'm out Vilar huvudet i handen

Turast
11/7/15, 1:44 AM
#57

Jaop! Jag gick i 2an och hade en pojkvän som gick i 4an (tyckte själv det var väldigt coolt ;) ) och han kysste mig under en filt 😂

efter det blev jag inte kysst/kysste någon förrän i 9an när jag hade min första riktiga pojkvän 😛 Den var dock hemsk, men han var rätt hemsk också 😂

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Sajmen
12/17/15, 2:56 PM
#58

Klart man minns den, var typ bara en månad sen dock 😃

Var med min 3 år äldre kille som jag aldrig hade träffat förut (bor i olika delar av vårat avlånga land) och han kom upp för att kolla på ett universitet. Han kom till min by på kvällen och jag gick till busshållplatsen för att träffa honom och vi gick runt lite i byn i nån timma. När vi blev trötta gick vi till fotbollsplanen för att hitta en bänk, men det fanns ingen så han luta mig mot ett skjul och började kyssa mig. Blev sjukt förvånad men var jätte gött ^^

[rumelle]
12/17/15, 5:08 PM
#59

Min första pojkvän. Vi hade haft ett onlineförhållande i två år innan vi kunde träffas på riktigt. 2006 flög jag till Kanada helt själv för att hälsa på honom. Första kyssen blev efter ett par dagar. Vi satt i hans soffa. Det var mysigt och fint men sen grät vi båda för vi visste inte när vi skulle kunna ses igen. 

Numera är vi gifta.

Katniss
12/17/15, 6:04 PM
#60

#59 Men vad gulligt ^^

R.I.P. Anton 💔

zlarviig
12/17/15, 8:38 PM
#61

Min första "kyss" var faktiskt på fyllan med min tjejkompis 😂

Min andra "kyss" var med min bästis pojkvän som tvingade sig på mig när jag sov hos honom.

Men den 3:e, som jag räknar som den första "riktiga" kyssen var med killen jag förlorade min oskuld med när jag var 16🤪

Nian97
12/17/15, 11:24 PM
#62

Känner mig fett forever alone här :P
18,5 år gammal och fortfarande okysst…

Annons:
zlarviig
12/17/15, 11:26 PM
#63

#62 Jag känner många som är 19 och fortfarande aldrig kysst någon 🙂

felle-j
12/18/15, 12:39 AM
#64

#62 Du är verkligen inte ensam om att vara okysst i din ålder. 🙂

Surpan
12/18/15, 2:56 PM
#65

Jag minns min första kyss. Jag var 15 år och hade pratat lite med en kille per sms efter att han sagt att jag var söt till en kompis som gav ut mitt nummer. Vi umgicks i samma kretsar och en kväll hade vi vart hos en vän och sett på film. När alla skulle åka hem blev det lite stimmigt så jag sa bara hejdå och tog mopeden hem. Efter några minuter så hör jag hans moped rulla ner på gatan så jag går ut och säger hej. Jättenervös. Han klev av mopeden och gick fram till mig och sa "jag fick inte säga hejdå till dig på riktigt". Så gav han mig en lång kram och sen kysste han mig! Jag var helt yr i skallen och var verkligen på moln. Förstod inte riktigt vad som hände. Vi var tillsammans I två år sedan.

/Surpan

Officielle
12/18/15, 4:46 PM
#66

Jag räknar inte min första kyss som pussarna i 6-års. Den första "riktiga" kyssen var inget vidare då killen var lite på.

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Gaara
12/18/15, 8:39 PM
#67

Den smakade tyvärr cigg… Gillade killen i fråga väldigt mycket men ja… Jag minns att efter att vi hade hånglat på min säng så sa jag "Du smakar cigg…" Han bad om ursäkt och efter den dagen kom han fram till att han inte längre hade några känslor för mig utan att han tyckte jag kändes som en syster. :P Liiite märkligt tyckte jag. Så ja, den smakade inget vidare, men annars så är den ett lyckligt minne om man bortser från att det inte blev något mellan oss mer än så och att han krossade mitt hjärta. XD

Gaara
12/18/15, 8:47 PM
#68

Jag var för övrigt 18 och han var ett år yngre. :)

stinakrok
12/18/15, 9:47 PM
#69

Tror inte direkt träd räknas… Men annars min bror!

Annons:
stinakrok
12/18/15, 9:48 PM
#70

Den va väl mysig men inte speciell eftersom jag är trädsexuell.

[134643]
12/19/15, 11:41 AM
#71

Min första kyss var inte speciellt nice. Det var med min dåvarande pojkvän, eller ja, vi var inte ihop innan han kysste mig men blev väl det sen. Jag hade absolut inga känslor för killen, så det kändes bara… Blött typ. Och lite äckligt. 

Har kysst flera killar efter det som har känts precis likadant, så jag tänkte väl att det var så kyssar kändes helt enkelt, att det inte var min grej. Tills jag träffade min nuvarande pojkvän och jag faktiskt blev/är kär, då blev kyssar min grej helt plötsligt 😃😍

AAmandaVLarsson
12/19/15, 1:21 PM
#72

Klart jag minns <3

Jag har 13 år, gick i 8an. (2 år sedan)

VARNING FÖR VÄLDIGT LÅNGT INLÄGG AV NOSTALGI <3

Jag hade skrivit med en kille i min konfagrupp ett tag och en dag bestämde vi oss för att träffas hemma hos honom.

Han mötte upp mig och vi gick hem till honom, la oss i hans säng och tittade på film, jag minns att det var Jackass på hans netflix. (väldigt oromantisk)

När vi legat där ett tag så kysstes vi bara, det kom naturligt. Jag märkte att han ville gå längre men det ville inte jag så han hade sin hand innanför mina byxor och sedan skrev han till sin kompis som mötte upp oss. Vi drog till donken, och gick runt lite med hans kompis, om av någon andledning ville se oss kyssas så i gjorde det. 

Vi gick till min skola och upp på taket, in i ett rum som fanns där. Det var ganska mörkt. Hans kompis ville att jag och kille skulle ha sex i det där rummet men så blev det inte. (som tur är)

Jag satt gränsle över honom och hånglade med honom lite till.

Så det var väl en dag av första kyssar.

Och det var två år sedan, sedan dess har det inte hänt något.. :/

Kadoor
12/19/15, 7:42 PM
#73

Önskar att jag inte mindes min första, lol… Den var typ hemsk. xD fast det var rätt mysigt eftersom det var med en tjej jag tyckte om då.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

IceTee
12/19/15, 8:53 PM
#74

Tänker räkna den jag fick när jag var 14 (skulle fylla 15 på hösten, det här var januari). 
Det var en kille som flyttat hit från Chile med sin familj och jag gillade honom. Hade sett honom i skolan en gång när han följde med sin kusin och några månader senare visade det sig att han var kompis med min kompis! Vi satt i källaren i deras lägenhetsbyggnad och lyssnade på musik och sen satt vi kind mot kind och sen kysstes vi. Ringde honom när jag kom hem och frågade vad det betydde och sen blev vi ihop och var det i lite mer än 7 månader innan han gjorde slut

Medarbetare på Skor iFokus

Snow white
12/21/15, 11:04 AM
#75

De var på dagis när jag var 4, med min bästa killkompis, vi var ju såååå kära sa vi. Kommer nt ihåg mer än så:)

Upp till toppen
Annons: