Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 11189 ggr
C4NCERiNHALE
8/13/13, 10:14 PM

Skägg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bara jag som finner skägg otroligt sexigt?! Jag ÄLSKAR skägg, det är de bästa jag vet. Dock inge lurvskägg utan ett redigt skägg.

Som typ det här:

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

Annons:
Sugar Mist
8/13/13, 10:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag älskar också… nej förresten. Jag tror inte ens detta räknas som skägg men det är ganska attraktivt.. dagen efter rakade han sig dock :c

Fast det har växt ut ien så det är okej c:

-

C4NCERiNHALE
8/13/13, 10:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

MER SKÄGG ÅT FOLKET!

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

[Tilde]
8/13/13, 10:24 PM
#3

Jag hatar skägg xD No offense, men det ser ut som pubishår på hakan… 🤦‍♂️ Skäggstubb är ok, men när det blir längre ser det bara äckligt (ohygieniskt ut) enligt mig, haha. Men ja, each to their own! :)

Sugar Mist
8/13/13, 10:26 PM
#4

#3 Pubishår hahhahah a xD

-

dyoxide
8/13/13, 10:32 PM
#5

Jag tycker precis som #3 faktiskt o.O

LinneaJohaanson
8/13/13, 10:48 PM
#6

#5 #3
Haha samma här! Helt och hållet!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Annons:
CupcakeGod
8/13/13, 10:51 PM
#7

#3 Har nog redan sagt vad jag tycker om skägg haha :D

[fiskenn]
8/13/13, 10:51 PM
#8

#2 jag tycker att den 3:e bilden var snyggast. mer än det är inte jättesnyggt. känns ofrächt när halva ansiktet är som en "hårboll".. men lite lagom skägg är skitsnyggt och sexigt hehe xD det det är manligt när dom har det, det älskar jag :)

[MikeW]
8/13/13, 10:53 PM
#9

max stubb för mig

[MiniPim]
8/13/13, 10:53 PM
#10

#3 HÅLLER MED!!

Afturelding
8/13/13, 11:29 PM
#11

Skägg är nästan ett måste på en manlig partner för mig. Och som tur är så har min man skägg, och har alltid haft medans vi varit tillsammans 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

RobinEH
8/13/13, 11:56 PM
#12

Män har skägg, pojkar har det inte.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[MikeW]
8/14/13, 12:45 AM
#13

#13 Det är ganska löjligt att säga så faktiskt enligt mig. Att säga saker som att inte ha hår är barnsligt eller för barn, det är skit löjligt.
Det finns dom (som jag) som tycker det är bekvämt att vara utan hår, det har ingenting med barn att göra alls.

Jag menar det är som könshår, jag vill helst att min pojkvän inte ska ha något hår där nere för det är mycket skönare och renare. + Ifall jag ska ge honom en avsugning så vill man verkligen inte få hår i munnen.
Skulle du slicka en tjej som har en jävla buske eller? Hur äckligt är inte det?

Samma sak med ansiktshår, för vissa är det jobbigt och kliar och är bara jobbigt att ha. Och kysser man någon så vill man inte heller ha hår i munnen.

Du vet tjejer/kvinnor växer hår också, vill du att dom ska gå runt med skägg då eller?

Eller är det inte kvinnligt att ha skägg?

Varför är det, det på män då? varför är det manligt på killar men inte kvinnligt på tjejer?

Det är naturligt för håret att växa.
Att säga att män har skägg och pojkar inte är dumt. Bara för att man är en vuxen man som rakar sig så är man inte en pojke för det.

Är kvinnor flickor i så fall eller? dom har inte heller hår.. Så du vill vara med flickor och inte tjejer eller kvinnor?

Är det det du säger?

Annons:
C4NCERiNHALE
8/14/13, 8:55 AM
#14

There's a name for men without beard - Women ~

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

Fridaaaa
8/14/13, 9:08 AM
#15

Skägg är för mig osexigt 😛 Jag tycker inte det är snyggt överhuvudtaget. Vissa personer passar i det, men fortfarande inte snyggt i mina ögon 😛
Min sambo får stubb, ibland något mer men sedan rakar han bort det 🙂

#12 Löjligt sagt anser jag. Man är inte mer "man" för att man har skägg. Finns många män som inte har skägg. De är inte mindre män för det.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
8/14/13, 9:16 AM
#16

Håller med om att man absolut inte är mindre man för man inte har skägg! Skägg är snarare för gubbar i så fall! 😉

Jesperlinden97
8/14/13, 9:27 AM
#17

#16 Oooh snap

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Fridaaaa
8/14/13, 9:28 AM
#18

För mig är inte skägg åldersrelaterat eller "kategoriserat" för viss typ av människor 😛 Utan efter tycke och smak 😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

CaptainBunchie
8/14/13, 9:50 AM
#19

MER SKÄGG ÅT FOLKET JAU.
Skägg = Manligt = Sexigt

Förstår inte varför folk tycker det är äckligt/osexigt/ohygieniskt med skägg. Är det ohygieniskt med hår på huvudet också då?
Men sen ska det ju vara vårdat.

Nä, det är riktigt snyggt, och manligt. Manligt är det då det är naturligt (för de flesta, sen finns det självfallet de som inte "kan" få skägg).

På gamla gubbar, som farfar eller morfar är det så mysigt att de ser ut som små tomtegubbar också. :D (misstolka inte att det är sett ur en annan synvinkel än det är)

TYCKER NI TOMTEN SER OHYGIENISK/ÄCKLIG UT?😮

Mumsmums:
http://img.spokeo.com/public/900-600/sean_foreman_2011_07_20.jpg
http://media.tumblr.com/114673d4354996a0ada5b6e2f48428d9/tumblr_inline_minqdymVYw1qz4rgp.jpg

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Fridaaaa
8/14/13, 10:06 AM
#20

#19 Smaksak 😉
Samma sak som att vissa inte förstår hur man kan gilla skägg, blir samma femma 😛 Mycket som är naturligt som folk ogillar och tvärtom 😉 Mänskliga faktorn helt enkelt, vad man gillar och inte gillar.

Haha nej det är inte äckligt eller ohygieniskt med skägg tycker jag, bara allmänt osexigt 😛 "tomten" är man van vid har skägg, han ska ha det haha Jag bryr mig inte om man väljer att ha skägg eller men, skulle aldrig kunna vara tillsammans med en som har mycket skägg. Nej usch och pussas med en med skägg osv, men som sagt, personsmak 😉

För mig är det inte samma sak med skägg och hår på huvudet 🙂

(obs enbart mina åsikter nu kring det)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
CaptainBunchie
8/14/13, 10:08 AM
#21

Det som är så mysigt att pussas med någon som han skägg. XD

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

[Tilde]
8/14/13, 10:09 AM
#22

#19 Det ÄR ohygieniskt då munnen sitter mitt i allt. Normalt om man nyser eller spiller lite mat kan man ju bara torka bort det, men det är svårare när man har skägg. Då fastnar lättare partiklar och bakterier. Tänk om man är förkyld och har mustasch :O

RobinEH
8/14/13, 10:23 AM
#23

#13

Ta ett chillpill grabben. Att den lilla kommentaren skulle väcka så mycket. 

"Att säga saker som att inte ha hår är barnsligt eller för barn, det är skit löjligt."

Det är inte skitlöjligt. Men det kanske är en åsikt som inte du delar.

"Skulle du slicka en tjej som har en jävla buske eller?" 

Ja.

"Hur äckligt är inte det?"

Inte äckligt alls förutsatt att hon tvättar sig då och då.

"Eller är det inte kvinnligt att ha skägg?"

Det beror ju helt på vad du anser vara kvinnligt. Men nej, jag tycker inte att det är kvinnligt att ha skägg.

"Varför är det, det på män då? varför är det manligt på killar men inte kvinnligt på tjejer?"

För att män naturligt har en kraftigare hårväxt en kvinnor. Något som därefter har gått ett steg längre där. Långt hår på huvudet är kvinnligt, långt hår på övriga delen av kroppen är manligt.

"dom har inte heller hår.. Så du vill vara med flickor och inte tjejer eller kvinnor?"

Nej, för kroppsbehåring ses inte som kvinnligt.

Avslutningsvis så vill jag dock klargöra att det inte var någon allvarlig kommentar jag skrev. Jag har själv väldigt fjantig skäggväxt.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[MiniPim]
8/14/13, 10:25 AM
#24

#23 HAHAHAHHA ta ett "chillpill grabben"

RobinEH
8/14/13, 10:26 AM
#25

#22

Brukar ofta se folk i förkylningstider sitta på bussen och torka snoret med händerna för att de inte har något papper i närheten. Då är det ju bättre att de har mustasch som fångar upp det.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[Tilde]
8/14/13, 10:27 AM
#26

#23 Fast kroppsbehåring är lika naturligt för kvinnor som för män, bara det att män ofta även får hår på bröst och rygg vilket inte är lika vanligt hos kvinnor. Så det är fel att det ska anses som manligt med hår på kroppen.

[MikeW]
8/14/13, 10:48 AM
#27

#19 Det är naturligt för tjejer att hår växer också.. Men varför är det kvinnligt att ha hår då? Varför måste män ha skägg för att vara manliga? För att det är naturligt? Tjejer kan också få hår vettu, är det inte kvinnligt i så fall att tjejer har massa hår?

Annons:
Jojaton
8/14/13, 10:56 AM
#28

Stubb kan vara sjukt sexigt, skägg är jag inte såld på. Mustasch (alltså bara ha mustasch) är typ det vidrigaste, tycker jag.. Haha

Johanna - Instagram

Jessicahagstrom94
8/14/13, 10:57 AM
#29

han i #0 skulle varit väldigt snygg utan all skägg..😊

Tina-A
8/14/13, 11:45 AM
#30

Skägg faller mig estetiskt inte i smaken. Stubb gör ont så det är det absolut värsta man kan ha. Allt eller inget! Jag föredrar inget men min kille skulle förstås få se ut precis som han vill, det är ju hans eget val och inget jag kan bestämma över :-) man väljer ju inte partner på grund av enstaka ytliga grejer.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

CaptainBunchie
8/14/13, 1:41 PM
#31

#22 På vilket sätt skulle det vara svårare om man har skägg egentligen? :) Bara att torka/skölja av ju, precis som att man tvättar händerna. ^^

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Cederin
8/14/13, 5:40 PM
#32

Min fästman har ungefär 1-2 cm långt skägg, aldrig vildvuxet utan vältrimmat och snyggt. Dock inte lika lång musch, det får han inte ha 😛 Jag tycker att han ser manlig och fin ut i sitt skägg.

Medarbetare på Naglar och Hår

Jesperlinden97
8/14/13, 5:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

Sexy beast 😍lol

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Kaiia
8/14/13, 6:02 PM
#34

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Annons:
Nwmo
8/14/13, 6:17 PM
#35

Jag har inget skägg, ska hoppa från balkongen nu.

- Emil

Cederin
8/14/13, 6:19 PM
#36

#33 Skrattade rakt ut av ditt inlägg faktiskt 😃 Aldrig sett skägg-dreads..

Medarbetare på Naglar och Hår

:holmgreen:
8/14/13, 6:23 PM
#37

#33 HAHAHAH SO SEXY


Cahira
8/14/13, 6:38 PM
#38

Tycker det beror HELT på vilken person det sitter på och hur det sköts. Jag föredrar slätrakat, men erkänner att vissa män med skägg passar bättre i just det. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Tilde]
8/15/13, 10:16 PM
#39

#31 Självklart, men det är ju inte direkt många som tvättar skägget efter varje måltid eller nysning, etc. 😛

K12345
8/15/13, 10:28 PM
#40

Ingenting för mig… ;)

// Linn da' coolest!

Tomteslakt
8/16/13, 6:01 AM
#41

Då skägg verkar vara en rätt omtvistad del av mannens utseende här undrar jag. Hur många av er tjejer skulle ställa krav på sin partner (om det är en man) på att raka av sig skägget och varför?

Annons:
[Tilde]
8/16/13, 10:02 AM
#42

#41 Jag skulle! Jag tycker det är extremt avtändande och obekvämt när man kysser varandra, etc. Eller, jag har aldrig kysst någon med långt skägg eftersom jag som sagt tycker det är så avtändande. 😂 Däremot har jag och min sambo en deal, skaffar han skägg(mustasch så slutar jag raka benen/under armarna. Töntigt kanske, men det har vi ju båda gått med på :)

Tomteslakt
8/16/13, 10:19 AM
#43

Intressant bara hur man kan ha krav på en annan person hur den ska få se ut :)… även om båda är med på det, önskemål absolut. Men krav?

Afturelding
8/16/13, 10:28 AM
#44

#41 Krav skulle jag väl inte säga, men jag gör det klart för min man att jag inte gillar när han har mustasch, även fast han "måste" ha skägg. Dels för att det sticks och gör ont, och dels för att han har så spretig växt på den så att det inte ser bra ut i vilket fall. Men det är inget tvång på något vis.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Tilde]
8/16/13, 10:28 AM
#45

#43 We're only human! Jag säger ju inte hur han ska klä sig eller ha sitt hår på huvudet, etc., samma som att han inte bryr sig om jag sminkar mig eller ej. Men just skägg avskyr jag, så det tycker jag att man får ha krav på. Blir man ett par och den ena personen ändrar sitt utseende så partnern blir avtänd - ja då har man ju ett problem. 🤔

conadrie
8/16/13, 11:38 AM
#46

.. skägg för mig är osexigt, ja. Ska vara stubb eller inget alls.

Tina-A
8/16/13, 11:38 AM
#47

Jag skulle aldrig ställa krav, men man kan prata om det! Jag älskar honom självklart inte på grund av ytliga skäl och han äger självklart sin egen kropp. Jag kan säga att jag inte tycker det är fint och sen får han göra som han vill och jag älskar honom såklart lika mycket ändå. Man kan aldrig ställa några som helst krav på vad en annan människa gör med sin helt egna kropp! Om det inte passar en och man är så ytlig får man lämna och gå, hitta en annan. Man kan inte säga åt någon annan att förändra sig.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Starman]
8/16/13, 12:40 PM
#48

#12

Kommentaren om att män har kroppsbehåring och pojkar inte är faktiskt rakt igenom löjlig. Exempelvis så kan människor med hypotrikos inte få någon behåring alls på kroppen. Innebär det att pojkar med hypotrikos aldrig kan bli män?

Jag hoppas du förstår hur löjligt det du skrev framstår.

För övrigt tycker jag skägg är pretentiöst skit.

Annons:
RobinEH
8/16/13, 12:45 PM
#49

#48

" #23 Avslutningsvis så vill jag dock klargöra att det inte var någon allvarlig kommentar jag skrev. Jag har själv väldigt fjantig skäggväxt."

Det var ett smått ironsikt inlägg från mig och jag förväntade mig inte att det skulle uppröra folk.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[Starman]
8/16/13, 12:48 PM
#50

#49

OK, det kan vara bra däremot att indikera att man är sarkastisk på internet på något sätt. 🙂Om man inte indikerar det så framstår det lätt som att man faktiskt menar det man inte menar, såvida man inte är överdrivet tydligt sarkastisk.

Fridaaaa
8/16/13, 2:51 PM
#51

Jag ställer inte heller kravet att min sambo ska ta bort det om han har lite. Men jag säger personligen vad jag tycker om det, och det vet han också om. Vi är ärliga mot varandra, så länge det inte är på elakt vis.

Och vad man tänder på eller inte, det är inget man kan hjälpa.
Personlighet är såklart lika viktigt som utseende tycker jag.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tomteslakt
8/17/13, 1:27 PM
#52

Att ställa krav på om personen bör ha eller inte ha ett visst utseende (i detta fall skägg) tycker jag låter rätt ytligt. Önskemål absolut, och absolut man är ju rätt ytlig när man blir fysiskt attraherad av en person, men att kräva eller hela tiden påpeka att en person bör se ut si eller så tycker jag verkar rätt egoistiskt i mina ögon.
Då låter det ju nästan som att man vill att personen ska passa mig och inte själv få välja eller vara som denne vill.
Kanske bara min egna tanke som snurrar.

Fridaaaa
8/17/13, 1:31 PM
#53

#52 Att säga till någon att man "bör" göra något, är inte samma sak som att ställa krav. Det är mer ett önskemål. Säger man dock "du ska göra det" eller "du måste det", då är det att ställa krav.

Dock som sagt kan man aldrig styra över vad man tänder på eller inte, oavsett hur underbar personen är. Jag skulle dock inte såklart göra slut med min sambo om han skulle välja att ha skägg men det skulle helt klart tyvärr minska sexlusten tyvärr, eftersom jag tycker det är extremt osexigt. Men självklart ska man respektera sin partnes val, den personens kropp 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
8/17/13, 1:45 PM
#54

Håller med Frida :) Det är ju inte direkt så att man hotar med att göra slut om personen inte ser ut så som man vill, utan man kan berätta om önskemål. Exempelvis varje gång min sambo ska klippa sig så ber jag honom att gärna ha lite mer längd än han normalt brukar klippa, då jag älskar att kunna dra handen genom hans hår. 

Kan man inte säga till sin partner att "jag kommer inte tycka att du är speciellt attraktiv om du skaffar skägg", då har man ju verkligen ingen öppen relation (och då menar jag inte öppen som i att man ligger med andra, utan öppen som i att man kan prata om allt). 🙂 Kommunikation är nyckeln till alla fungerande förhållanden! Man tar ju inte illa upp av sånt. Min sambo har sagt att han inte skulle tycka att jag var lika snygg om jag klippte håret i en pojkfrisyr - och det förstår jag ju. Alla har ju sin smak och självklart får man se ut som man vill, men har man en partner tar man ju också hänsyn till vad de tycker är attraktivt och inte.

[Sniff]
8/17/13, 8:21 PM
#55

Åh skägg! Jag ÄLSKAR skägg! ❤️❤️❤️

Annons:
Ratzo
8/17/13, 10:05 PM
#56

Om tjejer kunde få skägg så skulle jag ha det.

I can't drown my demons, they know how to swim.

[Sniff]
8/17/13, 10:33 PM
#57

#56 Jag också! Jag vill verkligen ha skägg, så himla synd att inte alla som vill kan ha det😭

Ratzo
8/17/13, 10:46 PM
#58

#57
Jag skulle locka och fläta mitt skägg varje dag ❤️

I can't drown my demons, they know how to swim.

Kadoor
8/17/13, 11:12 PM
#59

#58 Skaffa hårväxtmedel! 👍 Haha nä, okej… Det kommer nog inte funka ;)

Men jag tycker i alla fall att det är snyggt med skägg, det beror på om personen passar i det och om det är vårdat och inte för långt. 🙂
Fast om killen bara har mustach(hur det nu stavas) så tycker jag att det är väldigt fult, isåfall kan personen ha skägg också eller vara utan, hehe.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

CupcakeGod
8/18/13, 12:04 AM
#60

#0 Det bor säkert små hamstrar och möss i hans skägg hahahaha

[Starman]
8/18/13, 12:21 AM
#61

Using your 11-foot-beard as a nest for cats is history's great unsung fashion trend

Ratzo
8/18/13, 12:27 AM
#62

#61
Aww ❤️

I can't drown my demons, they know how to swim.

Annons:
:holmgreen:
8/18/13, 12:45 AM
#63

Hörrni, vad är det här med att ta andras bilder och publicera på sajten?? Länka! Alt. kopiera bilden och skriv källa, tack. 🙂


CaptainBunchie
8/18/13, 7:49 AM
#64

#63 Visst var jag duktig?!?! :DDD

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

:holmgreen:
8/18/13, 6:08 PM
#65

#64 hahahah grymt duktig! :D


[Älskamig]
8/18/13, 7:43 PM
#66

Lite stubb kan vara snyggt, men inte skägg…… :P

nottheonly
8/18/13, 7:50 PM
#67

När jag tycker någon kille är snygg så tycker jag det vare sig han har skägg eller inte, haha det är liksom inte någon big deal för mig 😛

[Tilde]
8/18/13, 8:14 PM
#68

Btw, man ser ju inte killens ansikte när han har massa skägg! Typ en skäggig person som sedan rakar bort skägget känner man ju inte igen… Så skägg döljer 😕

Michaela-N
8/18/13, 9:00 PM
#69

#68 Måste det vara en nackdel? 😂

Annons:
Kadoor
8/18/13, 9:49 PM
#70

#61 Så söta! 😃

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[Tilde]
8/18/13, 10:43 PM
#71

#69 Ja men då kan man ju inte tycka att personen är snygg när man inte ser hur han egentligen ser ut? xD

[Majbot]
8/19/13, 1:34 AM
#72

Föredrar när killen är nyrakad, blir så stickigt annars :p För någon dag sedan bestämde han sig för att odla skägg, yaaay.

Tomteslakt
8/19/13, 5:50 AM
#73

Ett välvårdat och rejält helskägg är grymt vackert.
Detsamma gäller att till historiska kläder gör det mycket till själva utstrålningen, av någon anledning tycker jag att skägg verkligen utstrålar pondus och stil.
T ex till viktorianska kläder eller steampunk är det såååå läckert med ett välansat rejält skägg, gärna med vaxade knävelmustacher. :D.

Reggen
8/19/13, 11:43 AM
#74

ser iaf bättre ut än mitt könshår

Kaiia
8/19/13, 11:49 AM
#75

Jag som lajvare har stor respekt för skägg, och skulle nog vilja ha det själv om jag var kille! Och killen jag är på g med just nu har stubb och det är snyggt :3

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

[rocklover]
8/19/13, 2:29 PM
#76

jag skulle göra allt för att få ett långt och fint skägg <3

Annons:
Juliaskaniner
8/19/13, 6:39 PM
#77

Nej, blä för skägg säger jag. JAG tycker det är äckligt och ohygieniskt. Tilde har satt ord på vad jag tycker.

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[MikeW]
8/19/13, 7:27 PM
#78

♪I like big bushes and I can not lie

You other brothers can't deny♫

[stefanmurhagen81]
11/5/15, 1:30 AM
#79

Håller med dig blä för skägg fan vad fult det är 🤮Synd även att det växer ut hår på andra ställen på kroppen på folk också bortsett på huvudet då

Afturelding
11/5/15, 8:02 AM
#80

#79 Vilken himla tur att du inte ska vara i närheten av alla människor då 😉

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Outlawly]
11/5/15, 8:20 AM
Biancaa
11/5/15, 10:21 AM
#82

Visst kan det vara fint, men är så kittlig på halsen att det blir svårt att kramas.. 😊

Ravynsfair
11/5/15, 12:54 PM
#83

Skägg är bäst! Mer skägg till folket! Min sambo ser ut som ett barn utan sitt. Han har normalt sett ett hyfsat långt skägg och grovt skägg, inte sådär ovårdat dock. Stod ofta i badrummet och trimmade/putsade/fixade och trixade med det men för en vecka sedan råkade han dock kapa ner det rejält i fyllan… sisodär 2cm kort nu 😢 Han är arg och ledsen på sig själv för det, nu måste han spara ut allt igen 😦 Folk som ser det som äckligt är löjliga. Särskilt dem som jämför det med en snippa. Det är som att jag skulle stå och säga att ni är äckliga för att ni har blå ögon tex.

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Annons:
Upp till toppen
Annons: