Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 12082 ggr
Hamsterlycka
2013-09-16 19:02

Shopping i Side, Turkiet?

Jag ska till turkiet den 3 okt, närmare bestämt till Side, Pegasos world heter hotellet. SkrattarVåg
Har någon varit där (antingen i staden eller på hotellet) och vet om det finns nån bra shopping där? Victoria secret kanske? Eller nått som är extra billigt som man ska passa på att köpa? :)

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Annons:
Vickyy
2013-09-16 21:00
#1

Har varit i Turkiet totalt 8-9 gånger (dock inte på det hotellet..) och jag vet att det brukar finnas maaassssor av butiker. Svårt att säga exakt vart och vad dom säljer eftersom det ändrar sig hela tiden men det finns en hel del områden i Side! Det ända stället i Turkiet som säljer äkta Victoria Secret produkter är huvudstaden Ankara. Annars finns det väldigt fina kopior^^ Brukar alltid åka med typ jättelite kläder dit och köpa maassssor hem. Köpte 15 par jeans när jag skulle fylla 12 (som fortfarande passar perfekt) och dom håller fortfarande nu när jag är 15. Inte ett enda par har gått sönder än och dom fixar även till dom om du vill. (längd osv..)

Alla mina gina, hm jeans osv har gått sönder inom ett år, så ja, kopiorna är faktiskt att rekommendera haha :)

Finns ju även Turkiskt Ullared men det är inte så billigt som man tror. Går heller inte att pruta där som det går på det flesta andra ställena. Dock kan dom diskutera priset lite om man köper mycket saker. 

Badlakan, jeans, tshirtar, träningskläder, mobilskal osv, finns jättemycket att kolla på haha! T.o.m fejk beats by dre, sämre kvalitet får man dock leta efter ahahha… 😃 Blev lite rörigt men, aja..

[MiniPim]
2013-09-16 21:11
#2

Hr varit i side, var där för någon vecka sen xD det finns typ massa bra affärer! B.la turkiska Ullared hahah

Hamsterlycka
2013-09-17 17:55
#3

Tack för svaren båda två!!
Har hört av kompisar att det finns väldigt mycket kopierade grejer som VS, Hollister, converse osv, men som ser nästan exakt likadana ut som orginalen. 🙂 #1, vet du ungefär hur mycket ett par jeans kostar i svenska kronor? 😊

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Vickyy
2013-09-18 10:34
#4

Jadu, finns allt från 150kr-2000kr, beror på vart du går och vad det är för slags butik (och jeans). Det finns oftast likadana jeans i affären bredvid som kanske är billigare eller dyrare så man behöver inte stressa haha :) Köper du tex flera jeans i en butik så kan du ju alltid försöka sänka priset osv :)

AmandaJE
2013-09-19 20:21
#5

Åh ska också dit i Oktober! :D

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Hamsterlycka
2013-09-19 20:36
#6

#5 Åh så kul! Ses där då? 😎😂

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Annons:
AmandaJE
2013-09-22 13:03
#7

Ska dit i slutet av månaden, så om du inte ska stanna i 3 veckor går det tyvärr inte! 😕😂

Men då kan ju du tipsa mig sen om massa affärer och sånt! 😉

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Hamsterlycka
2013-09-22 13:07
#8

#7 Haha okej! 😊
Jamen absolut! 😃

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

[JollyJustin]
2013-09-22 13:30
#9

:)

[Tilde]
2013-09-22 16:52
#10

Jag har för mig att det är olagligt att köpa kopior av märken eftersom man då stödjer den marknaden. Alltså inte de som härmar stilen, utan de som rakt av säljer kopior.

AmandaJE
2013-09-22 21:12
#11

#10 Har också hört något om det, hur vet man om de exakta kopior då? :/

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

[Tilde]
2013-09-23 14:27
#12

#11 Alltså om du exempelvis köper en väska som det står LV på eller har deras mönster så är det ju en kopia. Har väskan dock ett annat mönster men är samma form/design så är det inte en exakt märkeskopia. 

Tror man får tänka så.

AmandaJE
2013-09-23 23:02
#13

#12 Okej, tack Tirin! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: