Annons:
Etikettövrigt
Läst 11873 ggr
[Starfish12345]
10/25/13, 8:46 PM

Pinsamma händelser!

Berätta om din mest pinsamma händelse!:D

Annons:
[MsHammer300]
10/25/13, 10:11 PM
#1

Kommer inte på något just nu :P men skriver så fort något dyker upp!

[MikeW]
10/25/13, 10:28 PM
#2

😞 … I WILL NEVER SAY 😊

tonååring
10/25/13, 10:44 PM
#3

#2 Ok

[Starfish12345]
10/25/13, 11:09 PM
#4

#2 jo säg :D

CupcakeGod
10/26/13, 12:45 AM
#5

Jag och min vän satt på centralen i Malmö och pratade om massa strunt.

Vän- Men du? Dejtar du någon?

Jag- Hahaha skämtar du? Aldrig i livet. Och om jag dejtade någon så hade jag sagt det till dig. 

5 min efter… Min "vän" kommer fram till oss och typ kramar mig och typ puss puss. 

Sånt händer mig ganska ofta 😃

CatchFatch
10/26/13, 2:47 AM
#6

Vet inte mitt livs pinsammaste men en sak som var ganska jobbig när jag var yngre kan jag berätta :)

Jag berättar så kortfattat jag kan för jag orkar inte skriva så mycket :P

Jag och min "bästis" hörde att en kompis hade börjat träffa en tjej men han vägrade säga vem det var så vi bestämde oss för att ta reda på det.
Vi visste att de skulle träffas i ett av stans köpcentrum och vi följde efter dit och såg att de satt på nedervåningen. ( Man kan se ner från ett café med glasräcken ).
Vi bestämde oss för att springa till rulltrappan men istället för att springa RUNT cafét ( som hade en hel del gäster) så sprang vi igenom det och skulle svänga oss under räcket så vi kom till rulltrappan direkt.

och PANG så svingar jag in hela mig i glaset och alla kollar på mig och min kompis ser lite chockad ut och säger " Tur att du var först för jag tänkte göra exakt samma sak! "

Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

Annons:
Odd
10/26/13, 10:17 AM
#7

Finns det inte redan en sån här tråd?

Jag brukar inte tycka att saker är pinsamma, antingen är de irriterande eller roliga, men jag tror faktiskt aldrig att jag har tyckt någonting varit pinsamt 🤔

Men jag kan väl berätta en liten rolig historia ändå.

Kommer ni ihåg "Slipsen"? Den där leken som man lekte på en rutschbana, någon stod längst ner och de andra satt högst upp med benen neråt, sen skulle den längst ner klättra upp för kanan och dra ner någon. Fick man ner nån skulle man klättra upp igen så snabbt som möjligt och den som var sist var tvungen att försöka dra ner någon annan.

En dag när vi leker Slipsen på skolgården bestämmer sig "tagaren" för att försöka dra ner mig, han siktar på mina ben men får bara tag i byxorna men märker inte det utan fortsätter att dra. Nu hade jag kunnat åka ner av bara det, men eftersom de andra som sitter där uppe med mig försöker vara snälla och hålla kvar mig på toppen genom att ta tag i mina armar är den enda lösa punkten under dragkampen min byxlinning. Så där hänger jag halvägs nerför rutschkanan (i väldigt stiliga Y-front kallingar med älgar på om jag får säga det själv) med byxorna runt fötterna, armarna fast i kompisarna och skrattandes så högt att jag inte klarar av att säga "Släpp", medans alla på skolgården vänder sig för att se vad som är så roligt. Efter nån minut fattar äntligen de som håller i mina armar vad som hänt och släpper taget så jag kan följa med mina byxor ner 😂

Det är synd att de har ändrat alla rutschbanor till de där löjligt smala som man knappt får plats själv på, nu går det inte att leka Slipsen någonstans😭

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

dyoxide
10/26/13, 1:18 PM
#8

#7 Åh, det lekte vi också! Älskade det! Dock kallade vi det för "Hajen" 😃

[Starfish12345]
10/26/13, 3:47 PM
#9

Jag kommer inte ihåg någon pinsam händelse typ, beror nog på att jag försöker glömma det så fort det händer…

[MsHammer300]
10/26/13, 11:10 PM
#10

Kom på en nu :P

Jag gick nog i 3:an eller 4:an, kommer inte ihåg. Vi skulle uppträda på en fest i skolan, där alla var samlade. Några tjejer skulle sjunga "everytime we touch" och jag skulle "dansa" till i bakrunden XD de började sjunga och jag skulle dansa, men så nervös som jag var blev det bara piruetter och lyckades snurra in mig i mikrofonernas kablar och det hela slutade med att jag försökte trassla mig ut ur kablarna resten av låten X'D och sen när vi väl har satt oss igen skriker alla "EN GÅNG TILL" vilket innebär att jag fick gå upp igen och gör samma misstag.

Är man klantig eller är man klantig? 😉 kan ju säga att jag drogs med det här i ett par år.

VilmaKristina
10/26/13, 11:21 PM
#11

På min skola finns det som ett stort rum med kiosk och biljardbord osv där man kan vara.

Jag satt där med 1-2 kompisar i en soffa, så skulle jag gå för min lektion började om 5 minuter typ. Så när jag reser mig säger min kompis ''NÄHÄ DU'' så tar han tag och drar ner mig igen så jag ramlar bredvid soffan och slår huvudet i en stol. Låg där några sekunder och undrar vad sjutton som hände!

Killarna i nian som såg satt och garvade åt mig skit länge.. 😞

Aja, man måste ju skämma ut sig någon gång så varför inte göra det första månaden på högstadiet!

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


[MsHammer300]
10/26/13, 11:27 PM
#12

#11 otur 😃

Kom på en till nu 🙂

Var inte så länge sedan faktiskt.

Vi har skoldatorer i skolan, laptop som vi får ta med oss hem. Jag gjorde en sak på datorn och kunde såklart inte vänta tills jag hade satt mig ner så jag gick med datorn i famnen och såklart ser man inte ett bord i klassrummet och går rakt in i det >.< (midjehöjd) ja, att få ett bord i magen, håller på att falla över det och samtidigt så tappar man nästan datorn är ju inte det normalaste, och som folk stirrade >///< jag fick ju försöka "dölja" det så då smörjer man på ett efterblivet och nervöst skratt, vilket bara gjorde det värre.

[Starfish12345]
10/27/13, 7:06 PM
#13

Putt

Annons:
Nareg80
8/9/15, 3:44 PM
#14

.

Victoriastel
8/9/15, 4:46 PM
#15

Jag, min syrra och hennes kille åkte till ett streetrace. Syrran hade precis köpt sig en bil. När vi skulle gå och kolla på racen så börja jag frysa och skulle gå tbx å hämta min jacka. Jag bad om nyckel till bilen och syrran sa att det var "denna" nyckel som låste upp dörren, ngn av dom två andra var till tändningslåset. Men iaf så gick jag till bilen och skulle låsa upp och så går det inte. Jag prövade med med alla 3 nycklarna men ingen funkar. Sen hör jag hur syrran och hennes kille ropar " de e fel biiil" och alla vänder sig om och kollar på mig XD. Det hade barit skitmörkt ute så jag hade inte sett skillnaden på bilarna som var exakt lika dana förutom att syrrans var kupè och den andra sedan. Så jag skriker tbx " men stjärnan är ju där"(mercedes) på skämt och alla som hör börja garva. Tur som fan att det inte va ett jäkla larm i bilen. :)

[Raubtier]
8/9/15, 5:13 PM
#16

Jag har bajsat på mig en gång när jag var runt 13 år. Trodde jag hade mensvärk så gick hem från skolan och när jag är på skolgården tröck det på som in åt helskotta så bara kom det. På det hade jag också snortajta jeans och fick promenera hem 20 minuter med bajs i byxan. När jag väl kom hem skojade min pappa och sa nämen har du skitit på dig?

Stannade i duschen i kanske 3h och ville inte gå ut alls. Så jävla pinsamt, brukar alltid berätta det för alla på fyllan.

Naviifax
8/10/15, 9:42 AM
#17

#16 Näää!! Känner med dig 🤗 Det kan nog vara bland det mest pinsamma som finns 😃

@adventuresofnavi | instagram

[Raubtier]
8/10/15, 11:33 AM
#18

17# Ja, det knäcker nog det mesta haha 😂

Mysan_
8/10/15, 3:35 PM
#19

Jag har en del pinsamma historier, men just nu kan jag bara komma på en. Det är inte särskilt pinsamt, utan mer bara konstigt/roligt.

Det var i 5:an tror jag, det finns hästar ganska nära den skolan och en gång på rasten smet jag och mina två kompisar dit. Vi hade länge kallat en av hästarna för Lars-Lars, Lars eller Lasse, för vi visste inte vad den egentligen hette. Vi gick inte in i hagen utan vi brukade stå utanför och titta på hästarna. 

En gång var deras ägare ute i hagen och matade "Lars-Lars", och då ville vi klappa honom, så helt plötsligt ropar min ena kompis det högsta hon kan till ägarna "FÅR VI KLAPPA LARS?" och sedan kollar dom bara på oss och då ropar hon "JAG MENADE HÄSTEN" och sedan sprang vi och gömde oss bakom en sten haha.

Naviifax
8/10/15, 3:52 PM
#20

Jag var på Maxi med min f.d pojkvän och bestämde mig för att skrämma honom. Så jag såg hans keps guppa fram vid chipshyllorna så jag smet bakom, hoppade fram precis framför honom och skrek "BU!!" samtidigt som jag fladdrade med händerna.

Det var inte han. Personen, som hade likadan keps som Stoffe, bara stirrade förskräckt på mig medan jag då självklart blev knallröd i ansiktet och skrattade så jag grät medan jag gick därifrån. Ehhh ja…

@adventuresofnavi | instagram

Annons:
Kaninernasbästa
8/13/15, 12:28 AM
#21

Haha då är det väl bara att avslöja då… jag var och bowlade med en blind kille från klassen. Han rullade iväg klotet och då såg jag att grejen som skyddar käglorna när de fixas till var nere fortfarande. Det gick snabbt men ändå en evighet. Jag ville att grejen skulle hinna åka upp, och nästan hann den, men klotet träffade och hela banan släktes. Hehe…

Wenniz
8/13/15, 8:35 AM
#22

Träffade en jättetrevlig kille på bussen som ville prata med mig, han tog fram sin hand för att hälsa och då utbrister jag "du, jag vet inte vad du har gjort men den handen", han tittade på mig förskräckt och när jag insåg vad jag hade sagt. ja då var det försent. 😃 Hans vänner spädde på det hela vilket gjorde att allt blev ännu värre, idag kan man skratta åt det men fy vad pinsamt det var då!

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
[ThisIsWheels]
8/13/15, 10:52 AM
#23

Jag tror att jag gick i åttan eller nian (jag är inte riktigt säker).  Jag började i en helt ny klass och alla pratade om T som hade varit borta från skolan i över ett halvår. Ett par dagar senare så kom en läkare och berättade om varför han hade varit borta. Jag visste väldigt mycket om det ämnet eftersom jag själv har haft det och kände att jag ville ställa lite frågor till den här läkaren. När det sedan blev rast så pratade alla om att jag var "kär" i T och att jag skulle kn****a med honom när han kom tillbaka. Jag blev förbannad och sa att dem skulle hålla käften. Sedan när T kom tillbaka så skrek en tjej från min klass: "T har du träffat den nya tjejen? Hon vill för f*n ligga med dig!!!" 

Gud, vad jag skämdes…

[Lindis123]
8/13/15, 2:42 PM
#24

Det var när vi var i Tyskland i somras som jag och mamma åkte till något slott i München, tyskarnas som arbetade där engelska sög, fattade inte vad folk sade åt mig för dom bröt så mycket på tyska. Så när vi satt i restaurangen och morsan hade gått någonstans kom kyparen och frågade något av mig.Jag satt och kollade telefonen så jag lyssnade inte på så noggrant vad han sade. Så jag fråga:Can you speak english instead I dont understand? Och han bara tittade på mej och sa med sin förskräckilga tyska brytning:I am speaking english. Jag ville bara dö.

Corgitok
8/13/15, 9:50 PM
#25

Detta var nog inte mitt livs pinsammaste men fortfarande pinsamt..😂

En gång så gick jag runt  i huset och nynna till en låt utan att tänka på vilken, plötsligt säger min syrrans kompis "jag vet vilken låt du tänker på" och skrattar.

Mina kinder hettas till då jag förstår vilken låt jag nynna tills och säger nej och nynnar till en påhittad låt.. 😊😃

P.s låten var "vill du ligga med mig" hehe..

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Awoma
8/13/15, 11:09 PM
#26

Jag gör mycket pinsamt i mitt liv som jag inte bryr mig om eller glömmer bort men detta kommer jag aldrig glömma bort.

Okej, så det hela började med att min kill kompis kom över till mig. Vi spelade lite å så.. sedan när jag satt å sminkade mig så tog han min mobil vilket jag inte märkte då jag sminkade mig XD

Iallafall han kollade igenom hela min mobil, jag glömde att han kunde mitt lös + att jag trodde jag hade mobilen med mig. 

Iaf så kom att till en bild då det stog hans namn + mitt namn inristat i ett träd åå jag i kan ju tänka er XDD

Jag gillade honom innan och hade totalt glömt bort att jag hade kvar den bilden XD Okej, det va nu jag dog han bah aa vad betyder detta… jag bah aa mm det betyder agaga fyf*n så awkward hade ingen alls bortförklaring. Jag bah aa skickade det till mina kompisar då dom börjar på det guud så satt jag där och rullade upp i konversationen som inte fanns HAHAH för att bevisa för honom. Iaf tillslut gick vi ut och jag slutade HAHA guud kommer aldrig glömma detta XD

Upp till toppen
Annons: