Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 4545 ggr
Yen-Chan
2013-10-29 10:11

Ditt intresse?! ^^

Nu är jag lite intresserad över vad det är för slags tonåringar här på fokus… berätta om ditt intresse! :D

Jag själv gillar att hålla på att filma/fota/animera då jag går en media inriktning ^^
Jag är också rätt intresserad av asiatisk kultur, tittar på anime och lyssnar på kpop (koreansk pop) 😃

Mat är väl något jag också gillar…kan inte säga att jag käka lite xD

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Annons:
Sugar Mist
2013-10-29 10:13
#1

Hundar, råttor, möss. Det är det jag lever för i princip ^^

-

linn8
2013-10-29 10:15
#2

Djur;) och musik. Jag är så tråkig och gillar bara dom "klassiska" intressena. Men jag går djur kurser och har djur profil i skolan.

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Tiildiii
2013-10-29 10:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hästar! Jag har en egen häst som jag hoppar med, vi har haft henne i 2 år men hon har bara varit min egna sen i början av året, innan det var det min systers häst. Vi ska vara med i våran första tävling på söndag :D Sen har min mamma en häst också och den hästen var min innan den jag har nu 🙂

Ett annat intresse är kaniner ^^ Jag har 6 kaniner just nu.

(Min häst Bizzan och jag på bilden🙂)

Jessicahagstrom94
2013-10-29 10:30
#4

Djur, foto, ridning.🙂

[MiniPim]
2013-10-29 10:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Kaninhoppning! foto: mathilda andersson gullholm/sofiie hasselberg :)

Hanna
2013-10-29 10:58
#6

Djur, natur och fotografering. Kommer starta eget inom foto och har även en hemsida på gång.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Annons:
dermot
2013-10-29 11:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Djur, fotografering och målning. :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




[RedHood]
2013-10-29 12:02
#8

Djur, fotografi, spel (såsom tv och datorspel osv samt brädspel och andra liknande) samt lite film. Ja, tror det förklarar mig ganska bra 🙂 Annars får jag lägga till mer senare.

Workingdog
2013-10-29 12:09
#9

Hundar, hundträning och allt som det hör till! Sen fotar jag även ganska mycket, och håller på med kaninhoppning (inte så mycket längre) :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

fsigge
2013-10-29 12:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

kampsport! 😍

Frida

[MikeW]
2013-10-29 12:26
#11

Jag gillar att teckna och rita :3 För det mesta just nu manga och anime. För jag är en anime nörd <3 =D Älskar anime! 

Jag gillar också att animera, men gör det inte så ofta för det tar sån tid och jag är ganska lat :P

tussen12
2013-10-29 13:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Kaninhoppning! Jag 4 kaniner :) Älskar att fota med :D

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

 Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

 

 

Ljusa
2013-10-29 14:05
#13

Kommer lite udda intressen här: Läsning, några timmar per dag. Jag skriver berättelser och dikter många timmar per dag Löpning, fysträning. So/no nörd Pi Att gå på museum främst historie, biologi och kultur. Hp nörd (Harry potter nörd, he he) Ja det är vad jag gör om dagarna… Väldigt vacker målning #7

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Annons:
CupcakeGod
2013-10-29 16:06
#14

Hundar och allt som ingår i hundkategorin, make-up, killar och inget annat. Jag är en väldigt tråkig människa :(

Jojaton
2013-10-29 16:13
#15

Musik är just nu den enda hobbyn jag har.

Johanna - Instagram

[EllenAlicia]
2013-10-29 17:05
#16

de flesta djur, tv och data spel, pokemon och teckna :)

[JollyJustin]
2013-10-29 17:14
#17

Intressen: Djur,Natur, Musik och internet

[MiniPim]
2013-10-29 17:20
#18

#17 Ingen frågade om all info du skrev, frågan var "ditt intresse". Om du läser förstår du.

Gerbilles
2013-10-29 17:23
#19

Pokémon, rita och djur (främst gerbiler) är mina absolut största intressen, men tycker också om att fotografera och läsa. 👍

Sugar Mist
2013-10-29 17:27
#20

#17 Citerar TS: "Nu är jag lite intresserad över vad det är för slags tonåringar här på fokus… berätta om ditt intresse!"

Uppenbarligen söker TS bara om intressen, inte noveller om ens liv, dessutom tonåringar, inte barnhttp://barnens.ifokus.se/

-

Annons:
[JollyJustin]
2013-10-29 17:29
#21

Arrgh!! 😡😡

Thatgirl
2013-10-29 17:31
#22

#21 Men snälla nån.. herregud vad du är barnslig. Skärp dig.

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Gerbilles
2013-10-29 17:31
#23

#20 Fast Kakisen123 är ju inte det enda barnet som har skrivit i den här tråden.

[JollyJustin]
2013-10-29 17:35
#24

Du förstår inte att ALLA verkligen är emot mig, 2 tillomed mobbar mig här…

Thatgirl
2013-10-29 17:41
#25

#24 Du är pinsam, det är inte synd om dig. Sluta nu, seriöst alla trådar jag har gått in på har du varit på och sedan har det blivit diskussion. Sluta med OT nu.

+ om du inte klarar av att bete dig var på barnens istället.

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

[MiniPim]
2013-10-29 17:42
#26

#24 Det är ingen som mobbar dig, ingen. Jag är 13 alltså är väll jag också barn, men jag kan bete mig moget ändå och om jag gör fel skyller jag inte på att det är för att jag är barn. Och kakisen, trivs du inte här kanske du ska lämna sidan.

Hanna
2013-10-29 17:43
#27

Fast det är ju oftast andra som dragit det till OT så fort personen i fråga skrivit något. Är det jättesvårt att ignorera det som skrivs istället för att klottra sönder varenda tråd??

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Annons:
[JollyJustin]
2013-10-29 17:45
#28

Slutar på tråden, får alltid hat.

Ett till intresse är: Vara med djur och gå promenader/leka ute med djur

[EllenAlicia]
2013-10-29 17:45
#29

#24 ser du inte va du skriver? 🤔 Du är väldigt omogen! Vet du vad mobba är? Det är INTE när någon inte tycker samma sa som dig.

kan du va på barnens tills du har mognat till lite och inte blir lessen för minsta saken.

[MiniPim]
2013-10-29 17:47
#30

#28 Det är ju ett bra intresse! :) Det är vad tråden handlar om: ditt ntresse. och nu skrev du det!

[JollyJustin]
2013-10-29 17:51
#31

😕Jo jag vet vad mobbing är, De  har sagt taskiga saker i månader.

Jag blir ledsen för att jag inte står ut med allt helatin …

Nu slutar jag på tråden, hejsvejs

Anoki
2013-10-29 17:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Jag hänger på med kaninhoppningen och kaniner i sig! Men även fota och innebandy (fastän jag inte har tid att träna nu).

Odd
2013-10-29 18:04
#33

Ser ingen anledning att hacka på någon bara för att de skrev lite extra, det är ingen som tvingar era ögon till någonting, vill ni inte läsa allt behöver ni inte det.

Ja, Kakisen123 är väldigt irriterande, men att attackera allting hon säger är bara barnsligt. Mår ni bättre av att medvetet vara elaka mot en annan person?

Går man igenom alla kommentarerna som folk har skrivit på TiF är det nästan på gränsen till gruppmobbing. En person säger någonting som handlar specifikt om Kakisen123, sen får plötsligt alla andra mod till att säga någonting själv, det börjar spåra ut igen.

Det här är internet, stör ni er på någon är det extremt enkelt att ignorera dem. Ser ni deras användarnam, hoppa över inlägget. Svårare än så är det inte. Det finns ingen mening med att ni ska skriva någonting snydigt varje gång hon gör nåt ni stör er på, hälften av gångerna gör hon det bara för att hon vet att ni kommer reagera.

Det skapar en väldigt dålig stämning här på hemsidan, både det ni och hon gör, men det är alla som fortsätter att kommentera om henne som håller det vid liv. Precis som Hanna sa i #27

Kakisen123, du kan inte säga att alla här på hemsidan är emot dig, det är flera människor som har försökt att vara trevlig mot dig och kommit med konstruktiva kommentarer som inte på något sätt kan räknas som mobbing, men du har valt att ignorera vad de har sagt och fortsatt med att provocera och bete dig otrevligt. Oftast känns det som du gör det bara för att få en negativ reaktion, så jag antar att det är omöjligt att resonera med dig.

Ni har sagt vad ni tycker, gå vidare, ignorera henne när hon beter sig omoget och svara som man ska göra när hon försöker vara trevlig.

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

[Tuulikki]
2013-10-29 18:17
#34

#33 *Klickar bra inlägg*

OnT: Jag tränar & gosar med min hund, fotar, umgås mycket med kompisar och spelar Minecraft. 😃

Annons:
TheEpic
2013-10-29 18:54
#35

Älskar att spela tv och datorspel, fördjupa mig i musik och vetenskapliga ämnen, umgås med vänner och shoppa :)

Hanna

[Gladamarsvin]
2013-10-29 19:43
#36

De är mina marsvin som är min fritid :)

Inaarah
2013-10-29 21:04
#37

Mitt liv går ungefär ut på att gå i skolan (tvåan på gymnasiet), plugga, träffa mina vänner och träna.. Haha! Intressen är väl just träning, musik, foto och att umgås med vänner och familj.

tusstuss
2013-10-29 21:10
#38

#0 är vi tvillingar? xD

Portal Is Love, Portal Is Life.

FlutterShy
2013-10-29 22:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#39

Djur, mest Kaniner och Hundar.
Kaninhoppning (inte så mycket längre, men då och då!)
Kaninavel
Fotografi (Djur och Natur) 
Musik
Måla/Teckna
Sy
Skriva texter (artiklar)
Dator

Bild: Senaste kaninkullen :)

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

Josefinaaa
2013-10-29 23:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#40

Djur Kaninavel Fota Redigera bilder Ridning! Cheerleadning Musik Gymnastik

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

Thildalulu
2013-10-29 23:16
#41

Snowboard & spela
^^


Annons:
:holmgreen:
2013-10-29 23:57
#42

Fotografering, löpning, djur, nail art. :)


Jamie+Engla
2013-10-30 00:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#43

Hundar, är både handler och uppfödare.

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

nottheonly
2013-10-30 01:21
#44

Tv-serier,filmer & böcker 🤓

Sen såklart mina älskade katter, mina vänner & min familj. Tycker också om att fotografera, men det var länge sen jag gjorde det..

CupcakeGod
2013-10-30 02:56
#45

Kan tillägga Game of Thrones. Har sett alla avsnitten minst 2 gånger och ska snart läsa böckerna.

[MinIda]
2013-10-30 06:57
#46

Djur: Främst hundar,hästar och kaniner. Gerbiler är väl inte direkt mitt ''intresse''.

Ridning.

Dator.

Kompisar och familj.

Vara ute i skogen (Helst med hundar och en kompis) 😃

[lolitakiller]
2013-10-30 08:25
#47

Kakisen123, hur kommer det sig att du fortfarande är medlem här om folk mobbar dig? varför är du medlem här om du känner så? hade aldrig i hela mitt liv varit medlem i ett forum/sida om folk mobbar mig där! 

försök att va positiv, stå för dig själv och bläddra ner om du har fått en elak kommentar! 

lite off topic där men ja!

mina instressen - 

hundar

måla

göra smycken

spel, world of warcraft och rs 

löpning

tycker att det är lite kuligt att läsa vad folk har för instressen :)

Corgitok
2016-06-16 00:59
#48

Av någon anledning hittade jag denna tråden, så kommenterar väl. Fattar verkligen inte problemet #17 gjorde som var så hemskt enligt er, så rätta mig gärna om jag också har missuppfattat.:) Jag tycker om att: Läsa böcker Youtube Läsa om hundar Djur

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Annons:
Wowy
2016-06-16 01:40
#49

Jag tycker om att: Skriva Läsa och lyssna på böcker Lyssna på musik Lösa matematiska problem Läsa filosofi och psykologi Rita och måla Gå på promenad Städa och organisera Vara med folk som står mig nära Fotografera Dansa Sjunga

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

[Horse24]
2016-06-16 10:42
#50

Jag tycker om att:

  • Sy (främst käpphästar)
  • Virka
  • Fotografera
  • Rita
  • Baka
  • Organisera
  • Lyssna på musik
  • Titta på dokumentärer
  • Kolla på Youtube
  • Redigera videor
  • Spela piano
  • Gå promenader i skogen/på landet

Sen är jag även väldigt intresserad av historia, främst andra världskriget då.

Eawysims
2016-06-16 13:02
#51

Kolla på serier typ Grey's Anatomy och Private Practice. Gillar även att spela sims och blogga om det. Laga mat är också kul.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

LeaHumlan
2016-06-16 13:44
#52

Mina intressen är främst hästar och ridning, men även kaniner/kaninhoppning, innebandy 😊


Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg

JuliaMG
2016-06-16 13:47
#53

Mina intressen:

  • Skriva & läsa noveller, dikter och böcker i typ alla genrer.

  • Lyssna på musik & försöka skriva eget. Har även funnit ett intresse för piano.

  • Är djurälskare! Har hund, katt och har haft marsvin, de är underbara! Tycker även väldigt mycket om råttor, hästar, chinchillor, och kaniner… Samt minigrisar. Och burfåglar, främst papegojor och undulater. Och ödlor… Hehe.. <3

  • Har sedan ett år tillbaka hittat ett brinnande intresse för symaskinen. Syr mest hund- och kattgrejer samt prydnadssaker men även en del kläder som nästan aldrig används. :P

  • Fotografering! <3

  • Är även förtjust i tv-serier, filmer och YOUTUBE! :D

  • Har ett nördigt intresse för vissa spel, så som LOTRO, Pokemon och Sims, tex. Gillar även kortspel och schack så länge jag har någon att spela med.

  • Rita och måla. Baka och laga mat.

  • Matematik & språk.

  • Dans, simning, orientering & volleyboll. (De enda sporter jag är relativt bra på)

  • Ta långa promenader med mina hundar. Joggning är också ganska kul.

  • Umgås med kompisar, släktingar och familj.

Har även ett intresse för psykologi, kultur, filosofi, historia och ja, skolan. Jag tycker om att lära mig saker och gillar faktakanaler på tv.😃

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Snuffles
2016-06-16 14:00
#54

Det jag är mest intresserad av är nog hundar, Harry Potter och veganism.

Mysan_
2016-06-16 14:40
#55

Mitt största intresse är djur, sedan tycker jag också mycket om att vara utomhus (fast inte på vintern), att spela, att fotografera, läsa och att rita 🙂

Annons:
[fin_kanin]
2016-06-16 16:33
#56

Rida

Djur

Spela badminton 

Simma

Styrketräna (konstigt nog…)

Baka och laga mat

Vara med kompisar (om det är ett intresse)

Gå på museem

Skriva och läsa böcker

Fota och vara i naturen

Några av mina intressen😃

felle-j
2016-06-17 01:57
#57

Flygplan är mitt största intressen och det intresset utövar jag på många olika sätt. Bilar gillar jag också, särskilt att meka med min bil. Även om det blir en del mekande när man vill att allt ska fungera. 😕 Att läsa, sitta vid datorn eller träna lite gillar jag också. Tränar mest för mig själv eller spelar innebandy då och då. 🙂

Whippet
2016-06-17 10:43
#58

Jag gillar hundar, musik (har en väldigt blandad musiksmak) Spela tv och dator spel, och att träna (styrketräning och cardio) Sen umgås jag en del med kompisar.

I'm out Vilar huvudet i handen

Elsaharr
2016-06-18 22:30
#59

Åka epa och ströga runt är ganska kul :)

Zingo ;D

[Lollo 97]
2016-06-19 19:36
#60

Djur, natur, kaninhoppning, fotografering, musik, sång och dans :)

melonen
2016-06-22 11:12
#61

Hästar, mina kaniner och cheerleading❤️

Liv03
2016-06-22 11:38
#62

Jag är intresserad av Veganism, djur, hårvård, rasism, sexism, homofobi, transfobi och andra former av diskriminering, historia, diktatorer, politik, psykologi, vetenskapliga ämnen, manga och visual kei!! Jag vill bara tillägga att jag ÄLSKAR visual kei, jag lyssnar varje dag och älskar det!!!

Annons:
Sundaren
2016-06-23 00:04
#63

Själv tycker jag om att  träna (mest längdskidorskidor  och löpning), spela piano och läsa böcker. Jag är dessutom väldigt intresserad i naturvetenskap 😃

tiger tok
2016-06-28 18:06
#64

4H är mitt liv bokstavligen, mitt andra hem😊 Även hundar, agility och lydnad framförallt! Häst och vagn körning och även kaniner!

Kadoor
2016-06-29 00:25
#65

Pga många personliga anledningar har jag väldigt svårt för att faktiskt orka med att göra saker, och har knappast någonting jag tycker är kul att göra. Att måla är bra terapi för mig och det är roligt att jobba med en bild i några timmar. Har en hund som jag älskar att gå ut och gå med, och han betyder mer än livet för mig.
Önskar att jag hade fler intressen haha, men har tyvärr inte det atm. Men är nöjd med det jag gör just nu, och på grund av mycket av det som påverkar mig negativt så är det jobbigt nog att gå upp & göra alla vardagliga saker. 

Dock är jag väldigt intresserad utav veganism, sexism/feminism, djur(går djurvård), hbtq+ rättigheter etc. Mycket som har med rättigheter för djur på vår planet, samt rent allmänt om djur.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Sasmal
2016-06-30 20:02
#66

Hästar, ridning och hundar

Äppelsnäckan
2016-07-01 15:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#67

Hundar, akvaristik, marsvin, dragspel, inredning.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Upp till toppen
Annons: