Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 13866 ggr
[Tilde]
2014-05-21 20:13

(X) Skriva av mig #9

Dags för en ny "klagomur" för alla oss som vill skriva av oss om lite känsligare grejer.

Annons:
Fridaaaa
2014-05-24 13:05
#1

Tänk om man kunde bli liten igen. Slippa alla ansvar & måsten som en vuxen har. Bara "vara"….

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

01jmjm4
2014-05-27 19:35
#2

Tänk om någon brydde sig. Tänk om han inte var så taskig mot mig… Ibland hatar jag livet! Jag borde vara glad när det börjar gå på bättringsvägen, men Nää…

Lique
2014-05-28 14:26
#3

Har förstört allt mitt hårda arbete. Gick ner 5 kg förra veckan och idag åt jag alldeles för mycket tacopaj. Kunde inte ens spy upp allt. Hatar mitt liv, kommer bli så himla tjock.

JustMySelf
2014-05-29 20:31
#4

#3 Tror inte det är speciellt nyttigt att gå ner 5 kg på en vecka :( Behöver du gå ner i vikt så ta det långsamt, ät nyttigt och rör på dig. Men tänk långsiktigt, du ska vara frisk också!

Lique
2014-05-29 22:38
#5

#4 Kan inte äta "normalt" :)

[MikeW]
2014-05-30 15:19
#6

Jävla fyllesvin kan fan dra åt helvete.. Så trött på min jävla hor pappa, kommer hit svin full och skäller och gapar tar min mobil och nästan slår min bror. Hatar denna familjen. Psykiskt sjuk jävla morsa som är jobbig varje jävla dag, idiot brorsa som dricker och håller på med droger och skit och inte gör något med livet som bara gör mamma sjukare och så har jag en jävla alkis till farsa. Fan vad kul att vara runt dom här människorna varje jävla dag. Vill fan flytta hemifrån, långt bort så jag inte behöver träffa någon av dom.

Annons:
Juliaskaniner
2014-05-30 18:35
#7

-jag är kär i lejonet, viskade lammet. allt är så uppochner åeh.

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

gaabriellaaa
2014-06-01 19:28
#8

Orka att jag utsätter mig för detta ännu en gång, men han är den enda som finns för mig. Ingen annan är likadan. Han är den enda.

ElinaS
2014-06-02 13:35
#9

Varför ska allt på mig vara fel? När jag ser på mig själv i spegeln hittar jag inte en enda snygg del hur mycket jag än letar! För lång stortå, för stor häl, för små vader, för utåtstående knän, för böjda lår, för långa ben, för hängig och smal rumpa, för stora inre böygläppar, för breda höfter, för putande mage, en liten knöl i naveln (den enda kroppsdel jag tidigare var nöjd med), revbenen syns mindre och mindre :(, för små bröst, för utåtstående axlar, för håriga armar, för långa fingrar, en för stor ryggkota, för smal/lång hals, för stor underläpp, för omarkerad haka, för små kindben, för stor och för bred näsa (min fulaste kroppsdel utan tvekan), för mycket "rosa kött" vid insidan ögonen, för mörkt kort hår och en allmänt vit kropp :/

Mysan_
2014-06-03 17:12
#10

Känns som att jag inte har någon enda vän, även om jag har en. Fast bara en. Och det känns lite som hon knappt vill vara med mig längre. 

Är så J*VLA trött på dom i klassen! Alla gnäller, ljuger, bryter löften, skvallrar, tjatar osv.! Jag står inte ut! Blir mobbad psykiskt, fysiskt och verbalt också.

Finns inte en morgon jag vill till skolan. Tycker det är ett helvete att vakna upp på morgonen och veta om att man ska till skolan. Det ska bli skönt med sommarlov, och hoppas att jag aldrig mer behöver komma tillbaka till skolan!

Splitter
2014-06-03 18:07
#11

Äntligen är betygen satta och låsta! Ingen mer press eller ångest! Och att jag klarat mig i alla ämnen, trots att idrotten och NO-ämnena är super jobbiga att ta sig till, hurra för mig! Frihet här kommer jag! :D

Never look down on someone unless you're helping them up ~

saaandras
2014-06-04 19:59
#12

När ångesten är så hög att enda utvägen är att försöka kväva sig själv. Har lovat mig inför skolavslutningen att det inte ska bli fler sår, men slutar jag andas är det inget som syns. Vill bara härifrån och det vill jag nu!!!

You will never see me cry. 

Juliaskaniner
2014-06-04 20:13
#13

Picking me is like picking a daisy in a field of roses, so i dont blame you. I would've made the same choice. Im just meant to be a leftover.

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Annons:
saaandras
2014-06-04 20:23
#14

#13 I would pick the daisy

You will never see me cry. 

Juliaskaniner
2014-06-05 19:27
#15

#14 but he didn't do the same choise :(

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Fridaaaa
2014-06-06 18:28
#16

Grrr. Måttligt irriterad!
Fy för folk som bara tänker på sig själva i förstahand samt är allmänt "ha-galna", grrr

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ElinaS
2014-06-06 22:35
#17

#16 Antar att du tänker på mig?

Fridaaaa
2014-06-07 08:16
#18

#17 Nej. Upp till dig om du tar åt dig det, men är vissa enskilda personer jag tänker på som inte finns här på ifokus

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

gaabriellaaa
2014-06-09 22:12
#19

but you got something different
had me so addicted from the start

linn8
2014-06-10 21:03
#20

För första gången i mitt liv är jag inte glad över att sommarlovet börjar imorgon.. Riktigt ledsen faktiskt.

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Annons:
Anpekli
2014-06-13 17:57
#21

Hela klassen består bara av falska personer, snackar skit om allt och alla. Bland annat om mig och min pojkvän (som bor fem mil ifrån mig, går annan skola och allt), och andras förhållanden. Usch, tur att man slutar klassen nu, och börjar gymnasiet.

☻/ This is Bob. Copy and paste him
/▌ all over iFokus
/ \ so he can take over

linn8
2014-06-13 18:03
#22

Känner mig ensam:(

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

jossan...
2014-06-13 22:44
#23

här sitter man, Skype laggar kan inte använda sms, internet eller ringa på mobilen så jag kan inte få tag på mina vänner på något sätt… visst jag har min mormor och min låtsasmorfar och min äldsta lillebror här, underbara människor… om några dagar kommer mer släkt och så men att snacka med familjen och att snacka med vönner är inte alls samma sak, jag har väl inget speciellt att säga häller men att småprata är också nåt… Att tycka halvsynd om sig själv för det känns ju lite patetiskt men jag  kanske är lite patetist;)

Gud vad bra jag stavar…

Mysan_
2014-06-15 12:56
#24

Mår sjukt dåligt av olika anledningar just nu. Är nästan lite nära till att jag vill ta mitt liv..

gaabriellaaa
2014-06-15 20:24
#25

Snart ett år sen du lämnade oss. Heaven couldn't wait for you.

Lique
2014-06-15 21:01
#26

Jag är helt jävla värdelös. Så ful. Så fet. Vill bara lägga mig ned och gråta men jag har inga tårar kvar :(

jossan...
2014-06-15 21:04
#27

#26 du är inte äns lite fet

Gud vad bra jag stavar…

Annons:
[Hallons]
2014-06-16 10:58
#28

Hur orkar man. Jag som trodde att jag kinde lita på dig. Du visste alla mina hemligheter och svagheter. Nu visar du en helt annan sida. Jag ger dig inte fler chanser. Nu räcker det!

[MikeW]
2014-06-20 00:43
#29

#26 Du är smal som en pinne ju

Lique
2014-06-20 01:23
#30

#29 ….

[EmmiieErixon]
2014-06-20 21:36
#31

GAH! Saknar GBG ! Fanns så mycket att se, fota, göra, shoppa allt! Nu sitter man i hålan igen, visst jag gillar min lägenhet men åh vill bara så mycket meeeer! 😡

Flöffo
2014-06-21 15:15
#32

ALLA mina bilder och videos från 2010-2014 är borta. Dessutom ska mamma komma och vara sur på mig för att jag fick D i matte och slöjd och E i idrott. Orkar inte. *bankar huvudet i väggen* 😭

//Flöffo

Mysan_
2014-06-21 15:20
#33

#32 D är ju helt okej.

Flöffo
2014-06-21 15:22
#34

#33 Alla i min familj är typ mattegenier så enligt min mamma är det inte okej alls.

//Flöffo

Annons:
jossan...
2014-06-21 16:38
#35

#34 stackare… det är faktiskt bra! Huvudsaken är dessutom att man förstår inte att man får högt betyg. Allt som är godkänt är bra även om man strävar efter så högt som möjligt.

Gud vad bra jag stavar…

Flöffo
2014-06-21 17:12
#36

#35 :)))

//Flöffo

Kadoor
2014-06-21 20:16
#37

Vill bara känna att jag är bra på någonting och kunna vara nöjd med det jag gör men allt blir bara fel.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

linn8
2014-06-22 17:00
#38

Åh så grymt stressad över tiden.. Jag vet att 3 år inte är mycket men jag önskar att min hund vore yngre. Känns som om tiden försvinner bort..

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Splitter
2014-06-22 17:08
#39

#37 Känner igen mig totalt, kan aldrig göra något rätt eller bra :(

Never look down on someone unless you're helping them up ~

Juliaskaniner
2014-06-22 19:18
#40

råknas

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

tussen12
2014-06-22 23:56
#41

Livet är tufft ibland.

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

 Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

 

 

Annons:
Ocillz
2014-06-24 02:36
#42

Har inga vänner kvar längre

Splitter
2014-06-25 13:26
#43

#42 Du kan få vara min vän om du vill ;)

Never look down on someone unless you're helping them up ~

[AnimalLover1]
2014-06-25 14:30
#44

Kan inte sommarlovet vara 3 månader?

Nelley
2014-06-25 14:31
#45

Jag döör

stinabest
2014-06-25 16:40
#46

vill bara raka av håret. ser ut som ett troll hjälp mig


linn8
2014-06-25 16:41
#47

Usch jag spyr.. Vatten hjälper inte emot hunger..

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

emma071
2014-06-25 23:14
#48

Tänkt om man bara skulle kunna få skita i ALLT för en dag ! vanka när man vill , skita i telefon och facebook och liknande, ligga och kolla på film tills man tröttnar, äta chips till frukost och få hem pizza till lunch och glass till middag, slippa tänka på alla måsten och allt ansvar !! baja strejka ! vi borde göra en speciell dag som är till för just sånt här!!!

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

Annons:
Ocillz
2014-06-26 00:02
#49

#43 Skicka pm så kan vi prata vidare

puzzelface
2014-06-26 21:56
#50

j…a ''coolingar'' host. -.-

ElinaS
2014-06-27 17:07
#51

Varför föddes jag i den här skithålan? Vill bara härifrån men måste vänta 5 år till innan jag får flytta :(

brandys_blogg_se
2014-06-28 00:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#52

Sen 25 Juni har tårarna bara strömmat ur mina ögon för någon jag aldrig ens träffat. Han var så Jä**a bra och nu har det gått 5 år sen han dog (25 juni 2009) och jag gör inget annat än lyssnar på hans musik, plågar mig med bilder och videor speciellt den här: https://www.youtube.com/watch?v=3OFeIjhYRBMjavascript:nicTemp(); För hjälp vad bra han var och han verkar vara så snäll och bry sig om mer än sig själv (Miljön, barnen i afrika m.m)
Många tycker att det är så löjligt men jag kan inte hjälpa det och jag känner ingen  som verkligen gillar honom. Mina vänner börjar få nog av allt prat och alla bilder/videor på snapchat. Jag vill så gärna gå på en av hans konserter och träffa honom. Men han kommer aldrig komma tillbaka för han är borta. Förlåt jag vet att många säkert inte ens bryr sig  och har mycket större problem i sitt liv än vad jag har men jag ville verkligen skriva av mig och mina vänner bara suckar, går därifrån och typ klagar på mig så fort jag nämner det. Det stör mig lite också. Ingen av mina vänner från skolan verkar uppskatta min närvaro. För det mesta är jag osynlig och bara följer efter så jag vill bara skriva och få allt ur mig.

Vila i frid🌺
Ingen kommer någonsin vara lika bra som han är!

Flöffo
2014-06-28 20:21
#53

Mår så dåligt just nu. ):

//Flöffo

MsSofieG
2014-06-28 20:37
#54

Lägger in lite positivt i den här tråden också. Men nu är det såå nära tills jag flyttar till ett helt annat land! Hejdå lilla skithåla till "stad", hejdå galna ex och hejdå falska leenden och stumma vänskaper! Nu ska jag börja om mitt liv och börja leva på riktigt!

Molekylflickan
2014-06-28 21:59
#55

Hatar ibland mig själv så sjukt mycket. Ibland vill jag bara försvinna in i mängden och få vara mig själv. Slippa alltihop. Aldrig döda mig själv. Aldrig. Gör jag det får jag aldrig en chans till.

Nej, jag vill få vara anonym eller jättepopulär. Inte konstig. Jag har vänner för att jag ritar rätt okej och de ser bara det jag skapar och inte den ensamma personen bakom. Den som faktiskt satt ensam medans alla andra skrattade och skojade för några dagar sedan.

Den som drömmer om att få vara med och skoja, den som drömmer om att bli sedd. Jag vill flytta på alla tavlor och le mot världen och mot alla människor där ute. Bara synd att ingen orkar le lika ärligt tillbaka. Jag har redan allt, varför ska jag ha riktiga vänner?

Äsch, lika bra att byta skola i alla fall då, få börja om.

Vill slippa ångest och ensamhet, slippa bli kallad konstig, jag vill få skratta med alla andra och sitta med de "coola". Jag vill slippa sitta med lärare på matrasten för att alla andra skyndat sig att ta en plats innan jag kommer. Ingen vill snacka med mig, är de avundsjuka?

Långt inlägg, jag vet. Ville bara få skriva av mig…

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Annons:
Kadoor
2014-06-28 22:31
#56

Tankarna är en enda röra. Ibland vill man bara börja om i ett nytt liv, där allt är mindre rörigt, mindre komplicerat och inte lika jobbigt. Just nu är mitt liv och mina tankar kaos. Allt jag vill är att få må helt bra, veta att alla i min familj & släkt mår bra och att jag slipper all rörig skit.
Inte blir det bättre av att ens favorithäst från ridskolan flyttade, man fick veta det genom en fb status och ingen sa någonting. Ingen bryr sig om det, tror att allt är så bra. Men sanningen är att saknaden är som ett stort, svart & tomt hål. Jag fick inte ens veta vart han tog vägen. Min älskade, fina ponny. Han var inte min, men kunde varit, Jag kunde gett honom ett bättre liv, ett liv utan tvång och ridskolebarn som bankar på hans sidor. Tänk om han kom till ett dåligt ställe?
Det känns som att allt jag älskar bara rinner ur mina händer, ur min famn och från mig. De försvinner längre bort, tills de inte längre finns där.  

Allt blir ju sämre eftersom att allt jag gör bara blir skit. Jag kan inte rita, inte rida, inte bete mig som en normal människa och jag har inga vänner. Min bästa vän hör bara av sig när hon vill att jag ska vara med henne för att hon inte kan vara med sina andra vänner. Det gör mig så jävla less, jag är ingen man bara kan släpa omkring sig när det passar och sedan lämna där, ensam och sårad. 
Det enda jag vill är att någon gång känna att folk umgås med mig för att de vill, inte för att de måste. Och någon gång känna att jag faktiskt är bra på någonting över huvud taget. Min hund kan jag inte träna för jag känner att kontakten mellan oss bara är skit så det känns bara meningslöst. Inte har jag någon kanin som jag faktiskt hade lagt ner all min energi på, för att få något att känna mig bra på, för min familj bryr sig inte om det jag faktiskt älskar. Alla djur, smådjur och stora djur, det spelar ingen roll bara jag får ha ett i min famn eller hand. Mysa eller träna, whatever liksom.
Jag fick rida en häst, och ibland kan jag tänka att jag är bortskämd som får det när det kostar multum. Men det känns inte kul när man knappt klickar med hästen. Ingen kemi, rider honom bara för att jag måste. Men imorgon är det slut, för gott. Det känns både bra och dåligt. Vad ska man ens känna, när man lämnar stället där man lärde sig rida och utvecklas i flera år? Gråta, det är allt jag vill. Men det går inte utan att ha sin familj i hälarna, som alltid attackerar en med frågor, utan att förstå ett piss.

Väldigt långt inlägg, men men.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Molekylflickan
2014-06-29 15:19
#57

#56 Precis så känner jag också! Jag fick inte ens reda på det via fb… Fina Bravie var inte i boxen en dag så jag tänkte att han kanske gick lektion, men tillslut fick jag reda på att han var såld. Så himla dumt och okänsligt, ingen tänker ju på att ens favorit i stallet sålts? Vi var inte bästa vänner, det får jag erkänna. Men det bara klickade. Det kändes så bra och vi förstod varandra ganska bra.

Och känslan av att få ringa sina vänner själv eller bli ringd när någon annan är på semester, den känner jag igen. Jag är aldrig förstahands-kompisen. Aldrig. Även om jag fått en jättebra vän, är det aldrig mig han ringer. Han säger heller aldrig när hans "gäng" ska till stranden eller något. Får reda på det på fb nästa dag.

*Suck*

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Kadoor
2014-06-29 19:43
#58

#57 Man blir så himla besviken och ledsen. Kände också så, jag och min favorithäst klickade bara. Även om han var en problem ponny, ibland gick det inte att gå ett steg på tio minuter. Men jag älskade honom ändå, liksom.. 

Innerst inne vet jag att mina vänner hör av sig då och då, bara för att. Men jag är ändå så trött på att känna mig som ett andrahands val, även om jag är det eller inte. Har alltid känt så, hela livet liksom. Speciellt i skolan, har alltid varit utanför osv men ingen har någonsin brytt sig..
Det suger.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

linn8
2014-06-29 19:54
#59

#56 känner igen mig:( fast fick ett mail om att Macke skulle flytta..

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

gaabriellaaa
2014-06-29 20:07
#60

finns bara en. hatar det. finns bara en som aldrig försvinner ur mina tankar. aldrig aldrig aldrig. _
sometimes when i close my eyes i pretend i'm alright but it's never enough_

Flöffo
2014-06-29 21:26
#61

Jag verkar ha influensa eller något. :(((

//Flöffo

Dvärgis1234
2014-06-30 18:24
#62

Önska att livet var lättare. Så jävla trött på att ingen förstår hur jobbigt allt känns inför gymnasiet. Alla bara tjatar.


Annons:
emma071
2014-07-01 22:54
#63

gud va ni alla är bra ! :) Kram!

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

[oroligkaninägare]
2014-07-02 00:54
#64

Krånglig kväll trodde att det var fel på mobilen men icke har ominstallering helt i onödan. Helt slut och hundra mindre hjärnceller

Whippet
2014-07-02 01:01
#65

Önskar man kunde glömma alla måsten bara gräva ner sig i täcket i täcket och sluta tänka

I'm out Vilar huvudet i handen

Splitter
2014-07-02 19:08
#66

Fyller år imorgon och jag hatar födelsedagar🤓

Never look down on someone unless you're helping them up ~

Flöffo
2014-07-05 19:47
#67

Typiskt att man ska få lunginflammation när man är på semester. ;-;

//Flöffo

Scorpio97
2014-07-05 21:28
#68

Har drömt flera gånger nu om pappa. Att han lever, mår bra och är lycklig. Och det är inte drömmarna som är jobbiga, det är att när jag vaknar så tror jag fortfarande på det i några sekunder. I några sekunder kan jag tro på att allt är som det brukar och ska vara. Sen slår det mig. Igen. Att han är död, och att att han kommer fortsätta vara det. Och att jag aldrig kommer sitta och prata med honom över ett parti schack. Aldrig sitta och kolla på traven på tv:n med honom. Aldrig sitta vid köksbordet och se honom laga mat, mat som alltid var lite översaltad. Aldrig höra honom stolt berätta om mig för vem han än träffade, trots att jag inte gjort så mycket att vara stolt över. 

På dagarna kan jag distrahera mig. Kolla på meningslösa tv-serier och äta massa sött som inte ens hjälper. (Jag har redan gått upp hälften av dom tio kilo jag tappade förra året). Så länge jag har något annat att tänka på, så går det bra. På natten funkar det inte.

Och alla säger att jag är så stark. Kvinnan på begravningsbyrån sa det flera gånger, att hon tyckte jag var stark. Att jag var stark som själv valde kista, blommor och präst till begravningen. Att jag var stark som klarade mig igenom båda våra möten, utan att börja gråta. Skolkuratorn tyckte jag var stark som själv insåg att jag behövde prata med henne. Jag förstår inte varför. 

Samtidigt vet jag att han inte direkt hade det bästa livet. Alkoholist, arbetslös, konstant pank. Vore jag troende så kunde jag åtminstone trösta mig med att han har det bättre nu. Synd att jag aldrig varit mycket för att tro på det jag inte kan se. Jag kan inte ens tro på att jag kommer träffa honom när jag dör.

Kuratorn frågade om jag hade haft självmordstankar. Jag svarade nej. Visst har jag funderat lite på det, men det gjorde jag innan också. Men jag skulle inte kunna göra så mot mamma. Och det bevisar väl lite att jag inte mår så dåligt som jag ibland tycker att jag gör. Skulle jag må så dåligt, så skulle jag nog strunta i om det skadade andra. 

Mer tårar. Tur att jag är ensam hemma. Och jag vet att pappa skulle ha hatat alla tårar jag fällt för honom. Han skulle inte tycka att han förtjänade det.


//Jessie

[MARWAKE]
2014-07-05 23:02
#69

#68 Stora styrkekramar

Annons:
WarMinerTool
2014-07-05 23:15
#70

Har ganska många vänner, men känner mig samtidigt väldigt ensam. :(

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Splitter
2014-07-05 23:33
#71

#68 Kan tyvärr inte komma på med något mer att skriva än: Kramar till dig, och ta hand om dig❤️

Never look down on someone unless you're helping them up ~

jossan...
2014-07-06 00:57
#72

# 70 kan kännas så ibland men förhoppningsvis försvinner det efter ett tag :)

Gud vad bra jag stavar…

Fridaaaa
2014-07-06 09:00
#73

Drömde mardröm inatt. Drömde att jag & sambon gjort slut och han ville inte veta av mig alls, hemsk tanke och mådde så dåligt när jag vaknade 😕

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[EmmiieErixon]
2014-07-06 23:15
#74

Asså palla att man ska åka till Ayia napa i trean…kan väl åka till något fräshare ställe tycker man ju…

Juliaskaniner
2014-07-07 00:13
#75

Lejon gråter inte över fårens åsikter.

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[MikeW]
2014-07-12 20:00
#76

Har sån jävla stor lust nu att ge min farsa en fet jävla käftsmäll så jävla hårt jag bara kan och slänga ut han. Jävla alkoholist fitta.

Annons:
Tessan01
2014-07-12 20:28
#77

#68 Kan inte skriva annat än, en massa styrkekramar till dig! ❤️🌺

chordatas
2014-07-13 01:13
#78

Att alla tjejer ska va lika..

Fridaaaa
2014-07-13 10:22
#79

Blir så lack på folk som aldrig växer upp och tar sitt ansvar…

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Nelly12
2014-07-13 11:28
#80

#32 jag fick också D i slöjd, fast min lärare sa att jag skulle få högt! ;( Fast han är snäll ändå.


⠀instagram @drawing_ella

Flöffo
2014-07-13 12:51
#81

#80 Fast det dumma är att jag fick C förra terminen. Vi hade en utlottning om vilka som skulle få stanna kvar på syslöjd och vilka som skulle få byta till träslöjd. Jag var en av dom som fick stanna på syslöjd. Eftersom jag redan hade gjort det arbetet som dom andra skulle göra nu fick jag göra ett annat, vilket var att virka. Jag tyckte det var svårt och tråkig och därför tyckte hon inte att jag jobbade bra. Tycker det är orättvist eftersom dom andra fick C, om jag skulle få göra samma arbete skulle jag också kunna få bättre betyg. Kanske bara jag som tycker det är orättvist. Ska i alla fall se till att byta till träslöjd då dom andra ska virka/sticka nästa termin och jag orkar inte med det en gång till.

//Flöffo

Nelly12
2014-07-14 00:13
#82

#81 jaha, okej. Det lät ju inte bra. :\ virka är inte särskilt kul, nej. Det lät faktiskt ganska orättvist. vi får välja om vi vill ha trä eller sy, jag väljer alltid trä för att jag gillar den läraren och för att det är roligare. Man får stå upp och gå runt lite mera än att bara sitta vid en symaskin. Ibland brukar jag stanna längre på lektionen (slöjd är den sista lektionen på dagen) bara för att göra färdigt, det är ju kul. Jag fick D i 6:an också och han skulle ju höja det så jag hoppas att han gjorde något fel, och inte med mening. :) hoppas du får träslöjd nästa gång!


⠀instagram @drawing_ella

Splitter
2014-07-14 12:50
#83

Trodde jag kunde sjunga någorlunda okej iallafall, men det låter ju helt förskräckligt. Tycker synd om min familj som måste höra mig sjunga hela tiden… :P

Never look down on someone unless you're helping them up ~

Annons:
LuLeLo
2014-07-16 23:13
#84

#68❤️Kram, hjärtat❤️

Tass Josephine

Fridaaaa
2014-07-17 09:36
#85

Mår inget vidare idag 😕

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Splitter
2014-07-17 12:28
#86

#85 Hoppas du mår bättre imorgon 🤗

Never look down on someone unless you're helping them up ~

Fridaaaa
2014-07-17 12:29
#87

#86 Hoppas 🤗

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tessan01
2014-07-17 12:34
#88

#85 Det var väl inge bra? Hoppas du mår bättre imorgon 🤗

Fridaaaa
2014-07-17 12:43
#89

#88 Nej inget vidare alls 😕🤗

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

bellisan
2014-07-19 02:14
#90

Vill bara bort härifrån ett tag och slippa all skit :(

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
Annons:
[oroligkaninägare]
2014-07-19 10:34
#91

Varmt och saknar min älskling suck att inte allt kan gå på fem min 💔

Turast
2014-07-19 17:09
#92

vill bara gråta hela tiden. Inte ens veterinären vet vad som är fel. Fått tid hos specialist men det är över 2 veckor kvar och jag orkar inte med att inte veta vad felet är åååh! 😭

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Kadoor
2014-07-21 00:44
#93

Jag blir så trött på att jag aldrig får må helt bra, varken psykiskt eller fysiskt. Haft ångest flera dagar i rad nu utan anledning. Dessutom misstänker jag järnbrist som bara förstör mitt humör och min lust att över huvudtaget göra någonting alls. Kan inte alla problem sluta förfölja mig. Är så less just nu!

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

linn8
2014-07-22 00:06
#94

Förut förstod jag mig inte på alla som känner sig så ensamma trots: hel familj, vänner, mat, kläder osv. Men nu mår jag så själv..

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

hejfolk
2014-07-22 03:09
#95

Nej nu orkar jag inte… måste skriva av mig… Det finns ju fördelar med att ha små bröst (eller?) men ändå är jag så otroligt missnöjd över det och jag tänker inte gå på all skit om att "de kommer växa till sig" för de har inte växt på 3 år!
De har knappt börjat växa ju!

Hatar att gå i bikini på sommaren och är alltid brunare på ryggen för jag skäms över att ligga på rygg och sola magen för då ser man ju att jag inte har några. Var och kollade på bikinis med min kompis som är 2 år yngre än mig och hon har ju större storlek än mig. 16 år och fyller inte ens ut en A-kupa. Det är inte fint jag ser ut som en kille trotts att jag går i kjol/klänning. Inte en form på hela kroppen och kort hår. Hjälp vad het jag är som tjej…Skulle nog se bra ut ifall jag vore kille😢

Juliaskaniner
2014-07-23 03:49
#96

Sån ångest, jag duger inte till nånting. Skojar inte ens.

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[AnimalLover1]
2014-07-23 17:31
#97

Gråter och är så ledsen, jag önskar såå att Gizmo kunde bli min, jag älskar honom såå, nu är jag hemma hos min kaniner igen, har saknat de men de verkar inte ha saknat mig, de kommer aldrig bli som Gizmo, men det accepterar jag, de är sina egna individer och jag älskar och kommer alltid att älska de, jag kommer aldrig överge de för en hund, NEJ! Men jag kan ju ha t kaniner och en hund. Och älska alla tre lika mycket.❤️ Jag älskar mina kaniner jättemycket, två av de jag älskar allra mest i hela världen men jag tror inte de skulle typ sakna mig, men jag vet att Gizmo saknar mig, han blir ledsen när jag åker hem till mina kaniner igen, jag vet det, och när jag kommer tillbaka till honom igen blir han såå glad så glad att han inte kan vara still på länge utan rusar fram och tillbaka och hoppar upp och ner. Vad gör han ens om dagarna? Har det tråkigt.. Morgon - ut på promenad, tråkar i några timmar, eftermiddag - ut på promenad, tråkar i några timmar, kväll - ut på promenad, sover. Nästa dag samma igen.. Han bor hos mormor & morfar för tillfället eftersom morbror och hans flickvän som äger Gizmo just fått en bebis och eftersom Gizmo är skällig kan han inte bo med bebisen. Mormor tycker knappt om honom och morfar går bara ut med honom på promenader. Om han kom hem till mig kunde han ha roligt varje dag, jag skulle uppfostra honom mer, träffa honom varje dag, han kanske till och med kunde bli vän med Skutti & Pix. Det är en av mina allra högsta önskningar - Att få äga Gizmo och bo tillsammans med honom och Skutti & Pix. Varför måste pappa har hörselskador? Vet att det är synd om honom men det vore klart bättre ifall han inte hade hörselskador. Varför vill de inte ha djur i huset? Jag går på promenader, jag lovar, jag och brorsan och min 7 åriga kusin som också äger Gizmo (mest lillebror och kusinen då) bråkar till och med om vem som ska hålla, sen kan jag också plocka bajs, jag erbjuder, att plocka bajs, alltid jag, bara jag får Gizmo, ingen i familjen behöver gör det, jag gör det, det problemet löst. Nu behövde jag bara skriva av mig. *Älskar er, Skutti, Pix och Gizmo, föralltid*❤️❤️❤️❤️❤️

Annons:
Kadoor
2014-07-23 19:51
#98

Allt är så orättvist. Ingen förstår hur jag har det och hur jobbigt det är. Jag hör inte hemma här, ändå tvingas jag slitas från min riktiga familj. Det är som om jag är instängd i en låda, och inte får komma ut. Utanför lådan finns det jag vill nå och där jag vill vara, men jag får inte gå utanför lådan.
Trött på att knappt ha några vänner att umgås med. Trött på allt i mitt liv just nu. Vill bara ha ett normalt liv.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Kadoor
2014-07-25 22:45
#99

Folk säger att man ska fortsätta vara stark, att kämpa vidare och inte ge upp. Men vad fan gör man när man inte längre orkar vara stark?

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Kaizy
2014-07-26 06:16
#100

varför ska relationer vara så jobbiga?? en kille är i hop med 3 tjejer samtidigt, ingen känner varandra, förutom två som har en gemensam vän, som har legat med killen som har tre tjejer. 

känner mig typ lost,  orkar inte dra upp det om och om igen, men måste fram till skolan börjar senan kommer väll jag hamna i stor bråk med en kompis, bli dissad av alla mina vänner för att jag har förlåtit killen, som jag ser som en pojkspoling som inte lärt sig veta hut än, och har har lite för mycket fritid med lite för mycket folk som gör dåliga saker, även fast han är 4 månader äldre en jag. fattar inte varför jag gång på gång förlåter han…

Kadoor
2014-07-27 20:54
#101

Varför kan inte saker och ting fungera som det ska utan krångel? Löste problemet med ritplattan men så ska mina ritprogram få fnatt. Orkar. Inte. 😡

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Nelley
2014-08-03 20:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#102

Fuckar upp allt och sen, bara börjar om igen.

Tessan01
2014-08-03 21:43
#103

#102 Fin du är! =)

Scorpio97
2014-08-03 22:50
#104

Vet inte om jag ska ta kontakt med kuratorn när jag börjar i höst igen. Känns så jobbigt att "lära känna" en ny. Dessutom hatar jag när det inte funkar, för jag vet aldrig hur jag ska säga det. 

Jag vet inte ens om jag behöver det. Jag mår ju bra, typ. Jag äter, sover och är ungefär lika (o)social som jag var innan. Enda problemet är att jag då och då vaknar upp gråtandes för att jag drömde att han fortfarande levde, eller börjar tänka på honom på bussen eller när jag kollar film och brister ut i gråt om jag inte distraherar mig direkt. 

Jag har inte varit till graven än. Jag vill dit, men vet inte hur. Säger jag till mamma eller syrran så kan dom säkert skjutsa mig, men jag vill inte ha dom där, Och det räcker inte att dom väntar i bilen, för då är dom fortfarande där. Jag kan åka buss eller gå, men då är frågan om jag ska ljuga och säga att jag ska till stan eller vara ärlig och ta alla frågor. För mamma och syrran är den sortens människor som vill ha andra människor runt sig när dom sörjer. Jag är tvärtom, jag klarar inte av det, och jag tror inte jag kan få dom att förstå det. Och om jag är ärlig och lyckas få komma dit själv utan problem, så kommer dom undra hur jag mår när jag kommer tillbaka. Och jag vill inte det.


//Jessie

Annons:
Kadoor
2014-08-10 00:22
#105

J*vla pissångest. Jag orkar inte mer. Sover så himla kasst och kan knappt andas pga alla tunga och jobbiga känslor. Låt mig må bra någon gång…

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[EmmiieErixon]
2014-08-10 00:40
#106

#105 Massa styrkekramar! 🤗 Inte kul med ångest vet hur det känns, hoppas du kan se lite ljus i allt som rör sig inom dig! 🌈

fridanordqvist
2014-08-10 00:52
#107

Ångest ångest ångest.. allt är uppochner, mår skit samtidigt som jag känner mig helt tom
Skulle behöva nån att prata med, nån som förstår. Ingen jag pratat med förstår precis hur jag känner, dom har varit med om liknande, men det är ändå inte samma sak..

[AnimalLover1]
2014-08-17 14:07
#108

Varför måste det hända mig och mina kaniner massa skit? D': Kan det inte bli bra nån gån? Snälla…

Fridaaaa
2014-08-17 21:08
#109

Allting går emot just nu….

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[EmmiieErixon]
2014-08-17 21:44
#110

Hypar över att skolan börjar snart!  Tiden går såååå långsamt vill nu! längtar ju ! 😮

Kadoor
2014-08-18 13:51
#111

Första skoldagen och allt känns redan som ett misslyckande.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
Halcyon
2014-08-18 14:02
#112

Kanske inte något negativt men har gått med en klump i magen hela veckan då jag hamnade i en gymnasieklass jag verkligen inte ville gå i, och idag ringde rektorn och sa att jag var flyttad till den andra samklassen. Lyckan var total och nu kan jag inte vara mer taggad inför gymnasiet!!!

we're always chasing that paradise

linn8
2014-08-18 18:49
#113

#112 grattis:D! Själv mailas det hela tiden med rektorn i hopp om att jag får byta klass.. Ser inte ljust ut:,(,,

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Kadoor
2014-09-04 20:52
#114

Jag ska alltid bli kär i fel personer. Orkar inte. :(

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[AnimalLover1]
2014-09-04 21:13
#115

Snälla kan inte mitt liv bara bli lite bättre..? Det är väl okej men ändå..

gaabriellaaa
2014-09-07 22:29
#116

3 easy ways to die:
1. Puff a cigarette daily - you will die 10 years early.
2. Drink alcohol daily - you will die 30 years early. 
3. Love someone who doesn't love you back - you will die daily.

Semper_Solus
2014-09-07 22:43
#117

Så trött på att inte ha någon att umgås med.. är ensam med ångest och depression, har aldrig turen att hitta någon från samma stad på internet.. trött på att vara ensam med allt, orkar inte mer.

/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus 
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.

[Mathildaqdt]
2014-09-07 22:49
#118

Ush. Varför ska folk komma och förstöra när mitt liv är på väg upp… jdjdkdjkdjfk

Annons:
Nelley
2014-09-08 03:04
#119

Jag har varit så ensam det senaste. Men kontaktade kille som jag bråkat med lite fram och tillbaka och det verkar lugnt, vi ska ses snart! Skriva av mej-tråd behöver väl inte bara va till dåliga saker? Hihi (I'm hoppning to get some bootie) xD

Fridaaaa
2014-09-08 08:35
#120

Vissa människor….

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tessan01
2014-09-08 08:42
#121

#120 Precis… Tror vi pratar om samma person…

Fridaaaa
2014-09-08 08:55
#122

#121 Japp tror det med.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Nelley
2014-09-08 12:22
#123

O.o

Nelley
2014-09-08 12:55
#124

Jag var ironisk, ingen skulle nog fatta utom vi dock. Vi var "ihop" från typ tvåan till femman, bästisar sedan lekis men sedan (vet inte exakt när) började vi bråka. Vi planerade när vi var små vad våra (och då menar jag våra) barn skulle heta och sånt, haha. Vi har gjort massa sjuka grejer när vi var små som jag inte tänker skriva här. ;)

Mysan_
2014-09-08 14:58
#125

Usch vad jag hatar mig själv…

Annons:
Flöffo
2014-09-08 15:41
#126

Mår dåligt men dom tvingar mig att gå till skolan imorgon ändå och spela fotboll.*cries*

//Flöffo

Mysan_
2014-09-08 16:00
#127

Idag är ju en lyckad dag. Har slagit upp knät och har jätteont i foten så kan inte gå. Och som topping på detta är min kompis elak mot mig just nu. Kan det bli bättre? :(

Whippetgerbilen
2014-09-08 17:51
#128

Har nästan lite ångest över matten och alla prov… Har E i matte och går i 8:an. Undrar hur det kommer gå i 9:an… Var nära på att få F i matten men jag gick på lovskola så jag fick E…

Dogs is my world ♥

Kadoor
2014-09-08 20:39
#129

Blir alltid kär i fel personer, spelar ingen roll vem det är… Har alltid otur i kärlek, det ligger ju typ en förbannelse över mig eller något.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Nelley
2014-09-14 02:00
#130

Jag är en väldigt bitter person.

Kadoor
2014-10-11 22:33
#131

Trött på ångest skiten.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[1990]
2014-10-12 01:38
#132

Läser era inlägg och vill bara ta och krama om alla som mår dåligt.

Annons:
Skogsraah
2014-10-12 02:09
#133

Skulle bara vilja komma igång med min utredning för ADD så jag får veta ifall mitt knappt funktionella liv kan underlättas något.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

[1990]
2014-10-12 14:10
#134

#133 har exakt samma önskemål, pratat med en PT psykolog, men tyckte ej att det togs på allvar. Håller tummar för din skull!

Fridaaaa
2014-10-12 14:10
#135

Vissa människor är hopplösa…

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Kadoor
2014-10-17 21:37
#136

#133 Vart är det du ska få din utredning? BUP eller någon annanstans? Det tog två år innan BUP tog mig & mina "problem" på allvar, och utredningen för Asperger som jag började med förra året skulle varit klar till jul förra året. Jo, tjena. Den är inte klar än, de gav mig "drag av Asperger" utan att ens ha gjort klart skiten.
Förstår hur det känns, det är så himla drygt att behöva vänta på att de ska ta en på allvar eller att de ska börja.. Tycker att jag hör rätt ofta att BUP strular till det osv, fast det kanske bara är jag som upplever det så. Vet inte om du gör det. Hoppas för din skull att du får den hjälp du behöver! 🌺

*Suck* Jag vill bara bli av med min panikångest som jag har flera gånger per dag numera… Inte så stora attacker, men jag känner att jag bara mår sämre & sämre nu… Vet inte om jag orkar länge till. Stressen och ångesten tär på mig, och det visar sig i kroppen nu också. Jag vill inte ha problem med nacken igen!! Usch.
Har panik inför framtiden, vill satsa på veterinär men tyvärr krävs det jättebra betyg och dessutom måste jag läsa matte 3 & 4. Visst, jag klarar matte 1a, och kommer säkert klara 2a också om jag kämpar lite. Men svårare? Njaaaa…
Allt känns som skit just nu. Tänk om man hade kunnat gå och lägga sig & sova och sen vakna upp och må bra. Till hundra procent, alltid. Och slippa må dåligt.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Flöffo
2014-10-17 23:24
#137

Jag har funderat så många gånger på varför jag alltid lyckas bli "ocool". Hamnar alltid i den gruppen som är utstött, inte för att det är sådär jätte fel. Bryr mig faktiskt inte så mycket längre, men förstår inte hur det hela tiden går till. Jag försöker prata med folk, vara snäll. Ändå hamnar jag på tönt skalan. Ni vet den där personen som folk aldrig bjuder på fester, som folk undviker att sitta med osv. Känner mig ganska ensam i skolan ibland. Har inget emot att vara ensam, det är blickarna jag inte står ut med. Den tjejen jag brukar umgås med föredrar att vara med andra, som hon gillar mer. Så fort hon får chansen slinker hon undan och är med någon annan. I min skola är det några tjejer i 9:an. Att sitta helt själv vid ett bord vid matsalen eller på en bänk i korridoren tycker jag är obekvämt. Vet aldrig hur jag ska bete mig, känns som att alla stirrar på mig då.

//Flöffo

zzida
2014-10-18 01:45
#138

Blir nästan deprimerad bara man läser tråden… Tycker så synd om er alla och hoppas ni mår bättre snart <3

[EmmiieErixon]
2014-10-21 00:57
#139

Så jävla less på människor! fan bara låt mig vara! 😭

Annons:
Flöffo
2014-10-21 16:24
#140

Jag orkar inte göra läxor 🤓

//Flöffo

[AnimalLover1]
2014-10-21 17:22
#141

Skitskotskit varför måste de skitarna förstöra ipadsen o ladda ner olagliga saker?! Ba för det tar skolan och polisen ipadsen utan förvarning, lärarna fick inte säga ett ord till oss elever för polisen, de sa bara att de skulle göra en uppdatering. Polisen kommer radera allt, tänk om de raderar bilderna :'C Skitdkkdkxksosod skit är de som var tvugna att göra det motsatta från det man ska, eleverna alltså

jossan...
2014-10-21 22:28
#142

:/ ja det är nt kul att förlora bilder #141

Gud vad bra jag stavar…

[EmmiieErixon]
2014-10-22 22:48
#143

Så jävla less på livet och människorna i det…folk hade inte ens velat se det som jag sett…tänk att då leva det…

jossan...
2014-10-22 23:18
#144

#143 vill du snacka om det?

Gud vad bra jag stavar…

Whippetgerbilen
2014-10-23 12:24
#145

#137 Samma här…

Dogs is my world ♥

[EmmiieErixon]
2014-10-24 01:00
#146

#144 Nej jag vill aldrig ta upp det!

Annons:
axa
2014-10-24 23:17
#147

Är så trött på vissa saker och personer, känns som jag e bortglömd i ett sketet samhälle -.-

Hatar att låta deprimerad, för det är jag verkligen inte.

Men ibland så får jag en känsla av att jag inte förstår mig på människor, vi är så himla konstiga.

Mysan_
2014-10-25 09:12
#148

Vill så gärna ha en Australian Shepherd eller en Shetland Sheepdog… För mamma får jag en om jag sparar själv men jag vet inte om jag får en för pappa… Pappa har sagt att han är tveksam… Men om jag visar att jag lyckas spara ihop ungefär 15000 kr kanske han också säger ja…

Hoppas verkligen min dröm slår in!😢❤️

[EmmiieErixon]
2014-10-25 13:38
#149

vill bara lägga mig och gråta…varför är jag så fel…ingen tycker om mig alls varken här eller irl…

[EmmiieErixon]
2014-10-25 18:49
#150

hejdå ifokus…kommer sakna många här…men jag är för fel…för dum…för mycket mig själv och för lättsårad…bättre utan detta xoxo

Miniland
2014-10-26 14:11
#151

fuck allergi…ser inte klok ut..

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

larssonnadja
2014-10-26 18:09
#152

Kär i en tivolikille, hur krångligt kan det bli?

Harley och CharlieHjärta

ostbollen
2014-10-30 19:04
#153

Mike w jag vet inte hur gammal du är men "bris" kan alltid hjälpa till! :)

Annons:
Mysan_
2014-10-30 19:18
#154

Det första att klaga på är att nu lyssnar min bror på en låt (The Fox eller vad den heter) som stressar mig väldigt mycket, vet inte varför, den bara gör det 🧟‍♂️

Och det andra att klaga på är att farmor hade varit snäll och köpt en kattbok till mig ur jultidningar som jag hade fått välja som kom nu, och jag har redan en kattbok här hemma. Men till min stora irritation - böckerna hette olika och hade olika omslag, men inuti står samma ….. text och samma bilder. EXAKT samma. Och man kunde ju inte ens se hur boken såg ut inuti i boken i själva tidningen..

Jag kan inte förstå varför allt bara vill gå dåligt för mig!🙂

[Mathildaqdt]
2014-10-30 22:01
#155

Vad gör man när allt går åt helvete?

felle-j
2014-10-30 22:13
#156

#155 Skiter i allt och gör något kul.

Kadoor
2014-10-30 22:17
#157

Varför ska jag få skäll för allt jag gör?
Får inte gå med de kläder jag vill, får inte ha de skor jag vill, gör allt fel och får skäll även om jag försöker göra saker rätt.
Känns som om folk går runt och är sura på mig hela tiden.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

LuLeLo
2014-10-31 01:22
#158

Jag kommer få ett jäkla problem med att övertala mamma om att få fjällvandra i sommar.

Tass Josephine

[Lollo1402]
2014-11-01 16:01
#159

Varför var den där älskade hunden tvungen att gå ut i vägen? Lilla Sissi. Varför? R.I.P Sissi, den mest underbaraste hund i världen!

Wenniz
2014-11-01 21:57
#160

Jag förstår inte varför jag inte vågar MÅ BRA….

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Annons:
NordicSunset
2014-11-02 15:08
#161

Jag blir så ledsen av att se så många som mår dåligt! Om jag kan göra något, låt mig veta. Jag har fått en megasuperbra idé om hur jag kan göra andra glada!! Iallafall lite grann :)) änsålänge så är det inte igång, men det ska jag fixa!! Bamsekramar till alla er!

Be the best version of you.

  • Zoella
[EmmiieErixon]
2014-11-02 15:15
#162

blev just kallad ''den trögaste människan på jorden'' när jag ville hjälpa en tjej…hon skrev som hon prata så jag fattade det på ett annat sätt och då får man det i ansiktet bara för att man inte fattade…inte lätt när hon skrev på norrlänskt slang…förlåt för att jag ville hjälpa då världen…

Fridaaaa
2014-11-02 15:19
#163

Skit skit skit skit just nu.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
2014-11-11 20:27
#164

Suck suck…. Undra när magen ska bestämma sig för att samarbeta med mig  mer än en dag..

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Miniland
2014-11-11 20:39
#165

fortsätta kämpa eller ge upp är frågan……………………

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

Mysan_
2014-11-12 06:19
#166

Varför är det just mig dom ignorerar eller är arg på? Vad är det för fel på mig?

Kadoor
2014-11-12 16:13
#167

Trött på att inte få gå med de kläder jag vill utan att få kommentarer om det… Låt mig förf*n ha på mig vilket klädesplagg jag vill.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
[VampireGirlElvira]1
2014-11-12 17:32
#168

Även om jag inte är en tonåring längre, så är det jobbigt med att mitt liv är struligt just nu. *Försäkringskassan strular, kommer säkert inte få några pengar alls från dom, hoppas att dom tar ett beslut ganska fort. *Avskyr att vara sjuk för jämnan. *Hälsan är åt h**vete. Ryggbesvär + Magbesvär = H**vete. *Mobbningsoffer på FB. *Vädret kan inte hålla sig på "ett ställe", om man nu kan säga så. *Längtar till att snön kommer tillbaka. *Längtar tillbaka till den tiden jag hade mina råttor här hemma, innan dom blev sjuka.

ostbollen
2014-11-15 09:29
#169

Är kär i en kille man INTE får vara kär i. Speciellt inte eftersom min bästis är kär i honom…

sasha_setter
2014-11-15 22:20
#170

Varför måste allt gå fel när allt går bra?? Det suger!

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

Kadoor
2014-11-15 22:50
#171

Bra att gå & kära ner sig i en tjej man säkert inte ens har en chans på(förmodligen, vet ju inte ens vilken läggning hon har så). Woop, let's cry. -__-

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[EmmiieErixon]
2014-11-17 11:45
#172

utvecklingssamtal… yey…not!

[VS_Veris]
2015-03-26 20:42
#173

Min pojkvän har gjort slut, skolan ger mig stress och ångest, jag känner mig ensam ensam ensam..

[Horse24]
2015-03-27 23:22
#174

Allt gör så ont. Konstant smärta, konstant sorg. Jag låtsas om att det inte finns. Ifall jag blundar kanske det försvinner? Men smärtan finns fortfarande kvar. Och gud vad ont det gör.

Vem ska man lita på? Vem ska man vara vän med? Vem ska man vara kär i? Hur kan man skilja äkta från falskt…

Annons:
thea_thea
2015-03-28 05:52
#175

Jag är så j***a kär just nu… I en som nästan är dubbelt så gammal och som har en pojkvän… Sk*t!

[Lindis123]
2015-03-28 07:09
#176

Fick just reda på att min bästa vän ska flytta till stockholm. STOCKHOLM. Ett annat land.(jag bor i finland) och jag kommer sakna henne såå mycket.det värsta är att jag är avundsjuk på henne att hon får lämna denhär hålan…Mina föräldrar blir arga om jag ens nämner ordet flytta…

pennydog
2015-03-28 12:18
#177

Varför händer allt på samma gång? Varför händer det mig och inte mina kompisar?

Och vart fan är kompisarna när man behöver dom som bäst?

  Varför försvann du utan att säga hej då?

tötenöten
2015-03-28 19:59
#178

Tänk om sjukvården kunde ta en på allvar… Usch och fy fan för de..

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

ljungensjenka
2015-03-29 20:16
#179

Alla är så jävla falska. Vill bara fly, fly iväg från allt och alla. Helst aldrig komma tillbaks, men jag kan inte göra det. Kan inte göra något sånt mot min familj. Bara tre månader kvar. Tre månader tills jag Skipper den dör jävla skiten. Alla idiotiska personer som kränker mig något fruktansvärt. De klappar dig på ryggen för att se var kniven passar, de jävla svinen. Fy fan. Fy fan vad jag hatar dem.

Mysan_
2015-04-11 21:03
#180

Så sjukt ont i magen! Känns som jag ska kräkas och jag har nästan fobi för att kräkas. Aj aj!

[Horse24]
2015-04-11 21:49
#181

Äkta vänner ska inte berätta allt skit andra vänner säger om en. Äkta vänner ska hålla käften om det, och säga att "så får du inte säga om min vän." Har precis insett att jag inte har några äkta vänner. Alla förändras. Blir dryga och jävliga. Innan hade jag två vänner. TVÅ. Och nu har jag ingen. Hur kan det göra så ont att förlora någon som egentligen vart så jävla hemsk mot en?

Äkta vänner ska inte dissa en för några som verkar "sååå coola." Äkta vänner är inte så jävla dumma i huvudet att de gör sånt, och sen använder en som vän någon gång ibland. När de som är "sååå coola" inte vill vara med en. Då är man en jävla idiot Arg

Så jävla stressad, så jävla arg, så jävla ledsen och vill bara sluta vara ensam. Livet är helt enkelt skit just nu. Och det finns ingen som fattar hur det verkligen känns. Ingen som kommer finnas där för mig när allt faller ner.

Annons:
Whippet
2015-04-11 22:37
#182

Beroende i en som är dubbelt så gammal som mig, tror han har flickvän tror han är gift, men älskar honom ändå ❤️

I'm out Vilar huvudet i handen

Kadoor
2015-04-17 19:15
#183

Jag orkar seriöst inte mer… Vill bara lägga mig ner på marken och dö, allt känns så jävla hopplöst. Hatar att bo hemma i ett hem där jag inte trivs.. Dessutom kanske det tar slut med flickvännen med, som jag älskar mest av allt och inte vill förlora. Fan för allt… Vill inte mer. Önskar att man kunde gräva ner sig och komma upp när allt har löst sig igen. Vet att det inte går, men ändå.
Min flickvän har varit ett så jävla bra stöd för mig, hon har alltid funnits här och stöttat mig. Hon gör så att jag känner mig hel, och det är bara med henne jag är 100% lycklig. Vad fan ska jag göra utan henne?

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[Horse24]
2015-04-17 20:50
#184

Han ignorerar mig, han hatar mig, han har slutat prata med mig. Han är en jävla idiot. Ändå kan jag inte sluta tänka på ett liv med honom. Gud vad jag hatar mig själv. Hur kan jag vara kär i honom fortfarande? Det har jag varit minst 3 år nu. Och jag måste släppa honom, släppa tanken på ett liv med honom. För han kommer ändå aldrig känna samma sak. Jag hatar och älskar honom på en och samma gång, och det känns som om mitt hjärta brister. Bara låt mig vila. Varför kom du in i min värld och vände upp och ner på den? Varför?😢💔

Inezzz
2015-04-19 18:12
#185

Jag har alltid funderat på vad meningen med livet är.  Alltid trott att mitt liv ska bli bättre om jag visste det, men nu tror jag att om svaret skulle komma så skulle jag nog inte palla mer. För att det finns nog ingen anledning med livet, kanske är det att vi ska föröka oss. Men ibland är det nog bättre att inte veta alls, det kan skada mindre.

[EmmiieErixon]
2015-04-21 23:23
#186

Ibland är det bara så sjuuuuukt mycket jobbigare än vanligt…jag kanske faktiskt borde ta mitt antidepressiva…jag kanske var dum som lät det ligga i lådan bara och som avbröt medicineringen…vad ska man gör med sig själv… 😐

Whippet
2015-04-22 00:07
#187

Vill inte ha sommarlov, snälla va kvar stanna hos mig..

I'm out Vilar huvudet i handen

MiloochWIlliam
2015-04-22 10:45
#188

Skulle köpa en kanin och höll på skriva till uppfödaren att jag ville tinga men så svarade jag försent då någon annan hade tingat. 😕

Vinn hundgodis på yorkshireterrier ifokus! 


Annons:
Sara:)
2015-04-28 15:30
#189

Vrf mst jag ha typ 4 km till skolan när typ alla andra bor granne med skolan!? Måste cykla med för jag e bara 13 och det är kallt på morgonen

Sara:)
2015-04-28 15:30
#190

Vrf mst jag ha typ 4 km till skolan när typ alla andra bor granne med skolan!? Måste cykla med för jag e bara 13 och det är kallt på morgonen

Mysan_
2015-04-29 14:40
#191

Ännu en tråkig dag som tyvärr inte är slut än..

gaabriellaaa
2015-05-01 22:31
#192

Är inte arg. Är inte glad. Är inte ledsen. Är ingenting. Är bara tom.

[Horse24]
2015-05-01 23:03
#193

Kan inte någon bara komma in i mitt liv och få mig att känna mig älskad 🌺

[Mathildaqdt]
2015-05-03 02:57
#194

Orkar bara inte längre…

[Horse24]
2015-05-03 21:12
#195

Känner ni er älskade? Hjärta

Om jag själv skulle svara på den frågan skulle jag säga, nej. Jag känner mig inte älskad.

Mina kompisar drar ifrån, vill liksom inte umgås med mig. En av dem har jag tappat förtroendet för helt. Litar inte på henne det minsta längre. Den andra har bara förändrats så otroligt mycket. Hon har blivit som en helt annan person.

Mamma är underbar, den bästa mamman jag kan få. Men hon är också en helt annan person än vad hon var för några år sedan. Pappa… jag avskyr honom. Trodde att han skulle ta bilen och åka iväg alldeles nyss. Kanske han faktiskt gör det. Som om jag skulle bry mig. Han kan dra åt hel**** den j*vla idioten. Fy fan för honom!!!Arg

Jag vill känna mig älskad, inte vara arg och ledsen konstant 💔 (Skriver mycket här men aja…)

Annons:
Mysan_
2015-05-08 08:01
#196

Utan dig hade livet varit ett helvete. Tur att man har dig finaste Hannibal. ❤️

Mysan_
2015-05-08 20:36
#197

(kommentar #196 var onödig, det var bara ett småproblem som har löst sig nu)

[Lindis123]
2015-05-13 18:04
#198

Nu har jag f*n förstört allt.

Flöffo
2015-06-17 18:20
#199

Jag behöver skriva av mig. En av mina kompisar la upp en bild, på My Story, (på sin andra Snapchat som hon vanligtvis inte använder) på sig själv och sina (som också är mina) andra kompisar och skrev att de hade klassträff (!!).  Alla som var med på bilden är folk som jag var (och antagligen fortfarande är vän med, vi har inte bråkat eller så, så aa) vän med på min förra skola, alltså dem enda som var mina vänner på min förra skola. Jag vet inte om det var fler från min förra klass som var med (vore ju logiskt eftersom de hade klassträff), men jag är lite ledsen för att dem inte ens frågade mig om jag ville vara med… Hade gärna velat träffa dem alla igen, men jag antar att de kanske inte vill träffa mig lika mycket som jag vill träffa dem 😐

//Flöffo

Rheen
2015-07-07 22:59
#200

Så mycket känslor, så mycket tårar, så många misslyckanden. Jag behöver någon att hålla om, bara få berätta allt för. Jag håller snart på att spricka, och jag vågar inte ens tänka på vad som händer den dagen jag inte orkar längre.

~ Rheen.

Awoma
2015-07-07 23:36
#201

Jag önskar att alla bara kunde fatta vad som händer med vår fina Jord, och sluta vara så sjukt egoistiska :'(

Lestrade
2015-07-09 03:51
#202

Blev hotad av en främling på bussen att han skulle våldta mig "för det är ju sådant vi muslimer håller på med, så det borde jag inte ha något emot." Han sa det inte direkt till mig men så fort jag satte mig ner så pratade han högljutt om min huvudbonad och visste tydligen mer om islam än vad jag någonsin lärt mig.

Annons:
Hogwarts
2015-07-10 00:45
#203

Jag hatar att jag förstörde allt mellan mig och henne och jag hatar att jag alltid inser vad jag hade när jag redan förlorat det.

MoaHermansson
2015-07-10 14:26
#204

Ibland är jag bara helt jävla dum i huvet :/


[Lindis123]
2015-07-10 16:35
#205

Jag vill bara kräkas på allt.Allt for åt h*lvete.Varför kan jag inte sluta äta? Om jag äter en chokladbit så är det inte en, de är hela plattan, varför kan jag inte sluta. Varför lämnar inte dom mig ifred. Jag vill inte vara med folk.Jag vill vara ensam forever. Varför lever jag ens.Jag vill inteeeee.

Denna kommentar har tagits bort.
[mr_mac]
2015-07-11 11:06
#207

#1

Den har jag med funderat på mest för jag tog ej för mig när jag var yngre, är nästan 30 idag!

Mysan_
2015-07-11 14:29
#208

Jag får ett samtal på dolt nummer och någon säger "Du ska dö", sedan lägger h*n på. Jag känner igen rösten, och vet exakt vem det är, så jag ringer upp till personen som svarar utan att säga ett ord, så jag skickar ett sms: "Var det du som ringde och påstod att jag skulle dö?" och någon minut senare svarar h*n: "Jag skojade". Är du tre år gammal eller? Låt mig vara om du inte har något vettigt att säga! 🤐

fsigge
2015-07-15 23:00
#209

#208 självklart kommer du att dö, en vacker dag iallafall.

Frida

Annons:
[Horse24]
2015-07-15 23:11
#210

Börjat ifrågasätta min sexualitet och känner mig så förvirrad…

Mysan_
2015-07-16 07:57
#211

#209 Men det låter väl ändå inte trevligt om någon ringer och säger så? Och dessutom visste jag faktiskt redan det, så inget han behöver ringa och säga direkt.

gaabriellaaa
2015-07-22 15:59
#212

Alla säger att smärtan går över men jag undrar när då. Kan någon berätta för mig  när då 

fsigge
2015-07-22 21:51
#213

#212 tiden läker alla sår, låt det ta sin tid.

Frida

Navai
2015-07-23 16:09
#214

Känner mig utnyttjat på jobbet. Jag jobbar jämt och får nästan ingenting för det. Jobbar heltid och bor hemma men kommer aldrig ha råd att flytta hemifrån för lönen är för låg. Borde byta jobb men har inte råd. Allt är bara en evighet känns det som.

Scorpio97
2015-07-23 20:27
#215

Vill inte tillbaka till skolan. Inte ens en månad kvar.

Vill ha körkort, men vill inte övningsköra eller börja på körskola.


//Jessie

Stortroll
2015-07-26 10:35
#216

om det inte vore för den rutan…
om det inte vore för den blicken…
om det inte vore för den fredagen..,
om det inte vore för det Ica supermarket…
om det inte vore för just den blicken!…

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
Scorpio97
2015-07-27 15:18
#217

Försök hundrafemtioelva att bli sockerfri nu då. Även om jag redan förstört idag med att ta en drickyoghurt, och planerat att dricka proviva till middagen senare. Men jag kommer få världens abstinens och huvudvärk annars, så lite socker behövs i "avgiftningsperioden", haha. 

Dock fyller brorsan år i september, så då är det väl kört igen då. Coca cola och tårta är svårt att låta bli. Sen fyller mamma i oktober och jag i november.

Att stanna sockerfri vore enklare utan födelsedagar och helgdagar.


//Jessie

Molekylflickan
2015-07-28 20:30
#218

Utav ilska, hopplös kärlek, glädje, förtvivlan, bitterhet, tveksamhet och allt annat konstigt jag kan komma på är nog tomhet det värsta som finns. Jag hatar att känna mig tom inombords. Allt jag gör känns himla meningslöst.

Jag kom nyss att tänka på en gången vi skulle skriva en uppsats om meningen med livet och jag skrev tre meningar. Den biologiska meningen med livet. Att föröka sig. Och inte ens det har någon mening? Varför skulle jag göra det?? Det går ju f_n bara i en himla ond cirkel??

Jag känner mig tom ända ner till en sån liten sak som att äta en glass för att det är gott till att tycka att det finns en mening med livet. 

Jag är TOM.

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

gaabriellaaa
2015-07-30 20:05
#219

#213 Nej tiden läker inte alla sår. Man lär sig snarare att leva med det.

[Hästhoven]
2015-07-30 21:02
#220

Allt känns meningslöst nu :-(

Mysan_
2015-08-02 19:20
#221

Ibland verkligen ogillar jag mig själv. Hatar kanske man också skulle kunna säga.

Scorpio97
2015-08-02 20:15
#222

Ensam hemma för första gången på flera veckor. Hur skönt som helst. 

Har tre syskon som har flyttat hemifrån, så jag har vant mig vid att det bara är jag och mamma hemma. Mamma är tillsammans med grannen, så hon sover oftast hos honom och är ibland ute på diverse utflykter. Vilket gör att jag är ensam hemma kvällar, och även vissa veckor/helger. 

Syrran har dock varit hemma hela den här sommaren. Jag älskar henne men jag behöver mycket ensamhet och privatliv. Förr var jag van vid att det alltid var någon hemma, då var det normalt så jag tänkte inte på det. Men att gå ifrån att vara ensam hemma halva dygnet, till att konstant ha någon i huset är seriöst jobbigt. 

Inte för att jag gör något ensam jag inte kan göra med henne i huset, men ibland behöver man helt enkelt en kväll där man går runt i bara t-shirt och trosor, äter kladdkakesmet, har musiken på högsta volymen och sjunger med falskt som sjutton samt bara njuter av att vara helt själv. 

Hon åkte till sin pappa idag och är där till tisdag, sen är hon hemma till slutet av augusti när hon börjar skolan igen. Är jag jätteknäpp som nästan hurrade när hon sa att hon skulle åka till sin pappa idag? Hon har sagt att hon känner sig jättetaskig när hon lämnar mig själv, men jag vet liksom inte hur man på ett snällt sätt säger "det gör inget, det ska faktiskt bli ganska skönt med dig ute ut huset för några dagar", haha.


//Jessie

Mysan_
2015-08-04 17:04
#223

Har klippt av mina långa naglar idag, och vad sjutton skulle jag göra det för..? Hej kom och hjälp mig så FULT det blev, och det är så svårt och obehagligt med korta naglar.. Nu ser det bara äckligt och för j*vligt ut. Har lust att gå runt med vantar för det ser ju inte friskt ut! Obehagligt fult och äckligt är vad det är! Usch! *kokar av ilska och ånger*

Annons:
Mysan_
2015-08-04 18:15
#224

Fy vad dum jag låter nu.. Vad gör det egentligen om man har fula naglar?

Hogwarts
2015-08-09 00:15
#225

idag gick jag förbi stället där jag träffade dig första gången och det gjorde mig ledsen för jag saknar dig, eller jag saknar inte dig, jag saknar våra minnen och den du brukade vara. jag saknar dina varma jättesmå händer och ditt skratt och hur du klängde dig fast vid mig som att du aldrig skulle släppa och dina jävla ögon. jag vill inte vara med dig igen för jag gillar inte den du är nu, men åh gud vad jag önskar att jag kunde spola tillbaka till när det var du och jag, för vi var perfekta.

Stortroll
2015-08-09 11:59
#226

Att festen inte kunde vara längre, han ju knappt komma dit innan vi skulle hem! 😡

Titta gärna in här ---> Min blogg

SannaPannan
2015-08-09 17:24
#227

Fyfan vad trött jag är på skolan och alla jävla "klasskamrater" som bara låtsas! Vissa står jag ut med men dem andra är bara för falska.Här hemma mår jag illa och så fort jag tänker på att sommarlovet snart är slut så spyr jag nästan. Alla värkar så lyckliga och har hur många kompisar som helst medans jag sitter här och skriver ner mina meningslösa känslor. Men det är väl bara att bita ihop(När börjar mitt liv)

/Sanna

Scorpio97
2015-08-10 16:44
#228

Var och klippte mig idag. Hörde fel/missförstod dock frisören. Jag tyckte hon frågade vilken sida jag brukar ha luggen på, men hon frågade vilken sida jag hade benan på. Sen hade hon redan börjar klippt när jag insåg att luggen blir på fel sida. Feg som jag är vågar jag såklart inte säga något heller. Men enligt mig går det bra att ha den på rätt sida fast den är klippt för andra sidan, men mamma och syrran säger att det blir fel. Haha

Men hon var bra i alla fall, för hon klippte inte av mig allt hår som dom brukar. Utan hon tog bara dom två centimeterna hon sa att hon skulle klippa.


//Jessie

[Lindis123]
2015-08-10 19:10
#229

Skolan börjar i övermorgon. Ny skola,ny klass och nya "vänner". Alla kommer hata mig. Jag är så jävla patetiskt, jag har ju min ena vän men hon förstår inte att vi har vuxit ifrån varandra. Är med hon för sakens skull. Fast och andra sidan är man ju inte i skolan för att vara med vänner, man är där för att lära sig saker.

Scorpio97
2015-08-13 17:58
#230

*Suckar* 

Börjar ju trean nästa vecka, och då är det alltså vi som ska fixa nollningen till ettorna. Jag var inte med på våran nollning och har inga planer på att vara med nu heller. Dricker/festar inte själv, och ser ingen större mening med att supa ner ett gäng ettor. Känns inte bra för mig helt enkelt. Det är väl en sak om man väljer att dricka själv (även om jag tycker det är dumt också), men det känns som att risken är ganska stor att en del dricker för att dom tror att dom måste.

Nu fick jag dessutom veta att det är en kille som tänker fixa spice till nollningen.. Nog för att man inte kan lita på media, men spice verkar ju ändå ganska farligt. Har en gammal klasskompis som testat det mesta, men till och med han säger att han aldrig tänker prova spice på grund av riskerna. 

Känns inte alls bra. Samtidigt kan jag ju inte göra något åt det heller.


//Jessie

Annons:
[Älskamig]
2015-08-13 19:52
#231

Jobbigt liv just nu.

[EmmiieErixon]
2015-08-13 22:16
#232

That moment när en bekant beskyller amerikaner för att vara ''äckliga och obildade'' och bara spottar ocg fräser runt sig om den och personen i fråga hör inte att det var personer från England som pratade…wtf! Kalla folk obildade men hör inte själv skillnad på en Amerikan och en Engelsman 😂 Bitch PLEEEESEE! 😂

Kadoor
2015-08-17 20:38
#233

Insåg just att känslorna för mitt ex inte alls har svalnat och att jag kommer bli helt knäsvag och få en puls som går i tusen när jag ser henne i skolan på torsdag… Känns ju stabilt. Bra start på läsåret.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Rainee
2015-08-17 23:36
#234

Är så trött på att vara ledsen och känna mig otillräcklig. Är så arg och bitter över det faktum att  tjejer ska få ta allt jävla ansvar vad det innebär med preventivmedel och att föda barn. Killar får vara naturliga och de behöver inte förstöra sin kropp pga graviditet?? För de är det bara in, ut, spruta, slut. Är så förbannat trött på att aldrig hitta ett bra preventivmedel och blir äcklad av tanken att ha massa konstgjorda hormoner i mig som egentligen inte ska vara där, vill få vara naturlig! Vill få veta att allt jag känner är äkta och inte pga tillsatta hormoner. Är för rädd för att byta men står inte ut med det jag har just nu.. fan ska man göra?? Har ingen lust att experimentera med alla alternativ och riskera att det bli sämre.. Fick sån ångest över det att jag spydde när jag åt och mådde dåligt hela tiden, nu är det lite bättre men går jämt och ständigt runt och tänker på vad jag ska göra, så trött nu…. Det förstör min glädje.. Sen känner jag mig så ful, jämfört med alla tjejer de ska hålla på att visa upp med deras stora rumpor och bröst. Vill bara få duga som jag är!! Jävla skit på allting.

Hogwarts
2015-08-18 20:51
#235

Är orolig att jag inte kommer få någon kompis på fredag. Orkar inte vara ensam längre.

lollo00
2015-08-18 21:33
#236

Jag vill bara sluta vara så förbaskat kär i han. Det finns flera olika anledningar till att jag inte borde vara det *Han är på G med en annan tjej *Han har inte hanterat sina förhållanden rätt *Han har varit bl.a elak mot sina ex.. *Jag vet att han inte är bra för mig *Jag vet att han inte är den rätta för mig *Jag vet att jag kommer må dåligt av att vara med honom Men ändå är han så underbar att det inte går att sluta älska honom! Jag ser han varje dag, men endast i skolan, och man vet ju att man alltid är annorlunda där :/ Jag är kär i hur killen är i skolan men jag vet inte vad han gör på fritiden (jag vet att han spelar fotboll osv men inte hur han är som person) Jag mår så dåligt av att vara kär i han men under tiden jag kollar på honom känns det som han är den rätte och jag mår även piss när jag tänker på att jag måse glömma denna underbara människa som kanske endast är underbar i min fantasi då jag drömmer och fantiserar vääääldigt mycket om han. Det är för att jag endast ser han i skolan och vill va med han mer men jag har inte tillgång då vi inte har så bra relation och jag vet att jag inte kommer få det med han eftersom att jag vet hur han har varit mot andra tjejer även hans tjejkompisar osv.. Är så piss både på mig själv och han.. Jag kan inte tänka mig hur tomma mina drömmar kommer att vara utan honom.. Dessutom kommer jag inte att få någon annan då jag inte gillar ngn i skolan och jag använder inte dejtingsidor då jag är under 15 år och det känns olämlpigt.. Och jag vill heller inte ha ett förhållande mellan ett nätverk, inte naturligt enligt mig Det enda jag egentligen vill är att han ska bli min för alltid. Just nu står jag och pendlar mitt emellan, om jag ska ge upp hoppet eller om jag ska kämpa. Jag kommer att behöva kämpa hårt och jag kommer inte hinna få bort min blygsamhet och allt annat inom ett år eftersom att vi efter det typ aldrig mer kommer att träffas (det känns verklogen förjävligt men jag hoppas på att jag kan bli förälskad i en annan kille och att han blir min men jag har svårt för att tro det). Jag kommer aldrig att gkömma denna kärlek jag haft till denne person. Från första ögonkastet till sista kommer jag att älska honom vad som än händer……… JAG ÄLSKAR DIG

lollo00
2015-08-18 21:33
#237

Jag vill bara sluta vara så förbaskat kär i han. Det finns flera olika anledningar till att jag inte borde vara det *Han är på G med en annan tjej *Han har inte hanterat sina förhållanden rätt *Han har varit bl.a elak mot sina ex.. *Jag vet att han inte är bra för mig *Jag vet att han inte är den rätta för mig *Jag vet att jag kommer må dåligt av att vara med honom Men ändå är han så underbar att det inte går att sluta älska honom! Jag ser han varje dag, men endast i skolan, och man vet ju att man alltid är annorlunda där :/ Jag är kär i hur killen är i skolan men jag vet inte vad han gör på fritiden (jag vet att han spelar fotboll osv men inte hur han är som person) Jag mår så dåligt av att vara kär i han men under tiden jag kollar på honom känns det som han är den rätte och jag mår även piss när jag tänker på att jag måse glömma denna underbara människa som kanske endast är underbar i min fantasi då jag drömmer och fantiserar vääääldigt mycket om han. Det är för att jag endast ser han i skolan och vill va med han mer men jag har inte tillgång då vi inte har så bra relation och jag vet att jag inte kommer få det med han eftersom att jag vet hur han har varit mot andra tjejer även hans tjejkompisar osv.. Är så piss både på mig själv och han.. Jag kan inte tänka mig hur tomma mina drömmar kommer att vara utan honom.. Dessutom kommer jag inte att få någon annan då jag inte gillar ngn i skolan och jag använder inte dejtingsidor då jag är under 15 år och det känns olämlpigt.. Och jag vill heller inte ha ett förhållande mellan ett nätverk, inte naturligt enligt mig Det enda jag egentligen vill är att han ska bli min för alltid. Just nu står jag och pendlar mitt emellan, om jag ska ge upp hoppet eller om jag ska kämpa. Jag kommer att behöva kämpa hårt och jag kommer inte hinna få bort min blygsamhet och allt annat inom ett år eftersom att vi efter det typ aldrig mer kommer att träffas (det känns verklogen förjävligt men jag hoppas på att jag kan bli förälskad i en annan kille och att han blir min men jag har svårt för att tro det). Jag kommer aldrig att gkömma denna kärlek jag haft till denne person. Från första ögonkastet till sista kommer jag att älska honom vad som än händer……… JAG ÄLSKAR DIG

Annons:
Stortroll
2015-08-19 13:35
#238

Har sån j*vla ångest

Titta gärna in här ---> Min blogg

Mysan_
2015-08-24 06:47
#239

Fy vad jag HATAR myggor! Finns inte en enda sak som är bra med dom. Jag la mig i sängen vid 9 ikväll, hade öppet fönster och läste lite i en bok tills klockan blev ungefär 10. Under den tiden hade det flugit in MASSA myggor i sovrummet och jag hade smällt över 10 myggor, fått massa kliande myggbett. Jag gick in i badrummet och skvätte lite kallt vatten i ansiktet och på armarna för att det var så varmt. När jag hade lagt mig i sängen ett tag hör jag hur en mygga surrar högt. Jag försöker somna men det går inte, så vid klockan 11 får jag ÄNTLIGEN tag på myggan och dödar den. Puuh, nu kan jag äntligen sova! Trodde jag ja. Jag hör ett svagt surrande och tror att jag säkert bara inbillar mig. Men inbillning hit och inbillning dit, surret kommer närmare och tillslut ser jag en till jäkel flyga förbi. Den myggan höll mig vaken till klockan halv 1 ungefär, för jag lyckades smälla den. Så jag gissar att jag somnade vid 1 någon gång. Som plus till detta är jag vrålförkyld och sov dåligt igår kväll också. Hmm. Kommer nog inte kunna bli så mycket tröttare idag.

Hogwarts
2015-08-30 18:28
#240

Varför blir jag kär i folk så lätt

Mysan_
2015-09-02 06:55
#241

Så dog telefonjäveln när man tappade den i golvet också.. Inte ens en repa men nej då dö skulle den göra i alla fall. Kommer aldrig mer köpa en iPhone!

Fridaaaa
2015-09-05 22:26
#242

Avsyr patetiska lögnare. Upprepar dem det tillräckligt mycket så tror dem själva att det är sant sen. Ta er där solen aldrig skiner… Tar ändå inte åt mig.jag vet vem jag är. Vad jag gör. Vad jag sagt och inte sagt… Jag vet sanningen. Ni kommer inte att ta åt mig hur mycket ni än försöker, jag är starkare och smartare än så ;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
2015-09-06 17:38
#243

Jag avskyr också lögnare. Speciellt sådana som helt saknar självinsikt.

Fridaaaa
2015-09-06 17:41
#244

Varför hitta på saker,sanningen kommer fram ändå.
Palla med att tjafsa, bråka, ljuga, förvränga saker mm. Sätta sig ner och prata och diskutera är tydligen svårt….

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
inthegame
2015-09-06 19:51
#245

"Well.. the hard way, is the only way"

MVH: En djurälskande ClaraSol 
54 liter sällskap      10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk    2 Sibiriska dvärghamstrar<3

 

thea_thea
2015-09-17 20:36
#246

JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR

💔

gaabriellaaa
2015-09-17 22:02
#247

Börjar inse att det enda jag kan göra är att acceptera. Acceptera att jag tänker på dig varje dag. Acceptera att jag aldrig kommer glömma dig. Acceptera att jag aldrig kommer komma över dig.

Stortroll
2015-09-22 18:51
#248

Önskar att det bara aldrig hade hänt, då hade inte allt varit så svårt…

Titta gärna in här ---> Min blogg

Mysan_
2015-09-23 06:57
#249

Ensam och har ingen som bryr sig.

Scorpio97
2015-09-23 13:41
#250

Jag måste hitta en praoplats innan nästa onsdag. Vi har fått alldeles för lite tid, och det finns utan tvekan för få platser här i min lilla stad för att alla ska kunna få en.

Har frågat tingsrätten (både här och i Gävle), samt bankerna här i stan. Och det är i princip bara dom jag egentligen är intresserade av att vara hos. Visst, prao ska vara för att man ska få mer erfarenhet, men jag förstår inte poängen med att jag ska vara på en arbetsplats där jag jag inte alls är intresserad av att vara. 
Jag får dessutom sådan ångest av att behöva gå in och be om en praoplats, eller ringa folk. Jag stod och skakade och smått stammade när jag gick in på tingsrätten första gången, trots att jag hade stått utanför och försökt lugna ner mig först. 

Men jag ska fråga hos kommunen också. Typ ekonomiavdelningen. Sommarjobbade på lönekontoret så där känns det lite onödigt att vara igen, men dom borde väl ha någon plats åt mig någonstans. Vill egentligen mejla, men dom är säkert sega på att svara. Så jag måste gå in och prata med dom (att ringa är ju ännu värre) :/

Jag hatar sånt här. Enligt mig borde prao antingen vara frivilligt, eller så borde skolan ha fixat platser åt oss.


//Jessie

Mysan_
2015-09-23 14:07
#251

Idag är ingen bra dag. Hoppas att det går över snart…

Annons:
lisa98
2015-09-23 16:35
#252

Han är så jävla oklar.. rädd varje dag att han ska säga att han inte vill mer.

[Stockholmsbruden]
2015-09-23 18:20
#253

Varför utvecklas inte jag som alla andra?

[Horse24]
2015-09-24 06:47
#254

#250 Har också haft ångest inför praon. Jag har det fortfarande. Trodde att jag skulle få samma praoplats som förra gången, vilket jag gärna ville (trots att det var jobbigt att vara där) men då säger de dagen innan man ska ha fixat plats att det inte går. Nu står jag här utan praoplats. För jag har haft sådan ångest. Jag skulle inte klara av att träffa nya människor, skulle inte klara av känslan att vara rädd att göra fel. Inte i en hel vecka. Föräldrarna vet ingenting. Lärarna vet ingenting. Vad fan har jag gjort?

Scorpio97
2015-09-24 09:19
#255

#254 Usch, vad jobbigt. *Ger en frivillig kram*
Men det bästa är nog att du säger till en lärare så fort som möjligt, då kanske det går att ordna någon plats åt dig?


//Jessie

[Horse24]
2015-09-24 15:40
#256

#254 Vi har prao nästa vecka så jag tror inte att det går…

[Horse24]
2015-09-25 07:57
#257

Åh… Ångest, ångest, ångest. Har så j*vla ont i magen.

fjording04
2015-09-26 07:50
#258

Men det gick super

Annons:
fjording04
2015-09-26 07:50
#259

Men det gick super

flaskpannkaka
2015-09-30 18:39
#260

jäklarns bananer också!!

Whippet
2015-09-30 21:03
#261

Hatar mitt värdelösa liv

I'm out Vilar huvudet i handen

Lotoz
2015-09-30 22:14
#262

nån som lirar csgo?:)

Peace

Mysan_
2015-10-04 13:14
#263

Vi ska hålla tal imorgon och jag har inte hunnit öva något vilket innebär att jag kommer behöva öva hela dagen tills ögonen blöder och imorgon kommer jag glömma bort allt…

Grattis, där fick du mig.

Flöffo
2015-10-07 18:03
#264

Jag är så sjukt stressad just nu. Jag har ett prov till imorgon och ett annat prov på fredag (+ 9 andra läxor till fredag varav 2 av dem är redovisningar, 4 är förhör, 2 är inlämningsuppgifter och 1 är en ganska lång läsläxa). Jag har försökt hålla ihop hela veckan och är förvånad att jag ännu inte brutit ihop totalt då hela veckan allmänt har varit väldigt skitig, inte bara på grund av läxor. Vill bara skita i allt och istället göra något roligt, finns så många roliga saker som jag inte haft tid med denna veckan. Att bara sitta och teckna eller läsa en bra bok. UUGH. Nu måste jag plugga.

//Flöffo

matildakarlsson
2015-10-07 20:18
#265

Mår skit.. allt blir bara fel.

Annons:
Scorpio97
2015-10-07 21:05
#266

Muntligt svenska tal imorgon. Ångest…


//Jessie

Roonja
2015-10-09 09:20
#267

Har nyligen blivit diagnosiserad med hypotyreos efter lång tid av sjukdom, depression och ångest. mitt liv faller i bitar nu känns det som.. :(

thea_thea
2015-10-09 16:06
#268

Jag är så trött. Allt är bara jobbigt just nu, men imorgon blir det bättre.

[Littlepig]
2015-10-09 18:36
#269

Är hon en äkta vän eller bara en falsk som mår dåligt? Som utnyttjas? Det kan jag aldrig avgöra. Varför måste allt vara så Svårt. Skulle kunna leva ett "normalt" liv om jag slapp gå runt med ångesten att hon ska göra något dumt mot sig själv.

[Littlepig]
2015-10-09 18:36
#270

Är hon en äkta vän eller bara en falsk som mår dåligt? Som utnyttjas? Det kan jag aldrig avgöra. Varför måste allt vara så Svårt. Skulle kunna leva ett "normalt" liv om jag slapp gå runt med ångesten att hon ska göra något dumt mot sig själv.

Mysan_
2015-10-09 18:59
#271

Jag bryter snart ihop

Lotoz
2015-10-10 00:04
#272

#271 Hänt:/ ?

Peace

Annons:
Mysan_
2015-10-10 06:47
#273

#274 Inget allvarligt :)

Mysan_
2015-10-12 06:49
#274

Jag orkar inte gå till skolan. Inte idag, inte nästa dag, inte nästa vecka, inte nästa månad. Jag hatar skolan!

Mysan_
2015-10-15 19:30
#275

Jag får panik…

tötenöten
2015-10-16 16:11
#276

Skar mig själv igår igen :))))))) Livet är underbart :)))))) Jag missade skolan idag :)))))) Jag vill inte fara och jobba nu men jag måste annars får jag ett ännu mer skitliv :)))))) Jag fyller år snart :))))))

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

[mr_mac]
2015-10-16 18:51
#277

Skall det vara så jävla svårt att tänka innan man tilltalar mig? Fan visa saker klarar jag fan inte av att höra…jäkla människor vad fan tänk fan innan du öppnar pajintaget så jävla arg så jag vill slå sönder något just nu…hur fan tänka dessa 2 jävla individer egentligen? Jag menar frågade jag om vad de hittade på eller? Nej just de de kan betyda att jag kanske saknar de de gjorde o att de då kanske kan hålla käften istället! Skall de föreställa vänner när de fan inte vet hur de känns för mig? fy fan jag spyr på sådant…tänk för helvete…

Mysan_
2015-10-17 08:15
#278

Help me

liten02
2015-10-18 14:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#279

faaaaan…….

Annons:
Mysan_
2015-10-21 14:00
#280

JAG ORKAR INTE

hund_katt
2015-10-21 16:29
#281

Har äntligen funnit någon att prata med! Någon som gör mig glad, någon som får mig att le och skratta. Någon som har samma problem och tankar om livet = någon jag kan prata med, som jag också litar på och som jag vet stöttar mig. Denna personen kan också få mig att gråta för att han är ledsen. Och han gillar samma musik som jag!! Och jag känner nästan ingen som delar samma musik som jag! Jag har ofta problem med att jag inte vågar skriva till folk för jag tror att dom tycker jag är jobbig om jag skriver, det tänker jag när jag skriver till denna personen också men inte alls lika mycket som med andra personer. Det känns så bra! Jag kan äntligen prata med någon. Har tyvärr inte pratat så mycket om hur jag mår osv, han vet om saker men vi har inte pratat om det så mycket, men när tiden kommer och jag behöver någon att prata med så vet jag precis vem jag kan prata med, någon som kommer ta det seriöst, men ändå inte svarar T.ex "du borde träffa kuratorn" eller liknande… Utan någon som stöttar. Har aldrig träffat denna personen, vi träffades via internet. Han är 5 år äldre.. Men jag känner mig väldigt trygg. Alla andra som jag skrivit till, eller som skrivit till mig, har inom Max en dag efter vi börjat skriva frågat "vill du träffas?" … Denna personen, har pratat med honom i två månader, och han har inte ens nämnt något om att träffas. Btw, nej vi dejtar inte xd detta är än så länge bara vänskap <3 och tror det kommer fortsätta som vänskap. Ganska säker på det

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Hogwarts
2015-10-22 11:10
#282

jag hatar det här stället

[mr_mac]
2015-10-23 21:53
#283

Finns de alls någon att lita på?

lollynonna
2015-10-25 21:45
#284

Då man är så jävla forever alone att ingen ens kommer på ens kalas/fest. Goals.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Littlepig]
2015-10-28 22:50
#285

Klippte av några av mina ögonfransar. Fint. Kan jag lita på henne? Jag vet inte. Är hon en utnyttjare? Ska jag överge henne? Eller ska jag hålla ut? Varför är det just jag som blir tredje hjulet? Jag blir alltid kvar sist för att jag är ful. De två jag mest litade på mobbade mig. De gjorde att jag började riva mig. Några av de som betyder mest vill dö. Egentligen har jag ett bra liv. Allt hänger bara på personerna i det. Kan jag inte bara hitta en själsfrände?

[Littlepig]
2015-10-28 22:50
#286

Klippte av några av mina ögonfransar. Fint. Kan jag lita på henne? Jag vet inte. Är hon en utnyttjare? Ska jag överge henne? Eller ska jag hålla ut? Varför är det just jag som blir tredje hjulet? Jag blir alltid kvar sist för att jag är ful. De två jag mest litade på mobbade mig. De gjorde att jag började riva mig. Några av de som betyder mest vill dö. Egentligen har jag ett bra liv. Allt hänger bara på personerna i det. Kan jag inte bara hitta en själsfrände?

Annons:
[Horse24]
2015-10-29 07:55
#287

Det är svårt att försöka dölja att man är kär när han ler så stort… och när han skrattar… och när han ens är nära en…  :,) :,)

Mysan_
2015-11-01 12:30
#288

Jag orkar inte vara blyg längre 😕

matildakarlsson
2015-11-01 17:15
#289

Idol är ingenting  utan Magnus.

Kadoor
2015-11-10 18:55
#290

Orkar inte mer…

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

lollynonna
2015-11-11 21:29
#291

Har bestämt mig för att ge upp. Det är ju inte ens värt att försöka om man ändå inte fattar något. Strunt samma om det går dåligt sen,ingen bryr sig ju ändå :)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

ljungensjenka
2015-11-11 23:08
#292

Hade gjort mindre ont med en kula i bröstet än att se honom varje jävla dag. Att han inte ens hälsar. Inte ens möter min blick. Borde glömma honom, vill glömma honom. Men det går inte, inte när man ser honom varje dag. En liten bit av mig vill bara tillbaks till sommaren när jag fortfarande hade hopp om oss. Men nu? Vinterdepression, en vän som glider ifrån mig och så detta? Vill inte mera. Vill bara att han åtminstone ska se mig, säga hej och möta min blick. Om så bara för att säga förväl.

[Lindis123]
2015-11-12 17:24
#293

Jag vill ju så gärna göra något åt det men är så blyg och ingen vill lyssna!:/

Annons:
Kadoor
2015-11-14 19:26
#294

Riktigt less på allt.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

thea_thea
2015-11-21 20:33
#295

Fan, min kompis har skrivit på FB att hon ska iväg akut till Malmö (där psykakuten ligger). Pratade med henne tidigare idag och hon var jävligt ostabil/mådde pissdåligt, plus att hon har haft problem med självmordsförsök och har skadat sig själv mycket innan. Hoppas att hon bara ska till Malmö för att typ shoppa (kl 8 på en lördagskväll???) nya byxor eller så😕 Har skickat meddelande till henne men hon svarar inte, är jävligt orolig!!!😭

Mysan_
2015-11-21 20:56
#296

Jag måste sluta vara så orolig

[Littlepig]
2015-11-24 20:03
#297

Varför finns det INGEN som uppskattar mig? Som ser mig för den jag är? En av mina bästa vänner har sjunkit så jävla lågt, har ingen kvar typ.

lollynonna
2015-11-24 21:31
#298

Asså seriöst. Jag har E i betyg i matte.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

thea_thea
2015-11-24 21:35
#299

#298 Jag har ett - i matte😐

(bara två kommentarer kvar till 300!)

lollynonna
2015-11-24 21:40
#300

#299 så du är inte med på lektionerna? Eller? Men är väldigt onöjd med mitt betyg, hade hoppats på åtminstone D eller C iallafall…

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Upp till toppen
Annons: