Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1865 ggr
Whippet
2014-06-22 19:33

Vill bara ha sex...

Ni ser rubriken…. Kan ni ge några onani tips någonting …

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
PrincessMelpomene
2014-06-22 19:50
#1

Här kommer några stora tips jag tror alla känner till på ett eller ett annat sätt. 

1. Många tycker att det är skönt att gnida kroppen mot olika saker, när de ligger i sängen.Ett sätt är att rulla ihop täcket till en lång korv. Krama korven eller lägg dig på mage över den. Rör på höfterna, jucka, gnid, vagga och skaka tills det känns skönt.Du kan också pröva att rulla ihop tex. en handduk, kudde eller filt och röra dig mot den. Eller kanske bygga en hel hög av kuddar och täcken? Blir det för mjukt kan du lägga något hårt i högen, till exempel en hårborste, bok, eller varför inte en vibrerande eltandborste? Genom att göra denna teknik kommer man åt både klitorisen, brösten, låren osv.

2. Vik en kudde på mitten och sätt dig över den med knäna på varsin sida. ”Rid” sedan på kudden genom att röra höfterna upp och ner, fram och tillbaka.Ryttaren är superbra eftersom den gör att du spänner låren. Och eftersom en massa sköna nervtrådar går ner i just låren kan det bli extra skönt att onanera såhär. Man kan pröva att rida på andra saker; armstöd, bollar och saccosäckar till exempel.

3. En del gillar mjuk och försiktig beröring när de onanerar. Men för många behövs ett ordentligt hårt tryck för att det ska bli skönt. "Tryckaren" går ut på att du står upp och trycker fittan mot någonting hårt. Vad som helst som är i rätt höjd funkar, men det är viktigt att det inte finns några vassa kanter som du kan göra dig illa på. Handfatet är en bra grej att testa tryckaren på. Tryck klitoris mot kanten. Nu är det bara att trycka, massera och gnida tills det känns skönt. Andra bra möbler är byråer och bord. Bordsben kan också vara sköna att gnida sig mot. Eller varför inte skaftet på en sopborste? Kanske tvättmaskinen när den är igång. Många gillar att köra "tryckaren" även när de är med en partner. Be din partner att låna ut sitt lår eller knä och tryck dig mot det.

4. Stoppa in fingrarna, en eller två beroende på vad du gillar, och gör en "komsi komsi" rörelse. Detta kommer stimulera G-punkten. Om man vill kan man alltid lägga till att stimulera andra punkter samtidigt, såsom klitorisen. 

Jag skulle säga att du borde prova dig fram till vad du tycker. Finns mycket man kan göra. Man kan få 1-punkts orgasm, 2-punkts orgasm och till och med 3-punkts orgasm. Både själv och tillsammans med en partner. Men allt handlar om vad du gilalr. Vissa gillar hårdare tag medan andra föredrar mjukare beröring. Vissa gillar inte när man rör på ett ställe medan andra gör det. Så utforska din kropp och se vad som funkar för just dig ^^

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

boombay
2014-09-11 20:40
#2

HAHAHA driver du eller "PrincessMelpomene"

Sunkjunk jag är snubbe jag vet hur det ska hanteras bätte tydligen.

Tips från coatchen:

El tandborse nyladdad och startklar ;)

Hård styka på duschen ching ching :)

varsågod BoBo,  MEN tykcer ifall att du bör vänta några dryga år innan du har sex, pga bristande kunskap samt ångest bla bla bla, så vänta.

hahael
2014-09-11 20:57
#3

#2 Många kan uppskatta dem tipsen Princess gav men eftersom du är kille kan ju inte du testa så du bör inte öppna munnen på vad tjejer gillar och inte gillar och framförallt inte skratta åt andra förslag. Ha lite respekt

Klart att laxen ska ha en jolle

[SisselaJ]
2014-09-11 20:59
#4

#2 exakt vad är så mycket bättre med dina förslag?

TS ett tips jag hört men aldrig testat (men vill!) är att fylla en tom deodorant med glidmedel eller liknande. Bara att "rulla på" :)

PrincessMelpomene
2014-09-12 18:59
#5

Smaken är som baken även när det kommer till hur man vill ha sina orgasmer. #2 nämner eltandborste vilket också är väldigt bra, vibrationer är inget nytt. Precis som att duschmunstycket också är ett gammalt knep ^^ Samtidigt kan jag förstå att du (#2) inte riktigt kan uppfatta vad en kvinna/tjej njuter av då du inte har samma kön och njuter av samma. Precis som att smaken är olika även bland kvinnor. 

Många har problem att få orgasmer med vibratorer, duschmunstycken, vissa klarar inte lätta tag utan måste få hårdare tag  osv. Allas kroppar är inte likadana och reagerar inte heller samma. Därför måste man testa sig fram själv för att se vad som funkar. Jag gav endast konkreta tips som mer eller mindre alla kvinnor hört. Jag säger inte att alla gillar det.

#4 Har också hört om detta och testat. Gillar man att bli slickad så är det en väldigt perfekt grej ^^ Du får göra slut på en roll-on och testa ^^

Har dock även sett att #2 varit inne på andra liknande trådar för att trolla, så dennes svar stör mig inte mycket. ^^ Men det ökar heller inte trovärdigheten i min syn på användarens svar.

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

boombay
2014-09-13 14:12
#6

vadå trolla ? är jag en magiker som utför trolldom :D

Annons:
Upp till toppen
Annons: