Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1067 ggr
Babydino
2014-07-08 00:32

(x) Hjälp att slappna av!

Hej! Jag behöver lite hjälp/råd här! Jag vill kunna "squirta". Har hört att alla kan om man gör rätt men också att alla faktiskt inte kan alls. Vet inte vad jag ska tro på. Men jag tror att jag kan eftersom jag får denna "jag-kommer-kissa-ner-mig-känslan" efter en stunds sex och jag får det väldigt skönt i hela kroppen och min klitoris är så svullen och känslig att man inte ens kan titta på den för det känns så mycket. Haha 😉

Jag håller andan och spänner hela min kropp för att inte "kissa" ner mig. Och det brukar man inte göra, iaf inte jag. Och så händer det inte något alls. 
Jag har intalat mig om att det inte går att kissa ner sig när man har sex eller kommer. Men vad vet jag, det kanske man kan. 😛 

Men hur som helst så har jag sagt att när den känslan kommer så ska jag bara slappna av och låta det komma ut, även om et bara rinner ut. Men det funkar inte, jag klarar inte av att slappna av alls. Jag fortsätter bara spänna mig.
Vet inte ens om detta till och med blockerar en vanlig orgasm också. (Vet att man inte måste squirta för att få en orgasm och vice verse) Men det är en tanke. 

Även om jag säger till mig själv att det inte är piss så tror jag att blockeringen ligger i att min kille inte vill att jag ska kissa i hans säng och eftersom jag inte vet vad som väntar vågar jag inte slappna av och låta det ske. Men det kanske inte alls är så utan bara är fel på mig. 

Kan någon ge mig hjälp/råd för hur det ska sluta vara så här?

Annons:
Scorpio97
2014-07-08 12:30
#1

Det kanske kan hjälpa att ha en handduk under eller så. Då gör det ju liksom ingenting även om du skulle kissa på dig (vilket jag tvivlar på att du gör, men det kan ju kännas så). Då kanske det blir enklare att slappna av? 

Ett tips är att skriva detta på kvinna iFokus också (:


//Jessie

Babydino
2014-07-08 16:57
#2

Tack för svar. Låter bra. Får se om jag gör det senare. :) skriva alltså.

Denna kommentar har tagits bort.
hahael
2014-09-11 20:56
#4

#3 Vad är grejjen med dig o dina inlägg i varje sexrelaterad tråd och hur "mycket du vet" Man är Aldrig för gammal elr ung för att fråga efter tips

Klart att laxen ska ha en jolle

Babydino
2014-09-12 16:12
#5

o.O #3 ? Det var ju konstigt att den inte finns.

Upp till toppen
Annons: