Annons:
Etikettom-ifokus-sajten
Läst 927 ggr
Banonym
7/13/14, 7:07 PM

I fokus

Jag får mejl av tonåringar i fokus en gång om dagen men vill få mejl av kvinnor i fokus också. Hur börjar jag följa den sajten med? Hur börjar man följa en tråd?:)

Annons:
00eme05
7/13/14, 8:07 PM
#1

Klickar "gå med i kvinnor ifokus" när du besöker sidan nere vid "mina iFokus sajter"

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

LeeKnow
7/13/14, 11:36 PM
#2

För att följa en tråd trycker man på "bokmärk" uppe bredvid rubriken.

Eller så kan man skriva ett inlägg i tråden man vill följa, dock är det enligt mig mycket smidigare att använda Bokmärk :P

annia1
7/14/14, 12:18 AM
#3

Banonym om du går in på kvinna. Där går du in i en tråd, spelar ingen roll vilken tråd det är. Håll musen i TS så kommer det fram en rad länkar uppe till höger "bevaka, bokmärk, olästa" Där klickar du på bevaka sen klickar du på översta rubriken "prenumerera på nya inlägg på kvinna". 

Då kommer du få mail även från kvinna. 

När det gäller följa tråd så beror det hur du menar. För det Hyvens skrivit ser du när du är inloggad. Men vill du få mail så får du göra samma sak som jag skrev först. 

Tex när du är i den här tråden och vill få mail på just den här så klickar du på bevaka och sen väljer du den andra rubriken.  Då får du ett mail på varje kommentar som skrivs och det mailet kommer direkt.

.

Upp till toppen
Annons: