Annons:
Etikettom-ifokus-sajten
Läst 966 ggr
[Tilde]
7/20/14, 8:33 PM

1-2 medarbetare sökes!

På sistone har det varit ganska mycket oroligheter på sajten och jag har fått höra att även Medarbetare har betett sig illa mot medlemmar - vilket absolut inte är ok! 

 Som Medarbetare ska man inte bara ta hand om sajten utan också om dess medlemmar (utan er är vi ju ingenting)! Känner man att man inte klarar av det får man gärna PM:a mig och "säga upp sig". Självklart ska man inte smöra och man får gärna diskutera saker i trådarna, men håll alltid god ton och föregå med gott exempel! 

Jag kan inte ensam sköta sajten med så många medlemmar - jag kom dessutom precis hem från en helg i sommarhuset, så jag har ju annat som pågår i mitt liv än bara datorn. Jag behöver därför pålitliga och ansvarsfulla Medarbetare som hjälper till att hålla TiF fri från mobbning, elakheter och diskriminering. Om du känner att det passar in på dig får du gärna anmäla intresse! 

Jag ser gärna till att alla medisar är 15+ år gamla, då det krävs mycket ansvar och kan ibland bli jobbigt när vissa medlemmar attackerar en om hur orättvis eller oduglig man är på sitt "jobb". Annars är det fritt fram att visa intresse! Du som blir medis hjälper som sagt till att hålla koll efter bråk och ta bort olämpliga kommentarer. Du får även gärna komma på roliga lekar eller tävlingar här på sajten (så allt är inte negativt laddat).😉

Annons:
Mia40
7/20/14, 8:41 PM
#1

Jag är intresserad.

[Tilde]
7/20/14, 8:47 PM
#2

#1 PM:a mig gärna och berätta lite om dig själv och varför du vill bli medis! :)

Mia40
7/20/14, 8:51 PM
#3

Jag är en kvinna, mamma, fru på 43 snart 44 år. Sysselsättning genomLjungby kommuns psykatrin.
Jjag är intresserad av promenera, träna, vara med hundarna, shoppa, mode, resa, fika på stan, bio, djur, inredning, djur och natur m.m.
Jag söker efter både vänner .
Jag är en snäll, omtänksam, glad ,öppen, positiv person som längtar efter vänner att hitta på saker i hop med tex fika på stan gå ut och ta ett glaso vin ihop med eller nåt annat trevligt. Hör gärna av er till mig
Jag är en kvinna, mamma, fru till två barn som är födda 00 och 02. Pojken är 14 år och flickan är 12 år. Jag är 43 år. Vi bor på landet i ett stort hus med våra djur. Vi bor i Kronobergs län som ligger i Småland. Vi söker seriösa, ärliga vänner, utåtrikta människor i vår ålder att kunna umgås med att hittar på olika saker med. Hoppas på svar!

[Tilde]
7/20/14, 8:52 PM
#4

#3 Detta är dock en sida FÖR tonåringar främst. 99,5% av alla på sajten är tonåringar eller nära därtill. Vill du hitta vänner att umgås med kan du testa inne på Kvinna iFokus. 🙂

Mia40
7/20/14, 9:14 PM
#5

Gissar varför jag vill hjälpa till här för jag har två barn som är toåringar. Stööta dom m.m,.

00eme05
7/20/14, 9:17 PM
#6

Synd att de var 15+ :/ ska snart fylla fjorton, men men. Hoppas du hittar bra Medarbetare! :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
Mia40
7/20/14, 9:19 PM
#7

Mina barn är födda 00 och 02.

Tessan01
7/20/14, 9:21 PM
#8

Synd att det var 15+ :/  Är 13 så är nog lite för ung för det flesta sajter för att vara medis xD

fuzzie
7/20/14, 9:22 PM
#9

Jag kan eventuellt vara intresserad Tilde, jag PM:ar dig! 😃

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

[Tilde]
7/20/14, 11:28 PM
#10

Så har jag hittat två Medarbetare! Tack alla som har visat intresse! 🙂

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: