Annons:
Etikettövrigt
Läst 881 ggr
Larissa
2014-09-11 21:46

Stark beslutsångest om allt

Hej!

Jag har verkligen fått supermycket beslutsångest på sistone.

Förr shoppade jag ganska mycket och hittade jämt nåt nytt jag ville ha när jag var in i en affär, men nu kan jag typ inte köpa nåt för jag står jämt och velar om jag ska köpa det eller inte, tillslut hänger jag bara tillbaka det och gå därifrån.

Det är verkligen olikt mig för förr brydde jag aldrig mig, jag bara köpte nåt om jag ville ha det och hittade saker heeela tiden. Nu kan jag gå i flera timmar i affärer och inte köpa nåt alls. Jag älskar mode och nya kläder men kan typ aldrig köpa nåt längre..

Och varje gång jag ska köpa typ godis kan jag stå i, helt seriöst, en kvart och välja mellan nappar eller bilar.

Dethär är riktigt irriterande och jag får verkligen panik när jag står och försöker bestämma mig och om jag är med mina vänner blir de irriterade och säger att jag ska bestämma mig så vi kan gå och då blir jag ännu mer stressad.

Någon annan som är såhär och har ni några tips haha?

Annons:
Miniland
2014-09-11 23:08
#1

Jag är inte så själv, men min pojkvän är lite som du och har väääldigt svårt för att bestämma sig ibland. Särskilt i stressade situationer. Det som hjälper för honom är att verkligen försöka ta djupa andetag o slappna av. Sen inte försöka ta det så seriöst. Bara ta något man gillar utan försöka tänka. Det första bästa och sen verkligen inte börja fundera över om rätt beslut eller inte. Sen om någon bredvid blir irriterad för det tar lång tid så försöker han ignorera o låtsas som dom inte finns. För honom hjälper det ta välja snabbare. Hoppas det blir bättre för dig😊

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

Upp till toppen
Annons: