Annons:
Etikettövrigt
Läst 793 ggr
Arviden
2014-09-12 20:54

Ångrar

Alla säger att man inte ska ångra det man gjort, man ska gå vidare. Jag känner att jag ens inteivll ha barn i framtiden för att jag vill inte att de ska ha en mamma som gjort något sånt förut. Som jag förut berättade för något år sen så gjorde jag något hemskt, jag visade mitt underliv inför kamera på en onlinechatt, jag ångrade det så jävla mycket sen. men jag visade inte mig själv eller så, och det va bar a 20 sekunder. Men jag känner mig så himla äkclig, jag kommer aldrig göra omd et. Mentänk att varje gång jag drömmer om min framtid och bestämmer saker, att jag ska ha barn osv. Så tänker jag på vad jag har gjort.. Det känns så hemskt. Åh.

Annons:
[Twiggys]
2014-09-12 21:02
#1

Du gjorde detta för ett år sen och du visade inte ansiktet eller gav ut ditt namn? "Släpp det" säger jag. Alla har väl gjort dumma saker som vi ångrar i efterhand ( vill inte ens tänka på allt skit jag har gjort när jag var yngre ^^ ) Du är inte en dålig människa för att du visade ditt underliv i CAM

Miniland
2014-09-12 21:09
#2

Det är okej att ångra något man gjort, men det är ingen idé att gå och må dåligt över det.  Som #1 säger så försök bara släppa det.  Du kan fortfarande bli en bra mammas, trots vad du gjort!  Dom flesta har gjort något dumt någon gång. Jag har det med. Bara glömma & gå vidare😉

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

Cindy S
2014-09-12 21:22
#3

Gjorde du det mot den andra personens vilja? Annars så är det en harmlös sak du gjort. Om det var för att chocka så visst, må dåligt, men om du ångrar dig så släpp det.

Min mamma hade sex och blev gravid när hon var 15 år och hon är den starkaste människan jag vet. Bra person är hon med. Att vissa muttan på kamera i några sekunder är ju ingenting i jämförelse med det och hon blev en bra mamma.

Det finns porrstjärnor som blir bra mammor, att vara "slampig" är inte något dåligt, om man nu inte trakasserar någon. Det du gjorde tycker jag låter som en kul grej. Knappast något stort om man jämför med vad andra gör. Men, ifall du tycker att sådant är fel så är det din rättighet. Det är ok att vara en privat person som inte gillar "slampighet".

Är du säker på att du skäms över att du gjorde något ondskefullt, och inte att du bara är rädd att någon ska döma dig?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Cazzos
2014-09-13 20:49
#4

Jag kommer ihåg att du skrev ett inlägg efter att du gjorde detta, jag skriver samma sak nu som jag gjorde innan - oroa dig inte!!

Om jag kommer ihåg rätt så visade du inget annat utom ditt underliv, då har du INGET att oroa dig över! Visst kan du ångra det, men alla experimenterar med olika saker när man är ung. Detta är inte så farligt som du tycker att det är. Du måste gå vidare 😛

Sen behöver du ju inte ens berätta det för dina barn eller nån annan över huvudtaget, så ta det lugnt!


00eme05
2014-09-13 22:20
#5

Har också gjort saker jag ångrar, vääääldigt mycket, legat på nätterna och tänkt på dem och vilken urusel människa jag är osv, och det går i te bara att släppa, men det är bara att lida igenom det. Tro mig. Desto längre tid det tar, desto mindre tänker du på det. Nu efter ett år så tänker du fortfarande på det, men det är inte så farligt som du tror. Människor runt om dig har också gjort saker de aldrig vill människor ska veta. Ingen är perfekt för det finns inget som heter perfekt. Människor gör misstag och det är de som gör oss till människor :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Upp till toppen
Annons: