Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 1971 ggr
[Tuulikki]
2014-09-17 22:07

I din väska?

Vet att det finns någon gammal sån här tråd men tänkte att det vore kul med en ny! Kikar ofta på dessa "what's in my purse"-videos på YouTube och det är ju lite knäppt men såå intressant att se vad folk har i sina väskor😃 Som rubriken lyder, kör på!

Annons:
[TooLoover]
2014-09-17 22:11
#1

Jaag har tuggummi, en massa skolmappar, penna suddi, en borste och Några tottar :p

Facie
2014-09-17 22:12
#2

Solglasögon x2, plånbok, bilnycklar, vanliga nycklar, kalender, tuggummin, hårklämma, skavsårsplåster och servetter :) Rensar ofta, vill inte bära med mig för mycket onödigt!

Pretty wise //

Sugar Mist
2014-09-17 22:28
#3

Pennor, hundbajspåsar.. That's about it.

-

mopsen12
2014-09-18 10:33
#4

Till skolan: Dator, block, pennskrin, alpro soya bägare, sminkväska, mobilladdare, plånbok och tuggummi. 

Utanför skolan: Mobil, sl-kort, nycklar, plånbok!

Carrosh
2014-09-18 12:44
#5

Just nu inte mycket. Plånbok, nycklar, tändare, ett gammalt ciggpaket och ett gammalt kvitto.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Tuulikki]
2014-09-18 13:18
#6

Kul att läsa vad ni har med er!👍

Annons:
Jojaton
2014-09-18 13:36
#7

plånbok, en massa tomma plastpåsar + påsklämmor, lite naturgodis, en tom vattenflaska, hörlurar, laddare, hårsnoddar och hårnålar/klämmor, en del till min datorladdare, mensskydd, näsdukar, handkräm, läppensel, visitkort till en restaurang, helosan, bh-band, små sample-tuber av hårgele och bodybutter, en rulle lakrisal, tuggummi, kvitton, miöjöpartiets valmanifest, försvarets hudsalva (bästa lypsylet!) och lösögonfransar. hahaha…

Johanna - Instagram

Denna kommentar har tagits bort.
Splitter
2014-09-18 17:13
#9

Detta finns oftast alltid i min skolväska: Mappar, vanlig penna, bläckpenna, överstrykningspenna, sudd, anteckningsblock (ett för skolan och ett för annat, samt ritblock ibland), kalender, hörlurar, hårsnoddar/hårspännen, tuggummi, liten plånbok för skolkiosken, nyckelknippa med hemnyckeln, nyckeln till skåpet, en liten burk med tabletter som alvedon t.ex, en studsboll, en mössa, en jacka, ett busskort, en extra halsbandskedja (bara för att jag alltid har på mig samma smycke och vill vara säker på att jag inte tappar det), en "duk" för glasögonen, halstabletter, plåster (bara för att jag är så sjukt klantig xD), en hårborste, post-it lappar och en bok (just nu Historien om Leon). Tror jag börjar förstå varför det kan bli lite trångt ibland med alla mappar…🤔

Never look down on someone unless you're helping them up ~

Kadoor
2014-09-18 17:40
#10

Datorn, anteckningsblocket, almenackan, min bok om djurens beteende(skolbok, har den alltid där så att jag inte glömmer den när jag behöver den), en massa random skolpapper, nycklar till huset och till mina skåp i skolan & omklädningsrummet i djurparken, dator- och mobilladdare, ett pennfack, necessär med mensskydd och alvedon/ipren, plånboken och mitt headset. Det är saker jag alltid har där, men sen hänger vissa skolböcker med hem ifall vi har läxa. Sedan samlar jag alltid på mig en massa skit också hahaha… xD

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Scorpio97
2014-09-18 18:57
#11

Hemnyckel, skåpnyckel, näsdukar, alsol-gel, plåster, värktabletter, mensskydd, tuggummi, plånbok. Sen har jag även skolböcker, diverse papper, datorn, hörlurar samt mobil- och datorladdare i väskan under skoltid.


//Jessie

NordicSunset
2014-09-18 19:48
#12

Jag har nycklar, mobil, iPad, mobil, busskort och böcker!:)

Be the best version of you.

  • Zoella
[Outlawly]
2014-09-18 20:25
#13

Just nu: savett, menskopp, hårsnodd, penna, mobil/laddare och hudkräm

Annons:
Gladasvampen
2014-09-18 21:32
#14

Våtservetter, ett extrapar hörlurar, vattenflaska, tuggummi, plånbok, hårsnoddar, en lite body butter, nycklar som öppnar alla möjliga saker och ting, papper eller böcker jag kan läsa. Det är nog allt, ibland behöver jag lägga in andra saker, såklart men dessa saker har jag alltid med mig :)

[MikaelaR]
2014-09-18 23:23
#15

Jag har ingen väska 👍

Afturelding
2014-09-19 10:31
#16

Kalender, block, pennor, plånbok, busskort, nycklar, portabel laddare, hörlurar, hårsnoddar, telefon. Och till skolan följer något att äta med också, och vattenflaska.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[oroligkaninägare]
2014-09-19 13:28
#17

Ja i min rygga finns de paraply, nesser , gammal snusdosa

[Tuulikki]
2014-09-21 18:38
#18

Just nu har jag telefon, laddare, kam, plånbok, läppbalsam, hörlurar, tuggummi, iPad, handkräm, bodymist, proteinbar, tofsar & spännen, pennor, solglasögon, nycklar, plåster & skavsårsplåster, våtservetter, bajspåsar, vattenflaska, block, virknålar, fingervantar, stressboll, bok, paraply och en liten dosett. Och då har jag lite mer grejer jag måste lägga ner.🥵

Mollypierce
2014-09-21 22:22
#19

Skolan: Jag har inte så mycket i väska med tanke på att allting är i skåpet :D 

Men jag har pennor, tuggummi, dator, mobil, hörlurar, kalender, anteckningsblock (till bloggen) och en bok. 

Utanför skolan: Tuggummi, mobil, hörlurar, anteckningsblock och en penna.

ebbamedruby
2014-10-02 15:55
#20

Dator, tuggummi, hårborste, puder, puderborste, hårspray (som vapen… haha), kattgodis, paraply, mattebok, mattehäfte och en mapp med olika papper (scheman, planeringar, uträkningar osv)

Annons:
CaptainBunchie
2014-10-02 17:34
#21

Mobilladdare, mitt Nintendo DS Lite, DS-laddaren,  hörlurar, nyclar, plånbok, en kisstix (typ läppbalsam/lypsyl). Ibland hänger självklart andra saker med. :)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

youandyou
2014-10-03 12:40
#22

Hörlurar, bajspåsar, hundgodis, långlina, vatten & skål, halstabletter, busskort med alla kort i, tamponger & nycklar ^^
Ibland åker där ner hundfoder & lite kläder med om vi ska iväg ^^

Nelley
2014-10-03 18:50
#23

Just nu, boken a Clash of kings, boken gentlemen, och ett ritblock, ett gammalt busskort, papper. Vad jag vet. :)

smellcaramell
2014-10-05 00:57
#24

"grunden" är väl tuggummi, halstabletter, läppbalsam, paraply, p-piller, bindor, ipren, skåpnyckel + tagg till skolan, hörlurar, korthållare med bankomatkort, presentkort(varierar i antal), busskort*2, eventuella rabbattkuponger, nagelfil, penna, hårsnodd, 

sen när jag har med mig dator till/från skolan tillkommer så klart det , och ibland någon bok eller kläder eller så beroende på vart man ska, :) men då har jag en större väska som jag brukar stoppa den lilla väskan i :)

Frosstis
2014-10-05 14:26
#25

Dator+laddare, pennfack, mobilladdare, nycklar, tofs, miniräknare o massa annat

Skogsraah
2014-10-12 02:07
#26

Jag har massor av papper jag borde ha plockat upp, tuggummi, läppstift, tamponger, ringar, någon enstaka penna, någon gammal festivalbiljett, öronproppar och lite hundgodis!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

wimla01
2014-10-12 20:13
#27

gamla papper, pennor & sudd, paraply, smink, tamponger, hörlurar, nycklar, hårborste, parfym och godis 😉

Annons:
[Lillmatten]
2014-10-12 20:25
#28

hårborste, hundbajspåse, fysikbok, mattebok, penna, plånbok, tamponger, miniräknare och en tågbiljett 👍

Upp till toppen
Annons: