Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 653 ggr
Rebecka117
9/18/14, 11:51 PM

första steget !

Jag började första året i gymnasiet för drygt en vecka sedan och det finns en kille i min klass som jag är lite intresserad av kan man väl säga. Vi har varit i samma grupp i olika grupparbeten typ 4 gånger(vi har typ varit i samma grupp varje gång vi ska göra något i grupp) och snackat då och så. För typ två veckor sen gick vi även till hemköp tillsammans(lol) men med en av hans kompisar också. Sen har han varit sjuk så efter det har han inte varit i skolan så mycket, men i allafall!

Idag var han tillbaka i skolan igen och när jag tittade på honom på lektionen så ser jag att han kollade på mig och vi gör ögonkontakt, hela tiden, upprepade gånger. Jag är så pinsamt dålig när det kommer till killar och har ingen aning om hur jag ska ta mig till och vad det betyder? Jag är även så dålig på att försöka gå och bara snacka(det känns helt utom räckhåll) då jag alltid i princip bara haft tjejkompisar innan. Hur ska jag göra och hur vet jag att han känner detsamma för mig, eller åtminstone att han är lite intresserad?? Finns det några killar som läser detta som kan ge mig råd? :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: