Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 1221 ggr
Weasley
9/30/14, 4:57 PM

Ensam & Skolsköterska

Heej ;D Jag har två saker att säga. Den första saken är att vår skolsyster är såå elak. Hon är otrevlig, t ex när jag vrickade handleden och gick till henne för att fråga om råd vad jag skulle göra. "Men vad ska jag göra åt det, gå nu," sa hon surt också. Kul att höra! Den andra saken är att jag är ensam i skolan, ;( Jag brukade vara med min bästis Babs (påhittat namn) och nu är hon med någon annan hela tiden. ALLA har en bästis som de är med VARJE dag. Babs har en bästis som hon känt sen dagis och hon är ALLTID med henne nu. Jag får alltid fråga Babs och hon frågar aldrig mig. Plus att jag inte får vara med henne och bästisen. "Nej jag vill vara med henne själv nu" säger hon. Hela tiden. Jämt. Hjälp mig gärna med det här!

Trololololololololololo

Annons:
Cindy S
9/30/14, 5:02 PM
#1

Om du vågar så klaga till rektorn. Bra bemötande förtjänar du. Ta en paus from Babs. Det blir så, folk börjar umgås med andra och vill inte vara vän längre. Det går inte att göra något åt. Försök hitta nya vänner istället.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Weasley
9/30/14, 5:03 PM
#2

#1 Och hur sjutton ska jag göra det :(

Trololololololololololo

[Tilde]
9/30/14, 9:19 PM
#3

Finns det ingen annan i klassen du kan vara med? Känns som du förtjänar en bättre vän än "Babs"..

Fia9000
10/1/14, 9:42 PM
#4

Testa helt enkelt att bara gå fram till några du tycker verkar trevliga och fråga om du får vara med dom? Jag blev ganska trött på de jag brukar vara med så jag gjorde så och tillslut hittade jag tre stycken som jag trivs med, utöver de jag brukar vara med. Det kan vara bra att ha "reserver" ifall att de man brukar vara med blir sjuka eller om man helt enkelt inte orkar med dom längre. ;)

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

ebbamedruby
10/2/14, 3:36 PM
#5

Gå till vårdcentralen i stället :)

Upp till toppen
Annons: