Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 808 ggr
GiraffTunga
2014-10-03 22:07

kärlek såklart

Hej jag sa till en kille att jag var kär i honom o skrev kärleksbrev aa o frågade chans så han sa att det var för tidigt men det e inte försent att han kan få känslor för mig o att han blev smickrad av brevet så kollade hans ask och innan ställde jag mke frågor o jag inaktiverade min ask för en vecka sen o brukar kolla hans ask o det kommer 72737473828 frågor o han tror alltid att det är jag så han skriver alltid mitt namn som svart ex. Hej (namet) osv. Jag sitter brevid han i klassrummet o han brukar små kolla på mig o han brukar skratta lite åt mina skämt och jag på hans. I ask så stog det ex. Namn 1-10 han gav mig 6-7 o jag var inte största eller minsta talet utan mellan. Gillar han mig? (OBS INTE SAMMA KILLE SOM INNAN)

You can not judge me unless you know me.

Annons:
axa
2014-10-03 22:46
#1

Om han gillar dig har nog bara han svaret på.

Ni kanske skulle umgås som vänner bara, om ni inte redan gör det till en början. Som jag förstår det så vill han ta de lugnt och inte gå direkt på. Han kanske bara tycker det är kul att du gillar honom? Som han säger är det inte försent för känslor men att det är för tidigt. Umgås med honom och visa vem du är och om han gillar dig kan det ju bli nått. Hur bra känner ni varandra?

GiraffTunga
2014-10-04 09:32
#2

Vi har ju börjat högstadiet och alla kommer från olika skolor men jag känner han typ ok men ska försöka känna honom bättre

You can not judge me unless you know me.

Nelley
2014-10-04 12:57
#3

Är du kär i en ny?

GiraffTunga
2014-10-04 15:56
#4

Ja den andra det var som han inte existerade. Han röker, dricker (alkohol) , kommer aldrig till lektionerna. han har inte varit här på 1 månad.

You can not judge me unless you know me.

00eme05
2014-10-04 21:35
#5

Jag tror inte han är kär i dig, det låter iallafall så, tror han mest vill ha dig som en kompis. Men jag har inte så mycket erfarenhet av detta

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Upp till toppen
Annons: