Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 2119 ggr
Onslow
2014-10-04 12:29

(X) Dejta en mer erfaren?

Skrev detta inne på relationer också, men tänkte att ni kanske har andra tips.

Jag är en tjej på 16 år. Jag har inte varit i skolan i 8-9 pga. depression osv. så min erfarenhet med killar är ju klart inte riktigt "up there" - jag går i ettan nu och allt går bra i skolan och så. 

Jag fick min första kyss i våras, liksom. Jag var 15. Har sedan dess brutit upp mellan mig och den killen, då han var ett, ursäkta språket, riktigt rövhål. 

Nu träffar jag dock en ny kille som jag träffade på en dejtingapp när jag och ett par kompisar skulle driva med folk. Vi hade pratat dagligen i telefon och via sms osv. när vi bestämde oss för att träffas i onsdags. Det gick bra, vi klickade riktigt mycket, och det ena ledde till det andra, och vi hade sex.

Jag var ju oskuld, uppenbarligen, vilket han visste om. Det gjorde inte ont alls, utan var bara skönt - min första gång var super, helt enkelt. Han var lugn och fin och ja, finns väl inte så mycket mer att säga om det.

Problemet är att den här killen är 19 år gammal och har haft ett antal tjejer innan mig och har ju betydligt mer erfarenhet än mig. Jag tycker om honom jättemycket och vill självklart fortsätta träffa honom - jag ska sova över hos honom ikväll - men jag tycker det är lite jobbigt att jag liksom inte "kan" någonting. Jag berättade det för honom efteråt, när jag åkt hem, att jag absolut inte ångrade någonting alls, men att jag var rädd över att vara "dålig" liksom.

Han säger att dels behöver jag inte oroa mig, för jag var tydligen "bra för att vara första gången" plus att även om jag inte hade varit det gillade ju han mig som person och kunde "lära" mig, vilket ju såklart är supergulligt av honom. Han är bäst.

Jag behöver dock lite tips för att komma över min osäkerhet och helt kunna slappna av och sådär. Jag är något av en perfektionist och hatar att vara dålig på något. Så hur ska man tänka för att dejta en betydligt mer erfaren kille utan att må "dåligt" och vara rädd att vara för oerfaren?

Kramar på er!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
*~HamsterHamster~*
2014-10-04 12:52
#1

Ta det lugnt bara, du får utvecklas med honom om ni tycker om varandra så mycket så kommer han inte bry sig om att du är oerfaren helt enkelt, han tycker om dig som du är. Erfarenheter kommer med tiden inte genom texter. Du kommer få en super tid med honom och lära dig mycket ;)

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

[Tuulikki]
2014-10-04 13:21
#2

Jag är "mer erfaren" än min pojkvän men det har aldrig varit några problem för oss. Men jag tycker inte man kan "mäta" erfarenhet riktigt. Förstår vad du menar såklart, men tycker inte du har något att oroa dig för :) Ta det i din takt och se vart det leder vidare och hur det utvecklas. Det kommer gå bra! :)

Sugar Mist
2014-10-04 14:51
#3

Alltså, kör på, att han är mer erfaren borde inte hindra dig :)

-

[Älskamig]
2014-11-23 19:55
#4

Min pojkvän har vart tsm med fler än mig, och har haft sex sedan tidigare. Jag var riktigt orolig att hans förra tjejer skulle vara betydligt bättre än mig, men eftersom att han inte var så jätte erfaren i sängen trots allt, och jag vågar testa mig mer, så ska jag tydligen ha varit den bästa han någonsin haft sex med. 😊 Sen om han kanske bara säger det, det är en annan femma. 😃

FaileD
2014-12-25 10:53
#5

Får man fråga vilken dejtingapp du använda, undrar bara av nyfikenhet

Jojaton
2014-12-25 12:03
#6

Det är bra att du har berättat för honom att du är orolig, och med tanke på hans reaktion så tycker inte jag du har någonting att vara orolig för! Han verkar ju gilla dig mycket också, och är inte det det viktigaste? Försök lita på honom när han säger att han inte tycker att det är en big deal.

Johanna - Instagram

Annons:
Onslow
2014-12-25 13:29
#7

#5 Badoo, haha.

Vi är tillsammans nu iallafall. Kan tyckas ha gått snabbt, men keep in mind att jag i princip bor hos honom då han bor mycket närmre min skola än vad jag gör. Han är världens finaste pojkvän och vårt sexliv kunde inte vara bättre. Han säger att jag är den bästa han varit med, men det kanske han bara säger å andra sidan… 🙂

Oh well. Det går otroligt bra för oss iallafall.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

FaileD
2014-12-25 21:34
#8

Hoppas han är ärlig mot dig :) Lycka till med erat liv tillsammans

Upp till toppen
Annons: