Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 3072 ggr
sirion
10/8/14, 12:55 PM

Sidan läggs ner!

Sidan har funnits där sen 2007 men idag fick vi besked, sidan kan läggas ner inom snart framtid.

http://se.gosupermodel.com/frontpage/news.jsp?news_id=4086

Många har varit där i flera år, många har hjälpt till på sidan och byggt upp den. Många har också lagt ner enormt med tid och pengar på sidan för att hjälpa till.

Medlemmar har slutat och om dagarna är det ca 300 pers inne samtidigt som mest. Vi på sidan behöver nu hjälp att få hit fler medlemmar annars kommer den läggas ner inom snar framtid. Var snälla och sprid detta vidare till ungdomar så vi får fler medlemmar.

http://se.gosupermodel.com/frontpage/

Annons:
thea_thea
10/8/14, 1:43 PM
#1

Va? Ska gsm stängas??? Jag spelade ju det när jag var liten :( får logga in någon gång…

sirion
10/8/14, 3:02 PM
#2

Inte än men det blir nog snart. Dom har slutat lägga resurser på gsm då det är för lite folk, dom satsar istället på deras nya sida momio för folk under 18år då den har fler medlemmar.

sirion
10/8/14, 3:21 PM
#3

Gosupermodels reklamvideo. Den inkluderar dock inte allt på sidan, finns mycket mer att göra-

GiraffTunga
10/8/14, 6:13 PM
#4

Ska testa spela det haha :)

You can not judge me unless you know me.

Flöffo
10/8/14, 7:02 PM
#5

Åh jag minns det spelet! Tjejerna i min klass snackade jätte mycket om det i typ 3:an :D

//Flöffo

GiraffTunga
10/8/14, 7:25 PM
#6

Ger spelet 2/10

You can not judge me unless you know me.

Annons:
NordicSunset
10/8/14, 7:35 PM
#7

Åh vad tråkigt! Jag älskade det spelet så otroligt mycket, var beroende av det. Men, när de nya affärerna och hela systemet blev nytt så slutade jag spela. Det är så frultansvärt dåligt tycker jag och det förvånar mig inte att de väljer att lägga ner det. För att det ska få lika mycket personer som loggar in där bör de få tillbaka det gamla "systemet". DÅ börjar jag spela igen!

Be the best version of you.

  • Zoella
[EmmiieErixon]
10/8/14, 7:37 PM
#8

Åhh minns det jag med :D Barndomsminnen :P

sirion
10/8/14, 7:50 PM
#9

#7 tycker själv allt blev så mycket enklare att hålla reda på efter det nya. Garderoberna blev sjukt mycket enklare. Det må kanske ha blivit mer stelt men det har blivit otroligt mycket bättre.

SmillaM
10/10/14, 6:06 AM
#10

Tyckte om det spelet som mindre, men mitt konto blev tyvärr borttaget. (tror att det var för att jag knappt var inne längre) Mina klasskamraters konton har också blivit borttagna så det kan ju bero på att mångas konton blir borttagna?

Aktiv på kanin.ifokus.se

jossan...
10/10/14, 7:00 AM
#11

jag gillade det som mindre men jag har hört att det varit en del pedofiler där sen dess…

Gud vad bra jag stavar…

NordicSunset
10/10/14, 7:57 AM
#12

Sen förutom affärerna och hella alltet så har ju framförallt personerna ändrats.. Vissa är trevliga och respektfulla medan vissa är helt hemska..

Be the best version of you.

  • Zoella
The Fame
10/10/14, 8:19 PM
#13

Åh, jag slutade där i somras efter att ha varit aktiv i nästan tre år. Hade sjukt mycket gopengar, kläder och såna saker när jag slutade men lottade ut allt pga kände mig så himla generös. </3 Men jag antar att sidan förr eller senare kommer att läggas ned helt, aktiviteten blev bara lägre och lägre under min tid där.

Annons:
kaoset
10/11/14, 8:24 AM
#14

Nu kanske jag låter jättehemskt oså men testa att skriva på barnens.ifokus då den här sidan är inriktad för människor i åldern 13-17 år och tror intresset är större hos yngre. Har inget emot dem som är äldre som spelar det men pratar mer generellt.

Upp till toppen
Annons: