Annons:
Etikettövrigt
Läst 642 ggr
hannalh
2014-10-09 08:00

Tips till höstkalas?

Hej! Jag fyller år den 7 november, jag fyller då 13 år och ska ha mitt sista kalas. Jag tänkte att det är sista månaden på hösten, det är kallt och kyligt. Så då tänkte jag höst kalas! Jag tänkte att man kan sova över. Och att det ska bli ett Disney marathon. Men vad ska hända mer? Vissa är inställda på smink, vissa inte. Har ni några tips??

Det andra jag tänkte är vilken mat passar?

Annons:
[Tilde]
2014-10-09 14:41
#1

Utklädnad kanske? Behövs ju inget smink där :) Dekorera bordet med höstlöv och grejer… Sen kan man laga lite vad som helst, men det vore ju fint om maten har höstfärger också. 🙂 Annars kan man också baka ihop, beroende på hur många som kommer. Eller sitta och pyssla.. 😃

SmillaM
2014-10-09 15:41
#2

Taco tycker jag är ett bra allternativ eftersom att dem flesta gillar taco, dessutom får man välja vad man ska ha på ;) 

Vet inte vad ni gillar. Jag är tretton år och jag och mina kompisar gillar att kolla på någon skräckfilm som skrämmer skiten ur oss. 😂

Aktiv på kanin.ifokus.se

Dvärgis1234
2014-10-09 21:35
#3

Eftersom det rör sig runt om halloween kanske du kan ha nått sådant liknande party? Disney maraton låter hur mysigt som helst❤️ Maten tycker jag som någon tidigare nämt tacos det är alltid ett säkert kort. :) skräckfilm till det senare på kvällen eller kanske innan Disney filmerna så blir ni inte lika rädda haha så brukar jag göra se på ngt kul efter något läskigt. Någon rolig frågesport vem som känner dig bäst? Eller bara vara och hänga! Dina föräldrar kanske kan hjälpa dog komma på något roligt utav vad ni har hemma :)


Upp till toppen
Annons: