Annons:
Etikettövrigt
Läst 1082 ggr
YellowKiwi
10/14/14, 3:16 PM

Halloween idéer

Hej

Jag har ingen aning om vad jag ska vara på halloween, så ni kanske kan hjälpa mig? Jag ska i alla fall ha den här klänningen (http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/notion-13-2774/scuba-skater-dress-277534-14/). Bilden kanske hjälper er lite med att hitta på något som kan passa till den, det skulle vara jättesnällt 😃

Annons:
Jessicahagstrom94
10/14/14, 3:42 PM
#1

Blev svårare när du bestämt klänning tycker jag xD

Hade tänkt säga typ:

Häxa
Vålnad (eller hur det stavas)
Zombie
Sjuksköterska med sår osv
Polis med sår osv
Pumpa
Pirat
Rödluvan
Djävul
Vampyr

[Tilde]
10/14/14, 5:33 PM
#2

"Black swan" (-inspirerat smink)

Sugar skull

Zombie

Svart katt

Svårt att säga när man inte vet om du vill vara läskig med mycket smink, eller snarare ha en "söt utklädnad". 😛

YellowKiwi
10/14/14, 5:36 PM
#3

Tack för tipsen! Jag kan tänka mig göra läskiga sår och sådant då min kompis är duktig på det.

[Tuulikki]
10/14/14, 7:09 PM
#4

Jag har en liknande klänning. Ska ha ett par svarta vingar, svart tiara och svart trollspö till så jag är en "ond älva/fe" eller nått.. x)

[EmmiieErixon]
10/14/14, 9:57 PM
#5

Tänkte klä ut mig till Olaf från Frozen XD Aja vad gäller klänningen hmm katt, häxa, ååh Wednsday Addams från addams family 😮  Eller Lady Gaga ! Skulle varit Lady Gaga förra året men struntade sedan i halloween helt i stället kanske ångrar mig och kör på gaga i år då 😛 en fladder mus kan man va med eller BATMAN/GIRL hehe

Dvärgis1234
10/15/14, 3:37 PM
#6

Snygg klänning! Jag skulle nog säga häxa av något slag! Kolla in youtube för någon snygg smink idé! 🙂


Annons:
YellowKiwi
10/15/14, 9:30 PM
#7

Tack för era ideer, får se vad det blir! Ni har hjälpt mig bra i alla afall :))

Upp till toppen
Annons: