Annons:
Etikettjösses-vad-bra-jag-är
Läst 1465 ggr
flaskpannkaka
10/24/14, 7:47 AM

FÖRSTÖRA NALAR

ALLSÅ IBLAND NÄR JAG FÅR TRÅKIGT BRUKAR JAG BLI ALLDELES GALEN OCH VILL FÖRSTÖRA NALAR OCH GOSSE DJUR HJELP MIG HUR HANTERAR MAN EN SÅN SITVATION JAG HAR RÅKAT FÖRSTÖRA TYP 5 I MITT LIV DET HAR VARIT SÅ HER SEN JAG VAR TYP 2 ÅR ALLSÅ HJÄLP MIG DET ÄR JOBBIGT ATT BLI TVUNGEN ATT GÖMA NALLARNA MAN FÖRSTÖT SÅ MAMMA ELLER PAPPA INTE SKA SE DET OCH FRAMFÖR ALLT ATT HANTERA EN SÅN HÄR SITVATION!!!!!!!

Annons:
Rumblebee
10/24/14, 1:37 PM
#1

Försök att hitta någon hobby du kan sysselsätta dig med? Alternativt göra dig av med alla mjukisdjur.

Fridaaaa
10/24/14, 1:41 PM
#2

Mitt råd: Prata med en vuxen eller kurator.

(Ett tips: Skriv med små bokstäver och inte med massa utropstecken på rad, för att visa hänsyn till synskadade på ifokus)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Whippet
10/24/14, 6:34 PM
#3

ehm.. skriv gärna med små bokstäver.. och inte så många utropstecken som #2 säger, blir typ helt yr av det..🤢 Ända sättet är väl att skaffa en hobby.. göra något annat, städa göra sysslor eller något annat, något som du tycker om

I'm out Vilar huvudet i handen

Kadoor
10/24/14, 7:49 PM
#4

Tänk på att skriva med små bokstäver, för att det ska bli trevligare att läsa texten. & att tänka på när du använder punkt och utropstecken osv. Bara en liten sak som gör stor skillnad, tänker man på det blir det mycket lättare för oss som läser att förstå och hjälpa till. :)

I alla fall, du kan ju prata med din mamma om hur du känner det, du behöver ju få hjälp för att må bra! Jag vet hur det är att vara arg & irriterad osv… Och det är svinjobbigt.
Har ni någon kurator på er skola som du kan prata med då och då? Eller så kanske ni kan gå till bup(barn och ungdoms mottagningen) så att du får prata med någon.
Som #3 skrev kan du börja med någon hobby eller sport osv så att du har något att göra. Det brukar göra att man mår lite bättre och får annat att tänka på. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

flaskpannkaka
10/26/14, 9:26 AM
#5

hej jag har testat hålla inne sitvationen 4 gånger nu och det har gått jätte bra och jag testade förstöra en nale som jag inte använder igår och insåg hur tråkit det var så nu är allt bra hihi tänk att jag inte kom på det här för flera år sedan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fridaaaa
10/26/14, 9:31 AM
#6

#5 Räcker med ett utropstecken som sagt.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
flaskpannkaka
10/26/14, 9:34 AM
#7

det är fint med många!!!!!!!!!! :-)

NordicSunset
10/26/14, 9:35 AM
#8

xD xD

Be the best version of you.

  • Zoella
flaskpannkaka
10/26/14, 9:39 AM
#9

:-)

Fridaaaa
10/26/14, 9:43 AM
#10

#7 Allmänt jobbigt och noll respekt för synskadade dock.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Whippet
10/26/14, 7:12 PM
#11

Troll

I'm out Vilar huvudet i handen

Fridaaaa
10/26/14, 7:13 PM
#12

#11 Man får inte "anklaga" folk för att vara det öppet i trådar som jag förstått det.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Whippet
10/26/14, 7:15 PM
#13

#12 Men hen har gjort flera trådar liknande detta, börjar störa mig på hen nu, kan inte någon blocka?… många andra som tycker likadant..

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Fridaaaa
10/26/14, 7:18 PM
#14

#13 Bättre att ta det med admin i så fall.
Bara admin som kan blocka en person från en sida

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Whippet
10/26/14, 7:19 PM
#15

#14 Okej, ber om ursäkt

I'm out Vilar huvudet i handen

Upp till toppen
Annons: