Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 969 ggr
JustMySelf
10/24/14, 3:16 PM

Festmusik

Hej! Jag ska ha fest och håller på att knåpa ihop en spotifylista. Har nu några bra tips på musik att spela på fest? Skriv någon låt ni gillar eller länka en spotifylista! Har tänkt mig lite allmänt glad musik, gärna något som går att dansa till eller bara ger lite bra stämning, men behöver inte vara värsta klubbmusiken eller så :) Det jag har nu är lite Rebecca & Fiona, Robyn, Calvin Harris, Ellie Goulding och lite till, men är öppen för alla förslag! :)

Annons:
Saffran0Spice
10/24/14, 3:18 PM
#1

Om du gillar zigenarpunk så rekommenderar jag Gogol Bordello ^^

Jojaton
10/24/14, 5:14 PM
#2

Hideaway med Kiesza och HeartBreaker med Mia Martina är två av mina favoritpepplåtar just nu. Beyonce och Rihanna är ju inte helt fel, och på den här listan har jag samlat en massa 90s-00s hits som är sjukt kul! :)

Johanna - Instagram

larssonnadja
10/24/14, 6:37 PM
#3

MixMax här har du en lista med 90s och nyaste och massa mer, men dissa robert broberg hahah han är inte bra! Det är en annorlunda lista eftersom det egentligen är en tivoli lista men lyssnar typ alltid på den :)

Harley och CharlieHjärta

Sugar Mist
10/25/14, 1:26 AM
#4

Avicci har passande musik, det mesta på digster hits funkar det med.

-

cookies
10/25/14, 1:38 AM
#5

Här finns lite varierad musik, från dubstep till mixer av lite äldre låtar osv. Kolla om du hittar nåt

JustMySelf
10/30/14, 2:40 PM
#6

Tack hörni, har plockat lite här och var :) Tar gärna emot fler tips om någon har!

Annons:
Miniland
10/30/14, 2:52 PM
#7

Blasterjaxx - Snake 
Rob & Chris feat SandBerg - Durchgemacht , 😍
Naughty Boy - La La La (Kaos remix) Feat. Sam Smith😍
Eric Turner, Avicii - Dancing in my head (Tom Hangs remix)
Mandinga - Zaleilah

===

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

Upp till toppen
Annons: