Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1409 ggr
NordicSunset
10/24/14, 6:38 PM

The tribe

Hej! När jag var kanske 8 år kollade jag på en serie som gick på TV, den hette the tribe. Jag minns att mina föräldrar inte ville att jag skulle kolla på det för der var lite "olämpligt" för min ålder. Men jag var så förstörd efter det så jag lyckades ändå få se någea avsnitt. Haha! Helt plötsligt alutade SVT att sända den och jag trodde att serien slutade så, men jag tror det var 2a säsongen eller något. Iallafall, nu kom jag på det oxh sökte upp serien oxh nus er jag att det finns dlera säsonger, men den sista spelades in år 2003. Vet någon vart jag kan se på den serien eller köpa den? Helst med svensk text då jag vilk veta allting. När jag var liten och kollade på det förstod jag inte jättemycket egentligen, det enda jag kommer ihåg var att jag tyckte det var jätttespännande! Vill så gärna se den!

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
NordicSunset
10/24/14, 6:39 PM
#1

Ber om ursäkt för massa stavfel.. Skriver på mobilen och det blir så fel!

Be the best version of you.

  • Zoella
Saffran0Spice
10/24/14, 6:40 PM
#2

Oh det vill jag med veta - den va så bra =)

NordicSunset
10/24/14, 6:41 PM
#3

#2 Ja visst var den! :D

Be the best version of you.

  • Zoella
Saffran0Spice
10/24/14, 6:43 PM
#4

#3 Ja, verkligen inte barnvänlig egentligen (gick den inte på Barnkanalen?) men den var verkligen bra. Både spännande och sorglig!

NordicSunset
10/24/14, 6:46 PM
#5

#4 Minns inte vart den gick! tror det var på barnkanalen men senare på kvällen. När "boobster" eller vad det hette gick. :) Vill så gärna se slutet, hur aklt skutade osv!

Be the best version of you.

  • Zoella
RobinEH
10/24/14, 7:13 PM
#6

Finns ett flertal avsnitt på youtube.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Annons:
NordicSunset
10/24/14, 10:15 PM
#8

Det finns inte alla, jag vill kunna se alltihop :) men tack ändå

Be the best version of you.

  • Zoella
RobinEH
10/24/14, 10:25 PM
#9

#8

Det finns enbart 5 säsonger av The Tribe. Samtliga 5 säsonger länkade jag ju till i #7.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

NordicSunset
10/25/14, 10:48 AM
#10

#9 Men alla avsnitt finns väl inte med? :)

Be the best version of you.

  • Zoella
RobinEH
10/25/14, 12:40 PM
#11

#10

Varje säsong har 52 avsnitt. Varje spelliista på youtube har 52 klipp, så alla avsnitt bör finnas med.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

NordicSunset
10/25/14, 2:01 PM
#12

#11 Jaha!! Tack! då ska jag kolla.

Be the best version of you.

  • Zoella
NordicSunset
10/25/14, 10:58 PM
#13

Har kollat till avsnitt 11.. nuf attar jag saker som jag inte fattade dörut!! guud

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
NordicSunset
11/3/14, 6:44 PM
#14

Har kollat klart säsong 1 nu och herreguud vad bra den är!! Den är väldigt annorlunda jämfört med alla andra serier jag kollar på, men den är verkligen riktigt bra. rekommenderar den!

Be the best version of you.

  • Zoella
AmandaJE
11/10/14, 11:54 AM
#15

Såg också på den förut! 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Upp till toppen
Annons: