Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 3096 ggr
Visa98
2014-10-25 10:50

(X) hur gör ni efter sex?

Hej! Jag har en fråga.

Ni som inte använder kondom, hur gör ni efter sex när killen har kommit?

Om han kommer i en så rinner det ju ut lite direkt när han drar ut den, och sen kommer ju resten när man ställer sig upp.

De rinner ju ut på lakanet och är så jobbigt att byta lakan varje gång..

Sen har väl många en handduk/toarulle vid sängen som man torkar från låren och har där nere när man ställer sig upp och skyndar till toan men ja just med lakanen liksom?

Och vissa har en handduk under sig när man har sex men känns lite stämningsdödande att hålla på och lägga ut en handduk innan man ska ha sex  liksom..

Annons:
Katstad
2014-10-25 11:07
#1

Se till och ha just en handduk eller toarulle nära till hands, brevid sängen eller något. Jag är alltid beredd med handen att hålla för när han ska dra ut så det inte rinner ut överallt, sedan är det bara att ta handduken eller papper och hålla för 🙂 Jag brukar även sätta mig upp och smygkrysta lite så att det rinner ut innan jag reser mig och går på toaletten.

Wellcraft
2014-10-25 12:31
#2

Eh alltså, jag torkar med papper, trycker ur skiten (saggen) och torkar lite till haha, sen tar jag mig till toan, har aldrig runnit ur på mig  eller liknande.. Men jag torkar så noga haha.
Han brukar inte få komma i mig dock, tycker det känns äckligt och ofräscht, krångligt dessutom.

edit, resten kommer ut då jag kommer haha.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

CaptainBunchie
2014-10-25 13:01
#3

Jag och min pojkvän har nästan alltid en handduk vid sängen. Ser ju lite småroligt ut när man ligger där efteråt helt utmattad och torkar med en handduk i skrevet, men sånt får man ju stå ut med ibland. ;) Sen finns det ju alltid risk att det hamnar på lakan och sådär, och då är det ju bara byta och slänga in i tvätten.

Själv ligger vi oftast ner en stund efteråt för att vila eller kolla serie eller något, sedan efter 5-15 minuter brukar jag gå på toa av ren vana och då kan man ju försöka torka/krysta ut det eventuella som man inte lyckats få bort annars.

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

MsSofieG
2014-10-25 16:05
#4

jag håller alltid för handen när vi är klar och går direkt till toaletten. Vill inte göra det krångligare än så :)

Miniland
2014-10-25 19:47
#5

Brukat alltid ta papper mellan benen så fort han dragit ut. Sen går jag direkt på toan, kissar och tvättar sen rent med vatten.  Brukar inte bli kladdigt på lakanen eftersom tar papper direkt.

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

MarHai
2014-10-25 23:04
#6

Kniper och går till duschen för att tvätta rent. Blir aldrig kladdigt.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Annons:
fuzzie
2014-10-25 23:15
#7

Jag bara kniper lite och håller för handen när jag knatar iväg till toan och mer än så är det inte. Klappat och klart liksom 😉 

(självklart gör jag mig ren efteråt)

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

[Twiggys]
2014-10-26 00:57
#8

Som kille går jag upp först och hämtar papper till oss, iaf de gånger som vi glömt att ta med oss en rulle till sängen. Efter det springer hon iväg till toa och tvättar sig… Jag somnar och tvättar mig senare.

Jessicahagstrom94
2014-10-26 21:11
#9

Brukar inte göra någon stor grej av det, går till toan så fort det är klart :) 

Hittills har jag låtit han komma i mig men jag vet inte om jag vill fortsätta med det, känns ju som att jag ska bli gravid varje gång haha.. alldeles för rädd för att bli det.

[Eining]
2014-10-27 02:25
#10

Förstår inte varför folk har så bråttom att springa till toaletten haha.

Jag och pojkvännen har en rulle toapapper stående vid sängen. När vi är klara så är jag redo att hålla för med papper. Vi torkar av oss, han slänger pappret vi använt i papperskorgen jag har på rummet och sen kryper han ner och myser igen och så ligger vi där och kelar i 30 min - 1 timme, då brukar det bli att han måste gå och kissa. Så då går han och kissar. På mig rinner det aldrig ut något när jag sätter eller ställer mig upp. Det kommer lite när han precis drar ut, men sen kniper jag ihop några sekunder och så är det precis som om det är helt stängt efter det. Är inte förrän senare på dagen när jag sätter mig ner på toaletten och kissar (och därmed krystar lite) som resten rinner ut.

Miniland
2014-10-28 21:23
#11

Känner mig ofräsch om jag inte går på toan och tvättar rent direkt.   Gosar gör vi efteråt :)

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

Stesch
2014-11-18 20:14
#12

är kille så jag hämtar papper, om jag sprutat på henne så torkar jag bort all sperma också..

IceTee
2014-11-18 20:18
#13

Är redo med massor av papper när han drar ut och sen blir det att springa till toan och trycka ut allt!

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
[Tuulikki]
2014-11-18 23:39
#14

Oftast duschar vi tillsammans efteråt, men annars går jag bara och kissar så "krystas" det ut.

[SophD]
2014-11-19 16:49
#15

Har papper bredvid sängen och torkar bort det värsta, sedan går jag på toa, ev. tvättar lite och krystar ut resten, haha 😛

Upp till toppen
Annons: