Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1022 ggr
Privattjej.se
10/29/14, 11:17 PM

(X) Flört med en kille eller hur det nu är...

Det är så att jag känner en kille som är några år äldre än mig, för typ ett år sen så hade jag bra kontakt med han och han kom typ hem till oss och vi umgicks som vanligt och han har även sovit över och då sov vi i samma säng och ja inget hände. En kväll så satt vi och spelade kort och spelade musik och så. Han drack alkohol och de andra vi satt med också och så. Ja då under kvällen hände det ju lite saker, men nej vi hade inte sex i alla fall! Så i alla fall nu så har han blivit ihop med en tjej och vi brukar snapchata med varandra ändå. Ibland svarar han jätte ofta ibland inte. Nu för typ någon dag sen så skickade han 2 bilder på sig från kallingarna och neråt när han inte hade byxor, bara kalsonger då när han låg i sängen. Alltså han har tjej men skickar ändå sånna bilder och så snappar vi och så ju.  Hur ska jag ta det? Gillar han mig eller han är typ bara en player eller? Vet inte alls hur jag ska tänka, jag hade sjukt mycket känslor för honom då för typ ett år sen men sen svalnade de men nu har de blommat upp lite igen.  Vad tror ni?

Ps. Satte ett (X) för att tänkte det när jag beskrev bilderna, ta bort det om ni inte tycker det behövs. Satte dit det för säkerhetsskull.

Annons:
I want to belive
10/30/14, 12:38 AM
#1

Jag tycker det låter som att han gillar mycket uppmärksamhet? Han kanske har dåligt självförtroende… ? Jag ogillar när många uttrycker sig på det sättet .. Har en gammal bekant som brukar fråga massa shit loads med sexuella saker till mig då han redan har ett stadigt förhållande.

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Privattjej.se
10/30/14, 12:58 AM
#2

Vet faktiskt inte, ja han har ju stadigt förhållande nu med en tjej och ändå skickar han sådana bilder och vi snackar lite och så. Om hans tjej hade fått reda på de bilderna så tror jag inte hon blivit glad

I want to belive
10/30/14, 1:03 AM
#3

Jag brukar alltid hota med att jag ska berätta allt för henne om han inte kammar till sig. Han flyr varenda gång .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Privattjej.se
10/30/14, 1:08 AM
#4

Jag bryr mig ändå inte om att han har tjej och skickar de bilderna till mig, det är hans problem.  Jag gillar ju honom och tycker bara det är kul att vi snappar så som vi gör fast vi har glidit isär.

Privattjej.se
10/30/14, 1:12 AM
#5

Nej men allt känns som en berg och dalbana nu och jag får se vad som händer.

I want to belive
10/30/14, 1:14 AM
#6

Okey ! Ja, jag skulle aldrig få för mig att försöka sabba något , vissa har bara rough time i livet helt enkelt .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
Upp till toppen
Annons: