Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1574 ggr
Larissa
2014-11-09 21:14

Saknar mitt ex

Hej!

För typ ett halvår sen gjorde jag slut med min pojkvän för jag kände att jag hade tappat känslorna och jag kände mig bara irriterad på vad han än gjorde hela tiden och han tog det ganska hårt och vart väldigt ledsen och så av vårt uppbrott, jag sa att jag ville vara vänner men när han skrev till mig efter svarade jag inte.

På sistone har jag börjat tänka mycket på den tiden och saknar honom osv men det känns som att han och hans familj typ hatar mig nu och att han har glömt mig helt.

Nu går dock min bästavän i samma skola som han och hon sa att hennes kompis och han ses och jag fick typ en klump i magen och blev nästan avundsjuk.

Känns som att jag saknar honom men att han inte tycker om mig alls och inte vill ha någon kontakt eller bryr sig/saknar mig längre..

Vet bara inte vad jag ska göra riktigt, allt känns bara jobbigt just nu.

Annons:
Sjöstjärna
2014-11-09 21:32
#1

Du ska inte göra någonting alls. Du känner dig ensam helt enkelt och då är det lätt att inbilla sig att man saknar någon man haft tidigare. När du dessutom får höra att han kanske träffar någon annan så känner du dig ännu mer ensam och lite svartsjuk. Tänk tillbaka på allt det som fick dig att göra slut med honom och inse att han fortfarande är samme kille som du inte ville vara tillsammans med då och som du inte heller vill vara tillsammans med nu. Att kontakta honom igen bara för att du känner dig ensam skulle bara vara elakt. Fokusera på att träffa någon som du verkligen är intresserad av istället.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Jessicahagstrom94
2014-11-09 23:00
#2

Kände lika när mitt ex träffade en ny och jag inte hade någon, började nästan sakna honom och ångra vad jag hade gjort för jag kände mig så ensam. 

Nu har jag en ny kille som är mycket bättre än mitt ex så jag ångrar inget längre.

Det går över och du kommer hitta en ny kärlek.

[VampireGirlElvira]1
2014-11-10 12:24
#3

Jag har själv varit i den situationen, så jag kan tyvärr bara säga att du inte kan göra någonting åt det. Det kommer att gå över dom känslorna som du har för honom. Låt det gå en tid så känner du dig mycket lättare i själen.

Upp till toppen
Annons: