Annons:
Etikettövrigt
Läst 974 ggr
AnonymBert
2014-11-10 20:08

Polis skräcken förstör mitt liv.

Jag har sen flera år tillbaka varit LIVRÄDD för poliser. Förut kunde jag vara i samma rum som en polis, även om jag fick panik på insidan och bara ville därifrån.

Men nu har det totalt rubbats och jag får en sån otrolig panik när jag ser poliser och om jag inte kan ta mig därifrån så börjar jag gråta och kan knappt andas..

Det har blivit så jobbigt att jag inte längre vågar gå ut. Utan väljer att stanna hemma för att jag är så otroligt rädd för att träffa på en polis..

Annons:
trollslända
2014-11-10 20:13
#1

Har du begått något grovt brott som gör att du är rädd att åka fast?

AnonymBert
2014-11-10 20:20
#2

Nej, men har några traumatiska upplevelser som hänt runt poliser.

trollslända
2014-11-10 20:23
#3

Då beror det väl på dessa upplevelser

Facie
2014-11-10 20:58
#4

Försök att se människan bakom yrkesrollen.

Pretty wise //

AnonymBert
2014-11-11 00:39
#5

Att se en människa gör saken inte bättre, utan det gör mig bara ännu räddare för man kan inte lita på människor. Och dom reagerar alla olika, så ja.

teddykaniner
2014-11-11 09:21
#6

Försök tänk att du är bara en av alla de andra människor runt omkring dig. Polisen fäster inte mer uppmärksamhet vid dig än vad han gör vid någon annan. De har liksom ingen orsak att göra det! Försök tänk att när du är runt poliser ser de dig bara som en vanlig tjej/kille. Det känns säkert som att de tittar på dig och funderar och blir misstänkta, men tro mig, det gör de absolut inte!! Du är helt enkelt en i samhället :)

Med vänlig hälsning,
Jenny

Annons:
WarMinerTool
2014-11-11 17:18
#7

Hehe, kom ihåg när jag gick i lekis och snodde lite lego… Dagen efter var polisen och besökte skolan. Blev helt livrädd för att jag trodde att dem skulle ta mig! Var det ett långt tag. Men eftersom du inte gjort någonting så finns det ingen anledning till att polisen skulle göra något! Försöka att se dem som vanliga människor.

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Upp till toppen
Annons: