Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 3338 ggr
hund_katt
2014-11-17 05:00

The vampire diaries (varning för spoiler)

Någon här som tittar på the vampire diaries? Skulle vara kul att snacka lite med andra fans. Haha. Har inget liv så ja.. Hejar du på Delena eller stelena? Eller något annat? Vilka skådespelare är snyggast? Vad tycker du om serien.. Ja, bara prata på c: Själv så hejar jag på Delena bara för att Damon är snygg. Jag tycker att Elijah och Damon är dom snyggaste. Klaus är ganska snygg med. Första gången dom pratade om honom så trodde jag att han skulle se jätteläskigt ut.nsamma sak med Elijah. Trodde han också skulle vara läskig. I varje avsnitt i säsong 6 har jag typ gråtit hela tiden. Och i sista avsnittet(spoiler varning) grät jag asmycket när Damon och Bonnie 'dog'. :c gråter bara jag tänker på det typ… När elena ville ta bort hennes minnen om Damon så grät jag också asmycket. Sen har jag gråtit typ lite hela tiden. Varje gång man såg Damon och Bonnie så grät jag. Har gråtit i de andra säsongerna också. Typ när Damon dödade Jeremy och man ser hur ledsen Damon blev. Och sen när Elena säger till Damon att han förlorat henne för alltid. :c och varje gång man såg Alaric som spöke. Grät jag också. Och som sagt varje avsnitt i säsong 6 har jag gråtit. Vet själv inte om jag pallar titta mer :c jag gråter både av lycka (som när Damon kom tillbaka) och för att Elena inte ville träffa Damon, och allt annat.. Så… Vad tycker du om the vampire diaries? c:

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
Olivia_I
2014-11-17 11:18
#1

JAG ÄLSKAR TVD 😭 Jag shipar Delena till 7000000% och Ian Somerhalder är min favvoskådespelare 😏 Jag grät också as mycket när Elena tog bort minnena… Idiot… Kortfattat. Besatt av TVD

~Joja my rabbit~ ❤️
~Kaniner~ ❤️

Flöffo
2014-11-17 16:02
#2

Älskar också TVD. Jag hejar på Delena, har gjort det sen jag märkte att Damon var kär i Elena. Jag har jätte många favorit karaktärer (gillar i stort sett alla) men Damon är min favorit. Sen gillar jag även Klaus, Elijah, Bonnie, Alaric, Jenna och Lexi… är nog dom som jag gillar allra mest. 🙂

//Flöffo

Flöffo
2014-11-17 16:06
#3

 Kollar ni på The Originals förresten? Jag kollar på det, fast har inte kommit så jätte långt. Tycker The Vampire Diaries är bättre, men den är bra den med. 🙂

//Flöffo

NordicSunset
2014-11-17 16:14
#4

Jag tittar på The Vampire Diaries. Shippar Delena alla gånger! Den snyggaste tycker jag är Damon. Sedan älskar jag hela The Originals familjen! Jag älskar serien, men nu har den blivit så invecklad typ. Först dör Damon och det handlar om att få tillbaka honom osv. När han kommer har Elena glömt honom. När hon väl vill ha tillbaka minnet så är inte Alaric vampyr längre och nu ger Damon upp på att försöka få henne att minnas. Blä. Sedan känns det även som att Elena har glömt Stefan, Caroline och alla andra också och inte bara Damon. Därför blir jag frustrerad av att kolla på det, haha. :( Men det är en vääldigt bra serie!

Be the best version of you.

  • Zoella
hund_katt
2014-11-18 16:02
#5

Jag håller på att titta på the originals jag med c: Elijah och Hayley är så söta tillsammans :3 TVD är bättre, men den är också grymt bra c: förutom att det är så mycket odödlighet i The originals. Typ ingen kan ju dö xD Jag gillar mest säsong 1, 2 och 3 i TVD, sen när det äntligen blev Delena så bara bråkar dom hela tiden :c och silas är så störande, och the passengers eller vad det kallas, också dom så sjukt störande xD Jag tycker så synd om Damon :c i senaste avsnittet när han berättade om senaste gången dom sa att dom älskade varandra, eller vad det var, och det börja regna, sen när elena ville veta mer om det och Damon inte sa sanningen om det. :c Alltså tänk att älska någon så mycket, och sen 'dör' man, och när man kommer tillbaka så kommer den man älskade inte ihåg att dom älskade varandra :c

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Flöffo
2014-11-21 19:36
#6

Ååh, ska inte avsnitt 8 komma snart? Det brukar ju vara uppe på swefilmer vid den här tiden, kan inte vänta! cx

//Flöffo

Annons:
hund_katt
2014-11-21 20:27
#7

Kollade precis där. Den brukar komma upp runt 18-21 på kvällarna. Haha, stör mig lite på alla som spammar i kommentarerna så fort den inte kommer kl.18.00 typ xD kan häller inte vänta längre :c elena måste få sina minen tillbaka :c haha, lol, känner hur jag får en klump i halsen bara jag tänkte på det :c

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Flöffo
2014-11-21 22:31
#8

Eller hur. Om inte det blir Delena innan serien är slut vet jag inte vad jag ska göra. Bonnie ska komma tillbaka och Damon och Elena ska bli tillsammans igen, punkt slut.

 Sen förstår jag att dom kommer dröja på det och så, det är ju det som gör serien intressant, men det måste vara ett lyckligt slut och jag tycker inte det blir det utan Delena och Bonnie.

//Flöffo

Flöffo
2014-11-21 22:36
#9

På tal om något helt annat så hoppas jag att det kommer komma fler avsnitt med Caroline och Klaus. Dom är så himla söta tillsammans! Jag har varit lite smått förvirrad om vem jag shippar mest, Klaus och Caroline eller Caroline och Stefan. Tycker det är så himla svårt att välja mellan dom två. Jag har liksom tagit för givet att Klaus inte kommer komma tillbaka och att det är lika bra att det blir Stefan och Caroline, men samtidigt vill jag inte ge upp hoppet. Haha. cx

//Flöffo

NordicSunset
2014-11-21 22:39
#10

#8 Ja det är klart de behöver dröja på det, men så mycket på samma gång tycker jag är jobbigt.. :( Hoppas också att det kommer mer med Klaus och Caroline! Det senaste avsnittet som kom ut idag tycker jag var väldigt bra. Först trodde jag inte att Bonnie hade fyllt nallen med hennes magi, utan jag trodde hon hade lagt över allt i den där pilen hon blev skjuten med för 2 avsnitt sedan. Men nu verkar det inte så..

Be the best version of you.

  • Zoella
Flöffo
2014-11-21 22:46
#11

#10 Ja, håller med dig. Hur många problem är det? 4? 

Men det verkar i alla fall gå framåt för Elena och Damon. I förra avsnittet, när hon passerade gränsen till Mystic Falls, verkade ju det som att hon började minnas lite saker. Väntade på att dom skulle ta upp det idag och hon skulle berätta det för Damon eller något, men det kom aldrig. Lite trist tycker jag. 😕

//Flöffo

hund_katt
2014-11-21 23:22
#12

:O jag klarade hela avsnittet utan en tår :D eller, jag fick tårar i ögonen för att jag skrattade när Damon retade Stefan med nallen xD haha Men det var ingen sorglig, dramatisk scen med elena och Damon c: så jag slapp gråta igenom detta avsnittet c: Tycker Klaus och Caroline är så gulliga c: fast tittar man på the originals så verkar det som att Klaus hittat en annan. På tal om the originals, Elijah och Hayley är så söta :3 om jag inte redan sagt det haha. Fast skulle vara bättre om Elijah hade samma frisyr i The originals som han har i the vampire diaries, håret är snyggare i TVD c;

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Flöffo
2014-11-22 10:44
#13

#12 Vem menar du? Genevieve? Cami? :)

//Flöffo

Annons:
hund_katt
2014-11-22 10:47
#14

#13 Cami och Klaus tycker jag det ser ut att hända något mellan c;

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Flöffo
2014-11-22 11:04
#15

#14 Ja, lite grann. Vilket avsnitt är du på? Jag är bara på avsnitt 18 (säsong 1). c:

//Flöffo

impo123
2014-11-22 11:18
#16

Älskar The vampire diaries så glad att jag gav det en chans. Jag sjippar Delena! De passar bäst ihop och jag vill att stefan och caroline ska bli något!! Paul Wesley är lätt den snyggaste av dem!

// jennifer

 


hund_katt
2014-11-22 11:22
#17

#15 har sätt alla som kommit ut c:

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Flöffo
2014-11-22 17:42
#18

#17 Okej c:

//Flöffo

Upp till toppen
Annons: