Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1280 ggr
powerade
2014-11-17 14:34

Vad brukar ni göra?

Vet inte om jag lägger dethär rätt nu, men iallafall..
Vad brukar du och din kille/tjej göra?
Jag och min kille.. typ är alltid hemma å gör typ ingenting känns det som xD Finns inte så mycket i denna stad att göra xD

Annons:
MynonaE
2014-11-17 14:44
#1

Oj, allt möjligt. Ibland är vi själva, ibland är vi med gemensamma kompisar. På sommaren åker vi och badar, grillar, har picknick, går promenader, är på festivaler, solar, festar, åker på utflykter eller bara tar det lugnt med varandra som sällskap. På vintern åker vi skidor, kollar på filmer, lagar middag, shoppar, åker utomlands, har snöbollskrig eller bara chillar. Han är som min bästa kompis och vi har fruktansvärt kul tillsammans även om vi inte gör något speciellt. Och vi umgås med varandras familjer också en hel del :)

jela96
2014-11-19 16:45
#2

Känner också det problemet ibland vi är ju sambos och umgås största delen av tiden. Men vi brukar ta promenader på fina ställen, spela xbox tillsammans, grillar, strosar i affärer, åker till andra städer, umgås med kaninerna och tar det lugnt :)

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

[Tilde]
2014-11-19 21:20
#3

Vi har bott ihop i över 3 år så det är ju inte så att vi hittar på nya saker varje dag. Men vi brukar se film, gå på promenader, åka in till kbh och gå runt, leka med djuren och helt enkelt bara umgås. 🙂 Bowling och besök på akvarier eller typ Bakken/Tivoli är också kul!

Kadoor
2014-11-19 21:34
#4

Det är i sådana här lägen man önskar att man hade partner. 😕

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Carrosh
2014-11-19 22:24
#5

Allt möjligt roligt. Matlagning, tittar på film, har en del serier vi följer tillsammans, spelar (både tv-spel och brädspel), åker på brädspelskvällar, kollar efter second hand-grejer, pysslar och skapar, går i skogen (och när det är säsong blir det svamp- och bärplockning), träffar vänner och bekanta, åker på diverse evenemang, sitter och bara pratar om ditten och datten, ute och promenerar, planerar för framtiden, tittar på roligheter på nätet, skrattar och stojar och busar med varann och massor, massor med annat skojigt!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: