Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 2886 ggr
willywonka1996
11/19/14, 8:31 PM

(X) Hjälp! Frågor om sex.

Hejsan!
Har ett flertal frågor som jag gärna vill ha eran hjälp med :/ Ni behöver inte svara på alla utan vill ni bara dela mer er på en fråga gör gärna det!

Jag är en 18 år gammal tjej. Jag har en pojkvän som jag älskar otroligt mycket. Men har en del "problem" i sängen när det kommer till sex.

1. Jag blir otroligt våt när jag blir kåt :( det är extremt pinsamt tycker jag för det blir väldigt kletigt, lämnar stora fläckar osv. När jag rider honom blir han helt blöt och geggig.. skäms fruktansvärt mycket över detta. Någon som har liknande problem? :/ kan man göra något åt det? upplever att det blivit värre sen jag började använda p-plåster!

2. Jag kan verkligen inte komma.. Han gör allting rätt och det är så otroligt skönt men det måste sitta som en spärr i huvudet för det går verkligen inte ta de där sista steget till orgasm. Vet att många tjejer har svårt att komma men nu känns det bara som att det är fel på mig :/ Vilket i sig blir ett jobbigt moment för min kille gör allt i sin makt då han vill att jag också ska få komma. 

3. Jag har en otroligt hög sexlust. medan min kille inte har riktigt lika hög. Jag kan alltså bli våt (ofrivilligt) bara genom att lägga mig i sängen med honom. det måste väl ändå gå att kontrollera detta på något sätt? ganska jobbigt att blöta ner trosorna varje gång vi träffas.. pinsamt om inte annat.

Sen vill jag bara poängtera det att min pojkvän aldrig någonsin skulle säga något om att han tycker det är äckligt att jag geggar ner eller han tycker det är jobbigt att jag är så kåt osv. Han gör allt superbra för mig :) min prince charming!

Och detta är frågor som jag tycker är både jobbiga och pinsamma så krävdes en del att skriva det..

Annons:
Cahira
11/19/14, 8:47 PM
#1

Din spärr är att du är så upptagen med att oroa dig för vad han tycker och känner som att det är pinsamt att du inte har "tid" att njuta fram en orgasm. Slappna av, ni kan lägga handdukar i sängen om det känns bättre. :) Sluta oroa dig! Du behöver inte fixas för du är inte trasig. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

willywonka1996
11/19/14, 8:59 PM
#2

#1 det kan nog stämma rätt bra! oroar mig nog mycket för att han inte ska gilla det jag gör eller att jag gör fel osv så får säkert lite prestationsångest!
Har vart flertalet gånger nu det senaste som jag känt att jag spänner mig, utan att vilja det. han märker det före mig och jag kan inte riktigt sluta även om jag vill det!
Ska försöka lära mig att slappna av antar jag :/

Cahira
11/19/14, 9:06 PM
#3

#2 Prata med pojkvännen om din prestationsångest och se om han kanske har idéer på hur han kan göra dig mer bekväm och avslappnad. Massage först kanske? Ha musik i bakgrunden så du har nåt annat att fokusera på än att höra dina tankar. Ha doftljus (på säker plats) så det luktar lavendel som är avslappnande och försök göra det hela romantiskt och lugnt.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

willywonka1996
11/19/14, 9:08 PM
#4

#3 Har pratat med honom om det och han har försökt lugna mig men det vill sig inte riktigt! Men ska absolut ta upp det igen och se om vi kan komma på någon bra ide!
ska definitivt testa det med lavendel ljus och musik. Det kan nog hjälpa mycket :) Tack för alla tips och råd!

Cahira
11/19/14, 9:18 PM
#5

Lev i nuet och våga "vara ego" och fokusera på dig själv, hur det känns, om det känns bra, och bli uppslukad av vad du KÄNNER istället för vad du tänker. Det går med lite träning. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

CaptainBunchie
11/20/14, 2:21 PM
#6

Prata med honom! Förklara att du tycker det är pinsamt/jobbigt att du blir så våt. Kan nästan garantera att han inte har några problem med det, då det brukar vara posititv om det är väldigt vått (tacka inte nej till naturligt glidmedel ;) ).

Själv har jag samma "problem" med både med att komma och min sexlust. Jag kommer väldigt sällan trots att när min pojkvän "hjälper mig" är jag precis "på kanten" till orgasm direkt. Här spelar väl visserligen min koncentrationssvårighet in då om man inte slappnar av och om man börjar tänka på annat så är det verkligen jättesvårt. Men man får helt enkelt ta det som det kommer. Öva om inget annat. :)

Prata med honom även om din sexlust. Tänk på annat. Tror han snarare tar det som en komplimang om du blir tänd på honom. :) Kanske kan hjälpa att onanera hemma/själv (framförallt om det är lättare att komma själv) så kanske det "minskar". :)

Och ett tips, ha alltid en handduk vid sängen som man kan torka med om det skulle bli för blött. :)
Cahira har även gett bra tips om prestationsångest. :)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Annons:
[Twiggys]
11/21/14, 6:30 PM
#7

Mitt ex hade samma problem, hon blev väldigt våt när hon var k#t och hade svårt för att komma. Vi provade att ha sex utan förspel och utan att hon var upphetsad, och det funkade! Ett tillägg , hon kom aldrig när hon red på mig eller doggystyle… Bara vid missionären fungerade det.

Zepp
11/21/14, 7:43 PM
#8

1, Det är så det skall vara, helt naturligt och sunt!

2, Du måste slappna av och ge dig hän, det är mer skamligt för en man att inte kunna komma!

3, Det är så när man är ung, gäller både flickor och pojkar.. inget som man direkt skall kontrollera.. mest vem man sen skall ha sex med!

När man har sex är det inte meningen att man skall tänka så mycket, utan mer följa sina nedärvda drifter.

Man kan ha dåligt sex oxå, när man låter sina drifter göra att man har sex med fel person, fel tillfälle, fel plats, av fel skäl!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Stesch
11/25/14, 6:50 PM
#9

1. bara bra att bli ordentligt våt…  som kille blir jag otroligt upphetsad av att känna att tjejen är våt…

2. träning.. träning.. efter hand kommer du lära dig hur du ska göra eller vad du vill att han ska göra för att komma… min erfarenhet är ett de flesta tjejer får orgasm lättare i missionären.

3. hög sexlust… mm många killar önskar de hade en tjej med hög sexlust ….

willywonka1996
12/21/14, 11:45 PM
#10

Såg att jag glömt svara på några av era svar så tänkte jag gör en liten uppdatering för er här.

Jag har bara fått lära mig acceptera att jag blir jävligt våt. Min kille tycker ju inte det är något problem och om inte han gör det varför håller jag då på och nojjar mig för? :)

Och nu måste jag berätta det MIRAKLET som skedde nu i helgen.. Jag kom när vi hade sex! Han har försökt gång på gång men min kropp och mitt huvud inte har velat samarbeta var jag på väg att ge upp. Men han hade inte gett upp. Och chocken jag fick när det omöjliga gick. Kunde inte tacka honom nog. Och han var jätteglad för han har ju vart orolig han gör något fel eftersom det inte gått.

så tack alla för att ni svarat och gett ideer och tips :D

hamstertokiglisa
12/27/14, 11:12 PM
#11

Här är min guide till orgasm.

1. Bli uppslukade av varandra.

2. Ge lite massage till varandra där nere if you know what i mean.

3. Lägg dig i födabarn-ställning, bästa sättet att få orgasm på <33

4. Ha en lite ''p#rrvisning'' för varandra. ;)

5. Börja filma

6. Lägg upp klippet på socialamedier.

7. Nu har du bevis på att du fått orgasm.

Skogsraah
12/28/14, 1:20 AM
#12

#11 Haha va? Du skämtar va?

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

pinocchio96
12/28/14, 11:47 PM
#13

#11 Om du försöker skämta så tror jag inte TS uppskattar det eftersom hon verkade ganska ledsen över "problemen" och tyckte det var jobbigt. Kanske inte är det bästa att driva med henne i så fall? :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: