Annons:
Etikettmat-och-dryck
Läst 1077 ggr
Whippet
11/21/14, 6:11 PM

Recept på något gott?

Hejsan!

Är såå sugen på något gott, och tänkte att jag kunde göra något då jag inte får sticka iväg själv och handla då det är mörkt och jag har ingen möjlighet att gå dit med någon då min syster ska till en kompis och min bror bara spelar! Så jag tänkte att jag kunde baka något godisaktigt som är lätt att göra, så in med förslag! Det ska gärna vara klart innan idol (kl 20.00) så det får ju inte ta för lång tid eller vara på något sätt krångligt (med det menar jag typ, tex in i 3 timmar på 500 c ._. Nej men ni fattar säkert :D

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Evelina!
11/21/14, 6:16 PM
#1

Chokladbollar?

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Aleya
11/21/14, 6:17 PM
#2

Kan man få veta vad du har hemma som du kan baka med?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Whippet
11/21/14, 6:23 PM
#3

#2 Öhm… Ingen aning, men jag har väl det vanliga, mjölk, smör, socker, mjöl kakao allt möjligt

#1 Nä jag är inte så förtjust i choklad bollar..

I'm out Vilar huvudet i handen

Aleya
11/21/14, 6:27 PM
#4

Kola… men det tar tid. Annars kan du göra en chokladkaka som jag brukar äta. Ta kakao, socker och grädde (obs! Inte så mycket kakao. Smaka när du mixar röran lite) och rör tills det är lagom konsistens enligt dig. Går fort

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Tant Grön
11/21/14, 6:28 PM
#5

kola, fudge?

Whippet
11/21/14, 6:29 PM
#6

#4 Tack!

Jag kom precis på en hel tokig grej, jag ska göra något utan recept, får se om det blir gott xD

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
[Lollo1402]
11/21/14, 6:30 PM
#7

Muggkaka? Sök på Arla.se eller något sådant, där har dem massor med recept

[Älskamig]
11/22/14, 8:52 AM
#8

Nu kanske det är lite sent med svar, men jag har ett recept hemma hos mina föräldrar på en kola som tar 5 minuter att göra. Går säkert att hitta på google :)

Upp till toppen
Annons: