Annons:
Etikettövrigt
Läst 2316 ggr
[AnimalLover1]
11/24/14, 7:30 PM

Julklappar till kompisar

Hur mycket pengar lägger du på julklapparna till dina kompisar? Har 4 kompisar som jag 'kanske' (haha) ska köpa presenter till, tänker på såna mini-body-butter för 60kr på The Body Shop, alltså 240kr. Vet inte riktigt, vill hitta något fint och billigt haha. Men 240kr är dock inte så farligt men det är ju för mina egna pengar, och jag är inte rik direkt, men jag vill vara snäll ändå. Vad hade du gett? Eller vad brukar du ge till dina kompisar?

Annons:
Nelley
11/24/14, 7:35 PM
#1

Det beror på hur bra kompisar det är, till en riktigt bra ger jag gärna ~250kr värt present men då ska det gärna vara personligt. En "lagom bra" (haha) kompis kanske ~100-150 men då får jag mitt barnbidrag så jag har råd. ;) Bio är en bra idé!

Gladasvampen
11/24/14, 7:40 PM
#2

Jag köper till 5 kompisar i år och vi har bestämt att varje julklapp ska kosta mellan 100-150 kr :)

[AnimalLover1]
11/24/14, 7:44 PM
#3

#1 Alltså, 2 kompisar är riktigt bra och två andra bråkade vi just med förra veckan haha, så vi har inte en jättebra relation, men eftersom hon (den ena tjejen) har sagt att hon skulle köpa så vill jag inte bara ta emot och inte ge not tillbax liksom, haha, men det kan ju gärna vara nåt billigt men ändå fint ;)

Lia
11/24/14, 8:24 PM
#4

När jag och mina kompisar hade dåligt med pengar, men ändå ville ge presenter så betalade vi varandras biobiljetter och gick på bio ihop! :)

Moalinn
11/24/14, 8:26 PM
#5

Ena kompisen lägger jag inte mycket pengar på, max 150kr. Andra kompisen har jag känt i i princip hela mitt liv så där blir det lite mer, beroende på vad födelsedagspresenten kostade så kan jag lätt gå över 300kr.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Kadoor
11/24/14, 9:18 PM
#6

Eftersom att jag har ganska många att köpa till och inte har jättemycket pengar att lägga ner, så blir det runt 160 kr per julklapp ungefär. Vet dock inte vilka jag ska köpa till, haha.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
[SisselaJ]
11/25/14, 10:41 AM
#7

Baka massa olika kakor och slå in dem fint. Det kostar ju inte så mycket, bara tid! vet inte om dina kompisar är gottegeisar som jag men tror det hade varit uppskattat ändå om de är fina och framförallt goda ;)

The Idizen
11/25/14, 11:32 AM
#8

Sök på youtube "diy christmas gift" eller något! :)

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Miniland
11/25/14, 11:54 AM
#9

100 kr har jag & mina kompisar sagt. 🙂 Måste köpa så många julklappar till familj & släkt också.

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

Fridaaaa
11/25/14, 1:53 PM
#10

Inga julklappar till kompisar.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Carrosh
11/25/14, 4:41 PM
#11

Köper sällan eller aldrig julkappar till vänner. Däremot brukar det bli lite hembakat och en del eget julpyssel som ges bort till den som vill ha. Brukar bli så mycket av både julbak och mat att man inte klarar äta upp allt själv. Vännerna brukar uppskatta att få lite hemgjorda köttbullar :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Flöffo
11/25/14, 4:41 PM
#12

Jag har bara en nära kompis och till henne har jag köpt julklappar till för cirka 150-200 kr. Skulle kunna ge dyrare men köpte ett halsband för ett väldigt billigt pris och tycker det räcker med tre stycken saker. Sen har jag också bara "vanliga vänner" och dom flesta har jag knappt kontakt med så dom får inget, en som går i min klass ska få en burk med godis. Tror jag i alla fall. Min hund får något gott att äta i år bara, har inte så mycket pengar kvar så tror inte jag ska köpa något.

//Flöffo

Whippet
11/25/14, 5:02 PM
#13

100-150 

Dock vet jag inte vad jag ska köpa än, kanske något smycke eller något..🙂

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
[AnimalLover1]
11/30/14, 8:15 PM
#14

Till superbra kompis - En minibodybutter from The Body Shop Till en jättebra kompis - En minibodyscrub från The body Shop Till en väldigt bra kompis - En handkräm från Nille Ska nog också ge till två helt okej kompisar också, då de också är mina vänner, så vad finns det för saker? Vad skulle ni gett då haha?

Gladasvampen
11/30/14, 8:17 PM
#15

#14 Gör något själv? Typ godis i en fin cellofanpåse :)

Emmats_
11/30/14, 10:30 PM
#16

Har du en in och finn butik i närheten finns det mycket billigt att välja mellan, Typ bodymists/bodylotions för 15 kr styck som luktade gott. Annars har dem massa annat som bodybutters, bodyscrubs, inpackningar osv

Upp till toppen
Annons: