Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 789 ggr
linn8
11/27/14, 1:15 PM

Vart gömmer dom sig??

Hej, jag är en tjej på 14 år som är lite deppig. Jag känner mig så ful och värdelös över att vara singel. Det är inte det att killar inte gillar mig utan mer att det inte finns några killar. Nästan alla mina kompisar har pojkvän och jag känner mig så 4everalone. Så vart hittar man egentligen seriösa killar? Kanske via internet, men vart ska man leta då? Kram till er som svarar!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Annons:
Semper_Solus
11/27/14, 2:20 PM
#1

Well jag kan säga ärligt att jag är en bra kille och min flickvän "hittade" mig här på iFokus faktiskt, och vi har ett väldigt bra förhållande nu :) annars så har t.ex jag hittat vänner genom att läsa bloggar och tagit kontakt med bloggaren. Det gäller att du har tålamod. Lycka till 👍

edit: Jag och min flickvän, innan vi blev tillsammans, pratade dock via internet i nästan fem månader innan vi ens träffades. Man måste vara mer försiktig på internet, den man pratar med kanske inte alltid är den man tror.

/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus 
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.

IceTee
11/27/14, 2:48 PM
#2

Jag hittade faktiskt min pojkvän på emocore! Men nu har jag också alltid varit såld på alternativa killar, och nästan alla jag någon gång träffat mer än vän har antingen haft snedlugg, tatueringar, piercingar eller allt!

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: