Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1100 ggr
powerade
12/3/14, 11:53 AM

slut med pojken

I torsdags tog det slut med killen och vi var tillsammans 4 månader.. han tyckte det var fegt att göra slut via sms så han ville prata på fredagen.. men väl på fredag "kunde" han inte.. sen har det gått en vecka imorgon.. och han skriver redan söt å pussgubbar å hjärtan på typ alla bilder en tjej lägger upp på instagram?! hur fel är inte det? eller vad tycker ni? han vet att jag mår dåligt över vad som hänt han vet att jag följer henne på instagram också sen håller han på så:s När min kompis skrev till han att han borde chilla lite skrwv han till mig att dom månaderna har varit dom bästs, men hur konstigt låter det när han redan innan en vecka ha bara lämnat allt å säkert glömt?:/

Annons:
[UtanDig]
12/3/14, 12:55 PM
#1

Han låter som en typisk ung kille.

Bara att ignorera, och unfollow henne på instagram om det gör dig illa till mods.

Han har säkert inte glömt utan visar dig bara att han kan "få" andra tjejer, eller iaf att han spanar på dom.

powerade
12/3/14, 2:15 PM
#2

jag ska inte behöva unfollowa någon bara för han inte ha något vett i skallen… för den delen hae han sagt att han inte vill att jag ska vara ledsen… men de skriker bara lögnare om honom asså åhhh fan va arg jag blir.. önskar man kunde trycka på en delete knapp

powerade
12/3/14, 2:15 PM
#3

jag ska inte behöva unfollowa någon bara för han inte ha något vett i skallen… för den delen hae han sagt att han inte vill att jag ska vara ledsen… men de skriker bara lögnare om honom asså åhhh fan va arg jag blir.. önskar man kunde trycka på en delete knapp

[UtanDig]
12/3/14, 2:24 PM
#4

Fast han kommer antagligen fortsätta, men det är ditt val om du vill se hans medelanden till henne elr inte.

Bara att gå vidare som sagt och occupera dig själv med annat så du slipper tänka på´na.

powerade
12/3/14, 2:39 PM
#5

vi få väl se vad som händer:)) försöker för fullt:))(

powerade
12/3/14, 2:39 PM
#6

vi få väl se vad som händer:)) försöker för fullt:))(

Annons:
Flöffo
12/3/14, 6:21 PM
#7

I så fall får du väl vara glad att ni gjorde slut. :)

//Flöffo

[SisselaJ]
12/3/14, 6:51 PM
#8

Han gör inget fel eftersom ni inte är tillsammans längre. Däremot är det ju en annan sak om det är snällt att göra så.

Jag skulle försökt visa min egen styrka, inte tagit kontakt med honom och inte ge honom uppmärksamhet. Det gör det lättare för dig själv dessutom.

powerade
12/3/14, 7:13 PM
#9

omöjligt att man ha brytt sig om den andra om man efter bara någon dag kan flirta med någon annan:s men iaf min kompis skrev tydligen till honom och sa typ att jag va ledsen å grejer så när jag vaknade i morse hade jag fått av honom åsen sa jag bara att jag tyckte det var lite konstigt att han redan höll på med någon ny.. sen hade han erkänt för min kompis också att han inte borde göra det:s

drika
12/6/14, 3:30 PM
#10

När man gjort slut så har man, då har du inget o göra med vad han gör längre :)

Hälsningar

Fredrika

powerade
12/6/14, 4:03 PM
#11

#10 nog fatta kag de nog.. men känns ju fortfarande lite konstigt att man ba kan lämna 4 månader bakom sig å börja på något nytt efter typ 3 dagar, då känns de inte som man haft äkta känslor:p

MsSofieG
12/6/14, 4:29 PM
#12

Blir man sårad kan man komma över någon fort. Vet med mig själv att jag kom över mitt ex på en gång då jag såg sidor av honom jag inte trodde han hade. Då var han lixom inte samma människa längre och kärleken var tvär borta. Vet att många tycker det är udda men de är så jag funkar.

powerade
12/7/14, 12:23 AM
#13

#12 jomen alltid är det ju lätt oftast när man inser de är en idiot:/ Kommer ta ett tag dehär och de känns bra att han kunde ta in att jag tyckte de va lite konstigt han erkände de själv också, :) känns så mycket skönare när jag vet att iaf bryr sig lite när han sagt vi ska va vänner:

Annons:
powerade
12/7/14, 12:23 AM
#14

#12 jomen alltid är det ju lätt oftast när man inser de är en idiot:/ Kommer ta ett tag dehär och de känns bra att han kunde ta in att jag tyckte de va lite konstigt han erkände de själv också, :) känns så mycket skönare när jag vet att iaf bryr sig lite när han sagt vi ska va vänner:

Upp till toppen
Annons: